Hallo Dames Ik heb weer wat hoor. wij hebben een bed van 180 x 200 en de matras zit een rits op dus ik dacht zo ga eens de matras een keer wassen dat ken anders zit er geen rits eraan dus ik heb in de wasmachine gedaan hij plaste ook maar nu komt het de wasmachine ken niet centgrifen (weet niet of ik het goed typ hoor) dus nu zeiknat uit de wasmachine gehaalt in de douche gelegt en geprobeert om te vringe maar dat werk niet . dus nu een GROOT probleem heb nu maar over dat schijfmatras een hoeslaken erover heen gedaan en daarover heen weer een hoeslaken maar het lig natuurlijk niet lekker heel acht natuurlijk nu is mijn vraag verkopen ze ook losse matrashoezen ??? of moet ik er aan geloven dat ik een nieuwe matras moet kopen pffff liefs Citta
Dan moet je hem nog een keer draaien en dan nog wat spullen erbij gooien.Heb ik ook weleens gehad.Ik gooi er dan wat lakens en handdoeken bij en dan centrifugeert die wel goed.Raar maar waar haha
nee mijn wasmachine is niet kapot , maar het is te zwaar geworden . hem het nu 2x laten wassen maar het lukt niet hoor . ik ben bang dat ik een nieuwe matras moet kopen
ik begrijp het niet helemaal vrees ik, maar kun ik denk dat je het over de topper hebt? Dan losse ding of niet? Of de hoes die om het matras zit, die eraf gehaald en die krijg je niet droog meer? Ik zou het over eeen stoel hangen/wasrek en dan maar laten uitdruipen. Is meer iets voor de zomer dan kun je het in de tuin laten drogen, maar daar is het weer nu niet heel geschikt voor
Te zwaar voor je wasmachine?? Zo zwaar is zo'n overtrek toch niet? Hier al een paar x een grote dikke winterdeken van mn paard gewassen. Die dingen zijn nat echt niet te tillen. M 'n wasmachine centrifugeert hem wel gewoon hoor. Oke, leuk vondt hij het niet maar goed. Hij deed toch een poging. En anders proberen hem zoveel mogelijk uit te knijpen en uit te laten lekken totdat je machine hem wel pakt. Aar blijf het raar vinden dat hj te zwaar zou zijn.
Er zit waarschijnlijk teveel water in de hoes zelf, uithangen in de douche en zoveel mogelijk water eruit laten lopen.....als hij niet meer lekt kan je het nog eens proberen met alleen centrifugeren...dus geen water bij pompen!!! dan moet het wel lukken...enneuh niet zo paniekerig doen over neiuw matras....tsjonge....Dat is niet nodig hoor
Ik denk dus dat ze de tijk bedoeld. Wij hebben dezelfde afmeting tijk en bij mij past hij niet eens in de wasmachine. Wij doen deze 1x per maand in het bad met sop en hangen die daarna buiten te drogen. Volgende week gaat hij naar de stomerij, die krengen worden veelste zwaar nu voor mij en het weer is er ook niet naar om ze buiten te hangen.
Snap ik ze heeft hem gewassen en nu zit hij vol met water en dat ding wil niet centrifugeren. En DAT snap ik niet. Want ook al zit dat ding vol water, volgens mij moet een machine dat gewoon kunnen slingeren. Hier gaat die hoes trouwens ook mee in de machine. Gaat prima hoor. Maar zal vast per machine en hoes schelen.
hoi dames ik heb gisteravond een nieuwe matrasbeschermer bestelt Matrasbeschermer morgenmiddag krijg ik hem thuis dus ken ik hem gelijk om mijn matras doen is het probleem opgelost en de volgende keer breng ik het wel naar de stomerij toe , heb de ouwe weggegooit kon hem nergens laten droger en om nou zo zwaar ding naar de stomerij te brengen vind ik ok nix en ik heb een droger maar daar paste hij niet in nu heb ik even over de matras wat nu alleen schuim is 2 hoeslakens overheen gedaan . bedankt voor jullie tips gr Citta
sorry dat ik het vraag hoor maar heb je geld teveel soms dat je om zoiets een nieuwe gaat kopen? neem aan dat je een badkamer hebt? hoe groot of klein je badkamer ook is je kan hem daar dan toch over 2 stoelen heen hangen en laten drogen, ja ok misschien kan je hem dan niet in zijn geheel helemaal uitvouwen en laten drogen maar als je zorgt dat de vloer schoon is en je dus stukje voor stukje laat drogen en dus het natte gedeelte op de vloer laat hangen. misschien volgende keer iets beter opletten wat je wasmachine kwa gewicht aan kan, elke wasmachine geeft een bepaald maximum van gewicht aan volgens mij
ik was maaar 38 euro kwijt ,dus dat is niet duur !! en deze hoes ken wel gewoon gewassen worden zonder problemen ,het is van badstof en heel dun . en ja als ik overal aan moet denken voor dat ik iets erin doet pff en zo luxe badkamer heb ik niet hoor waar 2 stoelen inpassen hwaaaa. ken net me kont keren hwaaa ik heb een driehoek stoomcabine pas 1 stoel in en dan is een hele gedoe ook eerder die droog was ben ik ook weer een maand verder . maar bedankt
Maar wat je nu besteld hebt is denk ik een beschermhoes voor over de overtrek van je matras dus nirt zo over je matras.. Ik breng die van mij altijd naar de wasserette 7 euro en hij is weer schoon.