Ik heb een nogal erg onregelmatige cyclus. En ben nu even benieuwd hoelang jullie last hebben van de menstruatie kwaaltjes.. Normaal heb ik het eigenlijk met mijn vermoedelijke eisprong en de 2 weken na mn eisprong. Maar nu heb ik het al zeker 3 weken, durf alleen niet te testen, ook omdat het relatief vroeg zou zijn voor me..
Heej Ik weet nog niet hoe mijn cyclus gaat lopen, maar sinds ik gestopt ben heb ik wel veel last van kwaaltjes onder andere: Vermoeidheid pukkels/droge huid buikpijne heb lichte hoofdpijnen gehad en had ik eerst nooit En allemaal van die kwaaltjes heb gelezen dat het heel gewoon is..! En dat het wel een half jaar gemiddeld duurd kan langer is niet erg maar als het erg lang gaat duren kun je even langs huisarts gaan .. suc6 verder!
Hoi hoi dank je voor je reactie.. Maar ik ben al 11 maanden gestopt met de pil Waar jij op het moment last van hebt is idd ontpillen.. die fase ben ik gelukkig al voorbij Maar bij mij is het normaal om na mn eisprong kwaaltjes te hebben.. En mn buik te voelen enzo.. Alleen duurt het normaal maar 2 weken en nu dus al 3 weken. Vandaar mijn vraag.. En omdat ik een heel erg onregelmatig cyclus heb vraag ik me af of het normaal is. Ik ga er zelf namelijk niet vanuit dat ik zwanger ben! Jij ook suc6 verder!
oke daar weet ik nog niets vanaf! ik hoop voor je dat t wel raak is ! en misschien dat iemand anders hier op het forum er iets meer over weet, misschien anders even met je huisarts overleggen