Vorige week begon mijn zoontje. Hij spuugde soms flink en vrijdag ook flinke diarree. Zaterdag voelde ik me ook niet lekker, misselijk en krampen in maag/dunne darm. Zondag een beetje diarree maar niet enorm ofzo en nu zijn we 3 dagen verder en voel ik me nog steeds niet lekker. Veel last van mijn darmen en met vlagen misselijk. Maar niet spugen ofzo. Wel nog diarree. Zoontje is eindelijk van het spugen af (volgens mij) en zijn ontlasting is bijna weer normaal (alleen de kleur is nog een beetje mosterd geel). Vrijdag moet hij het ziekenhuis in voor een operatie (PEGsonde) en hoop ik eigenlijk dat we allebei weer helemaal in orde zijn. Wie had dit ook en hoe lang duurde het?
Ik loop al anderhalve week met darmen die van slag zijn. Weet niet of het een buikgriepje is of gewoon laatste loodjes zwangerschap, maar Ik krijg nu wel wat minder last van krampen, dus ik hoop dat het een virusje was wat nu wegtrekt.
ik heb niet echt buikgriep, maar wel al ruim een week met vlagen misselijk. pijn in mijn maag en moet vaker naar de wc....dus denk wel dat er iets heerst...
Hier ook... dochtertje begon 2 dagen geleden met overgeven 's nachts en nu ben ik ook misselijk, heb diarree en voel me de hele dag moe... Ik hoop dat het niet al te lang zal duren
Oudste dochter begon zaterdag met spugen en diarree. Nu lijkt zij inmiddels opgeknapt, maar vanochtend golfde het er bij de jongste uit en gisteren had ze inderdaad ook al een dunne luier. Ze is al met al vanaf 6:15 vanochtend 1,5 uur wakker geweest en de rest slaapt ze. Zo zielig.. Maar hier zijn we er nog even niet vanaf ben ik bang..
Ik heb het gehad, zondagnacht. Heel de nacht overgeven en diarree. Daarna niks meer behalve spierpijn en natuurlijk uitgeput van het niet slapen, ziek zijn vreet nou eenmaal energie. Je mag er toch vanuit gaan dat jullie vrijdag weer helemaal beter zijn.
Onze jongste was van het weekend heel misselijk en kwam zelfs haar bed uit, had ook diarree. Kids zaten elkaar het hele weekend in de weg (normaal nooit en hier meestal een teken dat ze iets onder de leden hebben want zijn verder nooit ziek) vandaag heb ik last van mijn buik, misselijk en moe, kan de hele dag wel slapen.
Zelf heb ik het twee weken geleden gehad en mn moeder vorige week. Waren er allebei eigenlijk met 1 - 1,5 dag vanaf. Buikgriepje heb ik elk jaar wel zo'n beetje, maar ben er eigenlijk altijd met een dag wel vanaf, alleen het slappe gevoel en spierpijn houdt wel een paar dagen aan. Hoop dat julli beiden vrijdag opgeknapt zijn. Beterschap