ben het zat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door meisje26, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    pfff, ik weet het ik mag niet klagen en ben tenslotte nog maar net 39 weken maar ik ben het zwanger zijn nu wel een beetje zat.....kan me amper fatsoenlijk omdraaien in bed snachts en droom angstig en wordt bijna altijd drijfnat van het zweet wakker.....

Ben ook gewoon zo benieuwd hoe die kleine eruitziet!

Aan de andere kant zie ik ook wel weer op tegen de bevalling. ben bang de pijn niet aan te kunnen...

nou genoeg geklaagd, zo maar eens douchen, ook een ramp tegenwoordig, het aankleden vooral dan :)

maar aan de andere kant zal ik dat getrappel wel missen in mijn buik straks, nu zijn we nog zo lekker met zijn tweetjes....

pfff ik weet het er is geen land met me te bezeilen..... :rolleyes:

groetjes!

2. Samama

Samama Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je het zat bent meid! En je bent niet maar 39 weken zwanger... je bent al 39 weken zwanger! Het grootste gedeelte zit er al op, nog even volhouden!

3. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik hoorde het al vaker dat mensen het tegen het einde echt zat zijn, dus voel je zeker niet schuldig!

4. Shaceaby

Shaceaby Lid

23 mei 2007
    30
    0
    0
    Administratief medewerker
    Vlaardingen
    Beter had je het niet kunnen zeggen! Dit is zoooooo herkenbaar.

Ik ben nu 37 weken zwanger maar ik voel mij dus precies zo.

En het vervelende is dat als ik mijn zoontje van 3 naar de creche breng ze elke keer vragen: Hoelang moet je nog? Want aan je buik te zien kan het niet lang meer duren! Krijg je je jas nog we dicht? en nog meer van die hinderlijke vragen.......

Zooo vermoeiend :confused:

Maar goed nog ff...

5. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    ik ben het ook zat
    ik heb ook best wel veel kwaaltjes
    diabetes, hoge bloeddruk, bi, hele zware en gespannen buik, slaap amper etc

ik denk dat vrouwen die nergens last van hebben en nog fluitend rond kunnen lopen het "zat zijn" gevoel minder hebben

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Joh meid, het is echt normaal hoor!
    Ik hoor niet anders.. :)
    Ik ben het niet persé zat, geniet nog heerlijk van mijn kleintje... Dat getrappel en geduw.. HeerlijK!
    Maar ik kijk ook heel erg uit naar de bevalling, dat ik eindelijk die kleine zie! Maar ook, hoe zal de bevalling gaan? Kan ik het allemaal aan?
    En zal ik mijn buik niet missen..?
    Echt precies zoals jij het omschijft..
    Alleen echt zat ben ik het nog niet :) Komt wel met mijn verlof waarschijnlijk :p

Binnen 3 weken heb jij je kleintje, dat is toch een lekker gevoel ?
    Ik hoop dat je bevalling voorspoedig verloopt, goed luisteren naar de vk en probeer je eraan over te geven :)

-xxx-

7. hier nog 1 die het gehad heeft.
    Pffff super dikke benen en voeten die vol zitten met vocht....slapen wat is dat?....en dan doe voorweeen die er al weken zijn maar het zet niet door.
    Ik denk dat alle zwangere op het eind zo iets hebben van nu mag het wel komen.

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Inderdaad, ben het ook zat! Heb al de hele ochtend steeds harde buiken om de zoveel tijd, hoop dat het doorzet naar echte weeen. Denk niet dat dit al echt iets is, zijn dit nu de befaamde voorweeen?

9. Ik hoop voor je dat het over zal gaan in echte weeen en dat je jullie dochtertje snel in de armen kan sluiten.

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je het hard genoeg zegt dat je het zat bent wie weet komt je kindje dan wel.
    ik zei het ook toen ik 36 weken en 4 dagen was en snachts lag ik in het ziekenhuis met gebroken vliezen en met 36 weken en 6 dagen is me dochter geboren.

11. Samama

Samama Niet meer actief

Dat zou wel lekker zijn als dat kon :)

12. acire

acire Fanatiek lid

pfff ik ben het ook 'al' zat hoor.
    alles voelt zo stijf en pijnlijk aan, elke beweging voelt alsof je net 50 situps hebt gedaan..
    dan al dat vocht nog, ben net een spons
    ik wil weer gevoel in m'n vingers hebben.
    het niet kunnen slapen mag me ook gestolen worden.
    ik wil weer een normale broek aan kunnen.
    kunnen bukken...enz..

laat die bevalling maar komen. ben er niet bang voor, wel benieuwd hoeveel pijn het doen gaat. :)

13. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou ben blij te lezen niet de enige te zijn die het nu zwaar heeft.....voel me ook af en toe zo'n zeur....al die kwaaltjes, om over aambeien nog maar te zwijgen...

ach meiden nog ff en dan hebben we die kleine in onze armen!

xxx

14. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hihi hier ook een van wie het nu wel mag gebeuren hoor....ben gewoon zo nieuwschierig wat het zal zijn en hoe het er uit ziet.
    succes he...............

Deel Deze Pagina