Hellow! Net thuis van een ochtend vol wachten pfffff! Had om 915 afspraak, zat er netjes om 900... Om 10.10 was ik pas aan de beurt grmbl!!!! Maar, goed nieuws allemaal! Ik ben weer helemaal 'schoon' en heb weer groen licht gekregen Ze heeft meteen een uitstrijkje gemaakt (moet hier een keer per jaar) en borstonderzoek etc... Op mijn echo zag het allemaal goed uit! IK ZAG MIJN EI NU AL AANKOMEN!!!!!!!! Ik vertelde haar nl dat ik bm pijn heb, althans, pijn, dat ik het voel, en toen zei ze, het zou je ei kunnen zijn, kijk maar! Maar dan heb ik deze maand dus wss een korte cyclus... Net thuis en er direct mijn allereerste ovutestje tegenaan gegooid En een heeeeeeeeeeeeel licht tweede streepje kwam er te staan! Dus ik ga klussseee! Ben erg opgelucht joh...
Moi fijn hoor! Enne..ik heb soms wel eens een week lang een licht streepje (zelfs na mijn ei vaak nog), dus spreid je energie he (en die van je man)
Ik heb voor de allereerste keer in mijn leven een ovutest gebruikt haha! Maar op de echo wees ze me aan dat hij er al aankwam, dus ben bang voor een kortere cyclus... Normaliter zou hij er pas over 8 dagen moeten zijn, maar zij zei zelfs dat het in de komende 5 dagen al ging springen!
Maar dat ie eraan komt, kan ook betekenen dat het nog wel een paar daagjes duurt he!! Maar in ieder geval, veel plezier haha!!
Hahaha ik zei net tegen lief, toen hij vroeg hoe het was, nou, kom maar op, mee naar boven Hahaha hij vond het wel een strak plan.. Alleen kan het niet, want de bar is al open en kunnen we de deur niet sluiten jammer, het is snel 23 uur hoop ik
Wel fijn dat ze daar gelijk een uitstruikje doen en een borstonderzoek. Je kan het maar weer een keer gehad hebben toch? Daar moet je hier eens om komen
Ja joh??? Hier is het elk jaar verplicht... Ben vorig jaar juli voor het eerst geweest, en nu zei ze, ik doe het er direct bij... Ja, ik weet het het kan snel gaan, maar ik ga vanavond wel klussen, de ovu test was heeeeeeel licht hoor... En het ei was minder ei dan vorige keer haha! Maar wel een kortere cyclus dus mmmm
moi veel plezier met klussen lobi wel fijn dat je huisarts er toch voor open staat. bij wie moet jij zijn 20 mei?? suus faith is dus in gent geweest voor de progestron toch?? maar noukje die heeft dan wel progestron gekregen in geertgen naar herhaalde miskramen?? anders stuur ik haar even een berichtje om te vragen wij wie ze was en hoe ze het voor elkaar heeft gekregen of dat ze er zelf over begonnen. of is dat heel ongeleefd??
De laatste keer hier in t ziekenhuis ook eentje laten maken. Omdat ik wat bloedverlies had tussendoor. Ze zei dat het dan standaard was.
Mimi, volgens mij ben ik bij dokter C,. Weet het niet meer zeker. Ik ken trouwens nog een vrouw die het kreeg bij het Geertgen, ook nav herhaalde miskramen. Volgens mij doen ze er in het Geertgen niet zo moeilijk over.! Iemand trouwens wel eens iets gehoord over verminderde vruchtbaarheid als gevolg van aspirine?
Ik stuur ook wel eens een pb naar een onbekende met een vriendelijke verzoek om antwoord, Mimi. Er wordt altijd heel vriendelijk op gereageerd en vol begrip. We zitten tenslotte allemaal in hetzelfde schuitje. Gewoon doen, zou ik zeggen.
oke je bent dus bij een ander als ik. wel fijn om te horen dat ze niet zo moeilijk doen over progestron want daar leg ik natuurlijk die lange reistijd voor af. ik heb nog nooit gehoord dat je verminderd vruchtbaar bent door aspirine. maar dat is misschien wel de rede dat (volgens mijn gyn) in de protocollen staan dat je pas mag beginnen vanaf positieve test?? al heeft ze me nooit verteld dat dat was voor je vruchtbaarheid. in de bijsluiter staat inderdaad wel dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent mits iom een arts.
Ja die gedachte had ik dus ook. En ik overweeg het nu ook te gaan gebruiken na een positieve test (als die ooit mag komen).
ik zou het gewoon lekker doen. misschien willen ze je daarmee in het geertgen ook helpen. en die positieve test krijg jij ook want ze gaan heus wel het ivf traject in met jou. het is wel handig dat ik een paar dagen eerder ga als jou kan ik je nog alles vertellen hoe het was. en of ik moeite heb moeten doen voor de progestron (hoop het niet)