wie staat er dan wel in de lijst en wie net die wat gewonnen heeft? Hier 2 prijzen... bij allebei niet in de lijst..
nou vandaag weer met een stuk of 10 mail adressen geprobeerd maar weer niets gewonnne wil zo graag die chocolade fondue .. snik snik ..
dit is flauw :S Ik sta wel bij de beuatycase ertussen maar niet bij de fotoklok.. En de fotoklok heb ik 3 dagen terug gewonnen en beautycase gisteren. Dus denk niet dat de klok het word
ik moet het lijstje nog nakijken... ik heb de klok vorige week zondag gewonnen en ik sta er ook niet tussen ik denk dat er veel mensen voor de klok kiezen zodat ze het lijstje niet bij kunnen houden
ik sta ook in de lijst van de beautycase...ik moet nog kijken of ik ook in de lijst sta van de fotoklok... nog meer winnaars onder ons?
ik stond gisteren wel in de lijst van de beautycase en nu niet meer...ze veranderen de lijst iedere dag!
4 email adressen gedaan, 1 prijs gewonnen, de lampenset ofzo.... Ben ook heel benieuwd. Morgen weer proberen.
ik heb gisteren de kaasrasp, lampionnetjes, armband en theelichthouder gewonnen Heb mezelf alleen niet in het lijstje zien staan... nou ja, het zal wel goed komen