heb vandaag 2x mail gehad dat de gewonnen kados binnen 2 weken worden thuis gestuurt. ben benieuwt massage apparaat en de fotoklok
ik heb 3 cadeaus gewonnen, 1 daarvan met een nep-emailadres, maar naderhand wel een echt adres opgegeven. ben heel erg benieuwd of die prijs ook aankomt!
iemand al een cadeau ontvangen? op een ander forum waren al mensen die wat hadden gekregen en...zonder enige aankoopverplichting!
dat heb ik al vaker gehoort...over de pannen...op een ander forum. ik heb al de fotoklok binnen en die is echt super! vandaag heeft m'n vader 'm opgehangen bij de kleine. maar iemand anders die de klok heeft gekegen zat onder de krassen en weer bij iemand anders kwam de klok gebroken aan! lang leve de neckerman stunt
dat dacht ik ook gelijk! mijn vader heeft een draadje aan de achterkant gemaakt...aan het ijzerdraad van de klok en...hij hangt en je ziet er niks van ik zal eens een foto maken...
ik heb er geen batterij in gedaan want hij hangt bij angelina op haar kamer...de tijd staat op 8.05 haar geboorte tijd