ben 34 weken van de 2e en baby is ook nog niet ingedaald. (gelukkig want ze ligt in stuit) Ik heb gehoord dat het met een 2e of 3e enz langer kan duren.
Hier van de week ook nog niet ingedaald, zwanger van de tweede. Vk zei inderdaad dat het bij een tweede etc langer kan duren voor ze indalen. Wel heb ik vandaag echt lage menstruatiepijn, zeurend een beetje. Misschien dat dat wel met indalen te maken heeft. Zal het de volgende controle wel horen.
Beiden niet, tot de vliezen braken. Eerste heeft wel ingedaald gezeten, maar is er weer 'uitgefloept' toen bij beiden de bevalling begon met vliezen breken zijn ze meteen ook ingedaald.
Met 32 weken. Nummer 3 en 4 ook. Weet het toevallig omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen ivm harde pijnlijke buiken om de 4 minuten met flinke voorweeën 3 cm ontsluiting en verloren slijmprop. Kleine ligt volledig ingedaald en vast in bekken. Startklaar vandaar ook volledig bedrust ik ben vandaag 32,2 weken zwanger.
Een 'volgend' kind daalt gemiddeld altijd veel later in. Bij de tweede weet ik niet meer (wel laat pas), maar ik ben nu 36 weken van de derde en ook deze is nog niet ingedaald.
eerste kindje pas rond de 38 weken... 2de met 38.1 nog niet helemaal wel begonnen met inleiden (tabletjes) Met 38.2 durfde de VK in het zhuis mijn vliezen niet te breken gelukkig de gyn wel lag gewoon plat op bed... Tijdens de weeën is ze toen goed ingedaald.