hier alleen de fotoklok :d en slimme papa weet nu hoe die hem kan ophangen hahaha en nu nog wachten op de andere 2 cadeaus
ik heb de beautycase binnen gekregen!!! wat ik ewl heel apart vind, ik heb hem gewonnen op naam en email van mijn dochtertje en het cadeau is geadresseerd aan mij op mijn meisjesnaam.
Heb de beautycase binnengekregen vandaag.. vind het wel een redelijk groot ding.. weet niet zo goed wat ik ermee moet haha.
Ik heb ook de beautycase binnen. Hahaha meryem ik dacht precies het zelfde als jou toen ik hem zag. Best groot idd
Hier nu het tweede kado binnen de buiten verlichting ... nou sorry hoor ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken maar het plaatje bij het spel gaf aan dat het lichtjes waren die je bv ook in de boom oid buiten kon doen, nee krijg ik drie papieren lampionnetjes .. erg leuk hoor maar zet dan niet zo'n ander plaatje ... Maar goed ..
Ik wacht nog op de tassenset en de fotoklok. Ben het meest benieuwd naar de klok. Chantal idd wel flauw dat ze iets heel anders sturen dan op de foto.
Nou idd, ik heb namelijk al van die lampionen, ( vorig jaar gekocht ) als ik het had geweten had ik wel ergens anders op geklikt De foto lijst vind ik persoonlijk erg leuk ..
hier alleen nog maar de fotoklok binnen hangt nog niet op want me lieve ventje moet er nog een bevestiging aanmaken En de rest nog niet binnen
Had de manicureset gewonnen, maar heb een of andere op zonnenenergie windlicht binnen gekregen??? hahaha Niet echt wat ik verwachte....