Hoelang hebben jullie last van ''kwaaltjes''

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Baby09, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik heb een nogal erg onregelmatige cyclus. En ben nu even benieuwd hoelang jullie last hebben van de menstruatie kwaaltjes.. Normaal heb ik het eigenlijk met mijn vermoedelijke eisprong en de 2 weken na mn eisprong.
    Maar nu heb ik het al zeker 3 weken, durf alleen niet te testen, ook omdat het relatief vroeg zou zijn voor me..

2. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej
    Ik weet nog niet hoe mijn cyclus gaat lopen, maar sinds
    ik gestopt ben heb ik wel veel last van kwaaltjes onder andere:
    Vermoeidheid
    pukkels/droge huid
    buikpijne
    heb lichte hoofdpijnen gehad en had ik eerst nooit
    En allemaal van die kwaaltjes heb gelezen dat het heel gewoon is..! En dat het wel een half jaar gemiddeld duurd kan langer is niet erg maar als het erg lang gaat duren kun je even langs huisarts gaan .. suc6 verder!

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Hoi hoi dank je voor je reactie..
    Maar ik ben al 11 maanden gestopt met de pil :)
    Waar jij op het moment last van hebt is idd ontpillen.. die fase ben ik gelukkig al voorbij ;) Maar bij mij is het normaal om na mn eisprong kwaaltjes te hebben.. En mn buik te voelen enzo.. Alleen duurt het normaal maar 2 weken en nu dus al 3 weken.
    Vandaar mijn vraag.. En omdat ik een heel erg onregelmatig cyclus heb vraag ik me af of het normaal is.
    Ik ga er zelf namelijk niet vanuit dat ik zwanger ben!

Jij ook suc6 verder!

4. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke daar weet ik nog niets vanaf!
    ik hoop voor je dat t wel raak is ! en misschien dat iemand anders hier op het forum er iets meer over weet, misschien anders even met je huisarts overleggen

Deel Deze Pagina