Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja joh, tuurlijk. Ik ken niemand uit de herhaalde mk-MMM die wekelijks naar Gent hoefde!

Gewoon niet de vroedvrouwen bellen, behalve dan om de week voor een nieuw recept dat gefaxt moet worden...

Tenzij je toch prednison wil, hè. Misschien mag je wel versneld komen voor prednison als je De Sutter nu mailt.

Suus

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja, dan zou ik het Erasmus eens kunnen mailen en kijken hoe de artsen er daar tegenover staan dat ik utro wil blijven gebruiken tot heel ver in de zwangerschap.
    Zij willen in ieder geval wel iedere week echo-en volgens mij.
    Ik zal eens mailen!

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee joh, ben je mal. Wat gebruik je, utro en aspirine? Daar heb je geen extra controles voor nodig hoor! Ik denk eerder dat ze je mentaal wil steunen, maar dat gaat je wel erg veel tijd en energie kosten. Zou het niet doen.

Suus

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja dat kan ik ook gelijk wel effies doen ja.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zou helemaal niet zeggen dat je Utro gebruikt. Is geen enkele reden voor. Als je daar een relaxte arts treft, kun je het altijd nog eens noemen.

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb de Sutter gemaild met de vraag waarom ik iedere week zou moeten langskomen in GHent en dat ik dat onmogelijk kan combineren met mijn werk.
    En heb gelijk gevraagd of het mogelijk is om prednison te krijgen.
    Ben erg benieuwd nu...
    O my god, als dit nou eens goed kan gaan, dan ga ik helemaal uit mijn dakkie!

Suus, voel je de kleine al schoppen trouwens?

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het gevoel, Suus. Zelfs als het nieuws niet positief is, krijgt ze het voor elkaar me met een goed gevoel en vol moed Gent te laten verlaten.

Ze zei ook tegen mij dat ze me wil gaan opvolgen als ik zwanger ben. Nu is dat voor mij ook lastig, 400 km rijden, maar ik zou het nog kunnen omdat ik niet werk. Maar je kunt er natuurlijk altijd voor kiezen om dit niet te doen. Het is geen verplichting en het kan ook gewoon in Nederland.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het zal mij benieuwen.

Ja, nog steeds wat gefriemel, maar niet echt heel duidelijk schoppen hoor. Ik heb een voorliggende placenta.

Suus

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ze zijn daar gewoon zo goed, en menselijk vooral. Een verademing.

Suus

10. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja mij ook, hoop vanmiddag nog mail terug te ontvangen.
    Tot nu toe is ze nooit echt dieper ingegaan op het gebruik van prednison, maar omdat dit zowat het enige is wat ik in de mail heb gezet, kan ze niet meer om me heen! :D

Lekker, gefriemel in je buikkie!
    Hoop dat je snel meer zal gaan voelen!

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nou maar hopen dat ze in het geertgen net zo lief en meelevend zijn als in gent en anders word het toch gent kan ik weer een doorverwijzing vragen haha nou eerst maar eens kijken of ik hem voor de hematoloog krijg grr word er niet goed van

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Een vriendin van mij heeft ook in het Geertgen gelopen en die heeft daar hele goede ervaringen mee!

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamz ook van mij heel erg gefeliciteerd hoor :D

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ben echt benieuwd.

Ach ja, ik zie het wel. Kan nog wel even duren met een voorliggende placenta.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Eén ding tegelijk ;). Als je in het AMC die arts krijgt die ik heb aangeraden, dan komt het vast goed. En van het Geertgen hoor je ook goede verhalen, hoor. Naar Gent kun je altijd nog, maar probeer het nu even stap voor stap te bekijken. Hoe dan ook, je bent heel goed bezig.

Suus

16. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel Meleka!

Ik ben er even vantussen meiden, moet nog boodschapjes doen!
    Tot laterr!

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Phoe de hele ochtend al aan het regelen: nieuwe verzekeringen afgesloten, offertes opgevraagd voor nieuwe ketel en het buitenschilderwerk. En nu moet ik het uwv bellen. Ik wil mijn ww tijdelijk onderbreken. Tijdens de ivf wil ik even rust en geen sollicitatieplicht. En ik wil als ik zwanger wordt nog recht hebben op zwangerschaps- en bevallingsverlof. En dat gaat niet lukken, daarvoor loopt mijn ww recht te snel af. Misschien met een tijdelijke onderbreking wel. Iemand die hier verstand van heeft?

18. Phoe Meleka, ik zou je echt niet kunnen helpen helaas. Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt... Succes!

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog een keer phoe. Het lijkt er sterk op dat hormonen me toch bijwerkingen geven. Ik kom echt aan! Ik merkte het aan mij bh's, die niet meer goed zitten (of beter de boops zitten niet goed meer :p ). De weegschaal heeft me niet gerustgesteld, in tegendeel. Het verschil in 3 maanden is niet normaal.

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nope, sorry!

Suus

Deel Deze Pagina