De afgelopen dagen win ik helemaal niets en speel net met 10 adressen ( weer ) en heb nu 4 prijzen gewonnen .. Ik ga bijna denken dat het niet echt is Ik heb nu 2 foto klokken 1 x Verlichting voor in de boom 1 x Buiten verlichting ( die ronde ) Ben benieuwd .. heb overal een print screen van gemaakt
Re: WINNEN kan nog Hier staat wanneer je de prijs toegestuurd krijgt, je er een brief bij krijgt. Wanneer je voor 50 euro besteld mag je een prijs houden, en anders moet je hem terugsturen.
Dus je krijgt hem wel opgestuurd, maar als je niet besteld voor 50 euro moet je hem terugsturen? En als je dat niet doet? Anyway, heb net een beautycase gewonnen.. ben beniewd
Kan iemand mij die link van dat andere forum pben ? Ben wel benieuwd wat er nou precies word gezegd want het lijkt me stug dat je mensen blij gaat maken met een gewonnen kado en ze daarna verplicht om iets te kopen ..
Weer 4x niks! Hoe zit dat nou met die bonnen dan...mag je er meer per bestelling gebruiken? Zoja, dan heb ik inmiddels al ruim 100 euro korting
ik wil ook graag de link...wie wil mij pben? ik heb vanmorgen de neckerman nog eens gebeld en ze heeft het voor me nagekeken...ze zegt dat je het cadeau thuis krijgt en dat er geen aankoopverplichting aan zit...ze heeft de voorwaarden aan mij voorgelezen... laat de cadeau's maar komen