Ik zou het voor de zekerheid opvragen! En ook een verwijzing vragen. Je kan het maar beter zeker weten en indien nodig voorzorgsmaatregelen nemen toch?! Hou je ons op de hoogte?!
Ik heb inderdaad van het Geertgen een brief gekregen en opgestuurd naar het ziekenhuis., Maar ik wilde zelf mn dossier ook inzien, dus daarom heb ik het voor mezelf ook opgevraagd. Ik vind het trouwens echt idioot van je baas. Ik hoop dat je het langs je heen kan gaan meis. Echt, je kan je energie wel ergens anders voor gebruiken. Hoe gaat het nu met je?
ik heb eigenlijk gewoon een afspraak gemaakt., Ik heb geen verwijsbrief.. Uhm...zou ik daar problemen mee kunnen krijgen??
Welnee. Ik had voor Gent niet eens een verwijsbrief, vroeg ook niemand naar. Voor het Spaarne had ik overigens ook geen verwijsbrief, en voor het VU destijds had ik er wel eens, maar die was ik vergeten. Geen haan die ernaar kraait.
Het gaat wel weer. Ik probeer het een beetje te blokken. het probleem is ook wel dat ik het niet kan ontlopen. Onze tuinen zijn open, dus we zien en horen elkaar (en straks hun kleintje) constant. Dus ik heb het gevoel dat ik me in mn eigen huis niet echt kan afsluiten ervoor. Dat vind ik vooral lastig. Maarja, tis niet anders.
Pffff tis toch wat.... Hebben jullie eigenlijk al eens hulp gezocht met het zwanger worden? Of is dat gezien jullie 3 zwangerschappen niet ter sprake geweest? En jullie hebben toch wel al een kindje? Sorry hoor, mijn hoofd is echt een zeef vandaag
Hoi Lobi, nee was het maar waar dat we al een kindje hadden, dan had ik deze ellende al na 1 of 2 miskramen voor gezien gehouden. Zwanger worden gaat hier best, gemiddeld binnen 5 ronden, maar nu moeten we er alweer 6 of 7 ronden op wachten helaas...
Ja, dat lijkt me ook heel lastig. Wij waren vier jaar terug bijna naar een nieuwbouwwijk verhuisd, maar hebben daar toen toch maar van afgezien (omdat de hele wijk op een gifbelt bleek te worden gebouwd). Gelukkig maar, want toen we er een jaartje terug eens gingen kijken was het een groot kinderfietsjes/bakfietsenparadijs. Heerlijk natuurlijk voor de kinderen, maar o, wat zouden wij ons daar ongelukkig hebben gevoeld de afgelopen jaren... Lobi, ik hoop toch zo dat het keihard goed raak is deze maand, nu je je lijf met het Geertgen dreigt. Bij mij heeft de ivf-dreiging goed geholpen, dus je weet maar nooit . Lfs, Suus
Ohw sorry Dreamz... Ik dacht echt dat jullie al een kindje hadden... Sorry Pfff weet even niet wat ik moet zeggen. Ik gun het jou en de andere meiden hier zo ontzettend hard!!
Dat hadden wij met ons eerste dochtertje. Ik was toen ik van haar bevallen was zoooo ontzettend blij dat we toen niet verhuisd waren., Dat zou echt een hel zijn geweest. En nu wonen we er dus wel. Heel fijn, maar inderdaad ook wel confronterend soms. Overal geboorteborden en papa's en mama's met 2, vaak 3 kindjes. Maar goed, ik mag niet klagen, ik loop ook met een meisje aan mn hand. Haha, ik hoop het!!
Nee joh Lobi, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor meid! Het komt vast wel goed, ik blijf er gewoon voor gaan zolang we het nog zien zitten!
Dankjewel Lobi, ik gun het jou en de andere meiden ook heel erg! Ik hoop dat we snel met ons hele cluppie een nieuw topic mogen openen in het zwangerschapsforum!