Ik heb de afgelopen week zoveel lopen eten. Alles door elkaar.. gezond.. ongezond.. zoet.. zout..pff niet normaal. Mijn man vond het best komisch omdat ik geen grote eter ben. hebben jullie hier ook last van?
hoi hoi hier ook een grote eter normaal gesproken krijg ik net een klein bordje eten op maar nu dus niet en vooral die dingen lusten die niet in huis zijn en als me man dan vraagd schat waar heb je zin in moet ik iets halen het vooral niet weten heb ergens zin in maar waarin in elk geval niet de dingen die in huis zijn groetjes nathalie
eerst niet maar nu ..... en mijn man haalt ook gelijk alles in huis als ik zeg dat ik iets lekker vind ! en ik ben zoooo zwak nu ik wil en moet alles ook eten ha ha was nog niet veel aangekomen maar dat zal nu wel sneller gaan hihi !
haha. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook met het gevolg 30 kilo erbij. Nu heb ik er minder last van. Als ik wat eet komt het er ook weer uit. Maar geniet er maar lekker van hahahah.
Ik heb mezelf ook helemaal vol gegeten tijdens m'n zwangerschap! Had gewoon non stop honger en die extra kilo's... Die waren er eigenlijk vrij snel weer vanaf hoor nadat Niels geboren was.
Trek? das nog te zacht uitgedrukt haha... Ik vreet me een slag in de ronde! Rare is wel dat ik vanaf sochtends tot smiddags honger heb, en zeg maar bij avondeten niet echt meer...
Ik ben anders ook geen grote eter, maar nu... Het lijkt alsof ik niet genoeg krijg. Ook was ik absoluut geen liefhebber van zoet en heb ik echt steeds zin in zoet en chocolade. Ik probeer zoveel mogelijk niet toe te geven aan die ongezonde drang, maar hmmm, denk toch dat ik dit teveel eet. Vooral voor de chips en de vette dingen heb ik bang dat dit kwaad zou kunnen voor het kindje (en voor de kilo's ook natuurlijk )
Eindelijk iemand die niet superlang zwanger is en ook veel trek heeft. Haha moet om jou lachen! In de avond heb ik ook wel trek, maar na het avondeten zit ik vrij vol en dan heb ik geen zin meer in snaaien. Nu staat het avondeten klaar zit nu alleen op mijn man te wachten en ondertussen eet ik een zak chips