hier begon het gisteren en ben eigenwijs vanmorgen naar me werk gegaan. na 2 uurtjes had ik het wel gezien en ben doodziek naar huis gegaan. koorts,barstende koppijn, diaree, brandende keelpijn, droge hoest, spierpijn in armen en benen, duizelig en heel erg moe . voel me echt shit en dan die loopneus en dat bulderen bahbah. het wc papier en dozen zakdoekjes gaan erg hard. helaas mamas mogen niet ziek zijn maar het liefst zou ik nu lekker onder de dekens kruipen. dat ga ik nu ook maar doen wilde even nog een kijkje nemen op de site en toen zag ik dit topic. ben niet de enige dan. mijn vriend heeft avonddienst en werkt van half 3 tot 11 uur en sta er dus ook nog heel de dag alleen voor. blijf morgen zeker thuis van mijn werk. zoonlief had vandaag ook ineens flinke diaree en verhoging en dochterlief was vorige week zeurderig en hoest nu nog veel en hees. manlief heeft heel de nacht op de wc gezeten. wij zijn dus allemaal gevelt helaas. je kan het maar gehad hebben toch
Ik voel dat de griep eraan zit te komen...voel me al de hele dag hangerig en mn stem is steeds weg en hoofdpijnerig blegh... Hoop dat het niet door gaat zetten! We zullen zien! x
Sinds zondagavond erg aan het snotteren, niezen, zere wangen, hoofdpijn, enz. Nog geen echte griep, want geen koorts. Lijkt meer een hele zware verkoudheid. Niet fijn, dus ik hoop dat het snel weer over is!
Anders halve week geleden begon het. Beetje een raar gevoel in m'n keel en toen wist ik genoeg! Volgende dag bij 't opstaan dikke opgezette klieren! Snotterige en verstopte neus hoofdpijn, oren verstopt e.d. Toch maar wezen werken en 's avonds om 21:30 op bed gegaan en de volgende dag ontzettend ziek en koortsig! Ziek gemeld om 7:30 en hup terug op bed en om 15:00 maar eens wakker geworden! Het weekend goed uitgeziekt en nu gaat 't wel weer een beetje! Nog een beetje snotterig en kriebelhoest, maar het is bijna voorbij!!
Ik heb wel een zware verkoudheid gehad, met keelpijn, hoesten, loopneus, gewrichtspijn, diarree, misselijkheid en wat verhoging. Maar dat is nog geen echte griep. Maar wel vervelend natuurlijk.
haaa ik leef weer, nou heb het wel goed te pakken gehad, zondag nacht echt koorts gehad, werd drijfnat wakker, zelfs mn matras was nat. verschrikkelijk koppijn, mn neus zat echt giga dicht, hoesten hoesten en nog es hoesten, ik was helemaaaal doof door de dikke klieren in mn nek.... ooohhh wat voel je je lamlendig dan!!! ben nu alleen nog verkouden en wat hoesten, hardnekkige griep dit! het begon vorige week dinsdag al... bahhhh ben blij dak t weer heb gehad!!!!!
Ik heb gelukkig geen griep en hoop het ook niet te krijgen. Slik extra Echinaforce en Vitamine C, want in mijn omgeving zijn wel veel mensen snotverkouden. Mijn vriend is zo erg verkouden dat hij zijn stem zelfs kwijt is en mijn collega is ook al snotverkouden (zijn hele gezin is ziek).
Ja hoor ik ben ook ziek bah! niet heel erg ziek maar wel enorm moe ik hoef maar na de keuken te lopen of ben al buiten adem. zo nu en dan voel ik me goed maar soms voel ik me niet goed heel vaag! Vanacht was dat wel anders men wat was ik ziek, 3x achterelkaar spuugen geen draai kunnen vinden etc, bah ben benieuwd wat vanacht gaat brengen.