Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Wat een ellende! Had jij niet al twee deca's gehad?

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Nanette, ik hoop dat je snel een testje van kruidvat kunt doen!
    En ik hoop nog harder dat er dan 2 dikke vette strepen op staan!
    Wanneer was je NOD?

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    oke dan ga ik morgen even mijn dossier opvragen voor dat ik mijn curretage krijg.
    ik moet er morgen om 10 uur al zijn lekker vroeg gelukkig vorige keer was ik pas om 10 uur savonds thuis zo vreselijk was het uitgelopen.

nanette spannend ik ga duimen dat je over 2 dagen een knal test heb

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel veel sterkte morgen, Mimi!!!!

Lfs, Suus

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @dreamz.. vandaag;)

@mimi.. ow joh.. ik ben zo self occupied dat ik over jou nieuws heen lees..
    Maar wat debiel dat jij geen verwijzing kriujgt van je ha..
    Waardeloos.. Waar is hij bang voor..
    pfffffff
    maar voor spaarne heb ik ook geen verwijzing gevraagd hoor.. heb gewoon gebeld en ben gegaan!

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Nette, spannend dan!

Mimi, wat raar dat je geen verwijzing krijgt...
    Succes morgen!

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi, sterkte morgen meid.

Suus, ik heb inderdaad vorige week donderdag de 2e deca injectie gehad. Ik weet niet of die hoofdpijnen er een bijwerking van zijn, dat is moeilijk te beoordelen. Ik heb heel af en toe hoofdpijn, maar dat zijn pijntjes vergeleken met nu en de pijn zit op een andere plaats. Maar ja, er speelt nu ook van alles wat veel spanning oproept. Mijn oude moeder wordt een groot zorgenmoedertje en dat is niet altijd makkelijk :(

Maar verder hoor je me niet klagen over de deca. Ik zei nog tegen mijn man dat ik ergens trots ben op mijn lichaam dat het de deca zo goed verdraagt. Nou ja, hierna nog 1 en dan zit het er weer op.

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zal per verzekeraar verschillen. Ik kreeg de factuur van Life Leuven onbetaald retour. Er staat op ontvangstbewijs ipv factuur ;)
    En de verwijsbrief ontbreekt. Weer wat te regelen ;)

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Knap hoe jij erin staat, Meleka. Hoop dat de hoofdpijnen zo veel mogelijk wegblijven.

Lfs, Suus

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pff lekker. Jij boft niet echt met je verzekeraar hè. Gelukkig was dit alleen een consult... Wist niet dat je bij Life was trouwens. Gerenommeerde kliniek, helaas had jij een lompe hork.

Suus

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Suus, het gaat hier ook niet over rozen. Maar waar wel.
    Ik had echt angst voor de deca behandeling, ik heb het niet op medicatie, en daarom is het zo'n opluchting dat ik er relatief makkelijk doorheen lijk te rollen. Het vervolgtraject daar denk ik maar even niet aan. En een kindje lijkt nog steeds onbereikbaar. Ik neem het stap voor stap en probeer daarbij niet op eventuele problemen en enge dingen vooruit te lopen, anders lukt het me niet. Ik moet zeggen dat de mindfulnesstraining me daarbij geholpen heeft, het brengt me rust en leert me angst te relativeren.

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey dames! Ik ga zo terug lezen!
    Maar wou de goede nieuws brengen!!

Vanochtend weer geluisterd met de AS en ik hoorde het bekende zwoeshhhh... ik hoorde de beeb zwemmen, ik kreeg hoop!

Vanmiddag de 2e echo met intake. Hele intake duurde lang pfff haha. Toen door naar de vk en mocht gelijk na lezen zkh brief (van de gyn) liggen voor de echo. Uitwendig ook zo fijn ;) En ff drukken en jaaaa ik zag een grotere beeb!! Zo blij en toen zei de vk dat het hartje klopt. Ik zag het minder goed dan de 2e keer maar is normaal.
    We hebben echt luxe gehad, totaal niet verwacht! Een kwartier naar ukkie gekeken van alle hoeken. Placenta ligt aan de zijkant op het moment. Bloeddruk 110/60, keurig. Ukkie werd ook wakker en was erg druk met in de lucht te trappelen en doen. Mijn hart smelte. Het voelt nu pas écht. Ik mag nu écht genieten, heerlijk!

Ik kreeg ook 4 echo's mee (weer overdonderd) en mag over 2 weken weer komen voor een echo ivm herhaalde miskramen die voorgingen (wéér overdonderd). Ukkie was ook zo heerlijk aan het trappelen tegen de dooierzak aan (die trouwens inieminie was nu haha).
    Gemeten was ukkie bijna 4 cm (3,92) en zij zette mij een dag vooruit maar die ene dag zei ze, dus ik mag ook wel de 11e aanhouden, mooi ;)

Nu de misselijkheid minder worden en dan kan ik 100% genieten :p
    Ooh wat zijn we opgelucht en nu tegelijk raar.. we krijgen nog een kindje die anders is dan ons dochtertje, hoe zal het eruit zien, de karakter? etc etc

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, ik snap dat het niet altijd makkelijk voor je is, en ik begrijp ook dat deca een paardenmiddel is en dat je er erg tegen opzag. Toch went het wel, die stomme meds. Ik nam tot voor ruim een jaar terug nog niet eens een paracetamolletje als ik hoofdpijn had, en moet je nu eens zien... Alles stap voor stap bekijken is idd de enige manier om niet helemaal lijp te worden. Je klinkt krachtig, ondanks alles. Fijn om te lezen!

Suus

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Aowyn, ik ben heel blij voor je. Fijn dat ze zo lief voor je zijn in het ziekenhuis. Daar mogen andere ziekenhuizen een voorbeeld aan nemen!

Edit; je was bij de vk lees ik. Evengoed fijn dat ze zo lief zijn ;).

Suus

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *edit zie nu jouw edit :p* Ik had echt niet verwacht dat ze zo zouden doen/reageren met lange echo en extra echo en meer foto's mee.

In het gyn brief (wist niet eens dat ze dat gingen sturen!! was ook leuke verrassing) van Weis stond dat ik habituele abortus had, erg onzeker hierdoor, onderzoek leverde geen aanknopingspunten op, goede echo met hartaktie en duurde klopte.

Na het lezen van die brief mocht ik gelijk op de bank en lekker lang kijken, vk kende ik nog en was ook super blij voor ons, erg fijn!

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Lobi dikke knuffs

leo die dip lijkt wel op een innesteldip

nanette ook spannend! lege bm echo;s zijn idd kut.. hopelijk binnenkort en prachtig gevulde! enneh Kruidvat 2v5 halen, geen bloed geeft altijd nog moed!

moi hopelijk heerlijk geklust ;)

snelly innestel fout en met 9weken fout???!! dat klopt niet volgens mij toch? dan zou het eerder fout gaan. Hier was ook dikke pech en ook geen knopingspunten gevonden. Ik hgad steeds voor 6/7 weken mijn mk's. Ik zou toch echt Geertgen bellen meid. Bij mij was het ook extra's echo's meer niet. Wat niet bewezen was zou ook niet gegeven worden. Ik heb hier ook een gezonde peuter rondlopen. Ik denk dat omda tik nu een late ei had dat bij mij daar het fout zat in de rijping? Maar bij jouw den ik heel ander verhaal ivm in latere term mk's.

Mimi lief da tjouw moeder komt! En jouw baas had het ook anders kunnen zeggen *zucht* hier ook zulke mngrs grrrr

Hier ook!!

Angelica dikke knuffs!

Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffs!!

17. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    nanette: ik hoop op alsnog positief voor je!

aowyn: helemaal super, gefeliciteerd meid. Genieten hoor op die roze wolk

Mimi: veel sterkte vandaag!!

18. Mimi, ik denk aan je meis! Heel veel sterkte vandaag...!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mimi sterkte vandaag

Aowyn fijn dat je echo goed was

Nanette hoe gaat het?

Meleka ik heb volgende week mijn ivf intake gesprek nou ik ben benieuwd