Hallo meiden, We zijn aan het nadenken hoe we de babykamer willen inrichten. Voor een meisje zijn we er al goed uit... PIPPERDEPIP.. zal een gezellig kamertje worden . Voor een jongen willen we graag het thema HOLLAND / DELFTSBLAUW. 1 muurtje willen we graag voorzien van een leuk, hip behang. Iets stoerders dan PIP natuurlijk en graag in het thema. Ik ben al heel de ochtend bezig met Google, maar ik kan het niet echt vinden. Iemand nog ideeën?
Wij hebben dit: Dutch Be Yourself 1181-5 Delfts Blauw | Dutch Be Yourself | www.behangwereld.nl ...zie fotoalbum: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42327-albums7652.html
Ow ja.. dit is inderdaad wat ik bedoel! Leuk meid.. succes met de laatste loodjes. Andere voorbeelden blijven welkom! Ik hou van keuze.
woonidee.nu staan regelmatig leuke kamertjes op misschien niet in jou thema s maar altijd leuk om even te kijken..
Niet echt Delftsblauw, maar bij ons zit deze sinds kort op de muur van de babykamer: Bluuming Affairs behang 44600 - Behangtotaal.nl