Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, we zullen zien, sinds vorige week zondag geklust, en do voor het laatst, door de drukte kon ik het hier niet opbrengen in het weekend... Dus hoop dat het goed is geweest... En zo niet, dan zien we het volgende maand wel nietwaar...

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik hoop het ook.

Vanmorgen IVF intake gehad en we gaan gewoon gelijk beginnen. Ik moet deze iui afwachten dan 1 maand rust en dan IVF. Ik had dit niet verwacht. Ik dacht min 3 maanden wachttijd

3. Angelica, wat spannend!!! Wat vind je er zelf van?

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ben er zo aan toe aan de volgende stap. Wel snel daar moest ik aan wennen

5. Ja dat kan ik me voorstellen. Maar als je het dan even hebt laten bezinken... Ik hoop zo dat IVF jullie heel veel geluk mag brengen!!!

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus kan het niet met ons stollingsprobleempje te maken hebben?? ik heb het natuurlijk ook gehad.

ggrr bel ik net mijn werk op om te zeggen dat ik vrijdag (dat is mijn eerst volgende werkdag) er weer ben het enige wat hij kan zeggen was is goed zie je vrijdag.
    is het nou zoveel moeite om te vragen hoe het met iemand gaat?? nou blijkbaar dus wel

7. #2567 Lobi, 26 apr 2011
    Laatst bewerkt: 26 apr 2011
    ....

8. Mimi, adem in, adem uit. Ik kan me heel goed voorstellen dat je meer had verwacht/gehoopt en dat je je kan opwinden over zo'n reactie. Maar blijkbaar is hij niet tot meer in staat... Probeer je energie niet te verspillen aan mensen die het niet waard zijn! Hoe gaat het verder met je?

Ik werd trouwens woensdag teruggebeld door de gyn om de uitslag van mn uitsrijkje te bespreken. Ik neem op, ja zegt ze ik zie dat je een belafspraak hebt gemaakt wat is er? Ze klonk behoorlijk bits, echt zo van hebben we haar weer. Ik zei ik krijg de uitslag van het uitstrijkje. Haar houding veranderde helemaal, poeslief was ze (gelukkig was uitslag goed). Maar ik ben zo blij dat we voor en second opinion gaan!

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

fijn!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, je krijgt geen bloedingen door de stolling, denk ik, maar veel ontstolling (en ik spuit 0,6 Clexane + aspirine, dus dat is meer dan standaard) zorgt wel dat bloedverlies meer lijkt dan het is.

Wat was de theorie achter jouw bloedverlies? Was het de hele zwangerschap door? Was het ernstig of ook heel licht? En zag de placenta er uiteindelijk normaal uit?

Wat een lul is jouw baas.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nou jaaaaa zeg!!!! Ooo, zo blij dat je daar weggaat!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    omdat ik dan aan het einde van mijn cyclus zit. Dus ik moet ten eerste zeker weten dat ik niet zwanger ben en ten 2e zou het kunnen dat het bmsv dan in de weg zit..

Maar e heeft al terug gemaild dat hij liever niet mailt:D:cool:
    en of ik even wil bellen..

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dan zou je die maand moeten overslaan idd... ben benieuwd wat hij zegt. Het bms zal niet zo'n probleem zijn, denk ik. Hij heeft aan mij niet eens gevraagd waar ik in m'n cyclus was bij hystero 1 (halverwege).

Suus

14. Nanette, wanneer ga je bellen?

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    daar moet ik inderdaad ook niet mijn energie aan verspillen maar het is niet bepaald dat ik me geestelijk al goed voel zie er ook heel erg tegen op om te werken dus door de houding van mijn baas word het er apsoluut ook niet minder van.

fijn dat je uitstrijkje goed was maar ze was ook weer lekker meegaand met je maar niet heus.
    ik gun wat wij meemaken echt niemand maar zulke mensen die zouden het eigenijk zelf eens moeten hebben kijken hoe hun het vinden.

nog minder als 1 week en dan mag je naar het geertgen ik ben beniewd.
    ben jij niet bang dat je er teveel van verwacht?? daar ben ik namelijk heel erg bang voor.

met mij gaat het verder goed sins gister avond geen bloeverlies meer gehad hopenlijk blijft het zo.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wat een eikel

Lobi ik ben ook blij dat je daar weggaat

17. Kan ik me heel goed voorstellen. Dit kun je er dan gewoon niet bij hebben. Om weer te gaan werken is al zo'm stap en als ze dan ook nog eens zo horkig doen, wordt die stap alleen maar groter. Maar jouw baas is echt fout bezig. Hij realiseert zich niet dat hij alleen maar het tegenovergesteld bereikt. En daarnaast, een beetje medeleven empathie zou hem niet misstaan:x

Ja inderdaad. Ik wens onze situaties niemand toe, maar soms denk ik wel eens ik zou willen dat meerdere mensen deze hel doormoeten. al is het alleen maar om meer begrip te krijgen. Erg eigenlijk toch he...zou niet nodig hoeven zijn.

Ja maandag. Ik ben wel heel benieuwd. Ik denk niet dat ik er teveel van verwacht omdat mijn verwachtingen laag zijn. Ik wil graag utrogestan (ik neem aan dat ik dat wel krijg en anders ga ik zelf onderzoeken hoe ik eraan kan komen). En ik wil bespreken of het nodig is om te onderzoeken of mijn eileider goed doorgankelijk is of dat dat niet hoeft omdat omdat ik na mn keizersnede nog een keer zwanger ben geweest. En over het IUI. Mochten ze bij het Geertgen zeggen dat ze me niet kunnen helpen, dan moet ik me daarbij neerleggen. Dan neem ik maar aan dat de doktoren gelijk hebben. Ik maak me eigenlijk meer zorgen dat als ze ons wel willen helpen, hoe ik dat dan moet gaan regelen met mn dochtertje en mn werk enzo.

Fijn om te horen. Hopelijk is het achter de rug nu...

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee ik heb het tot bijna 20 weken gehad.
    het was als ik geluk had als een menstruatie en als ik pech had dan was het net of ik zat te plassen liep het er dus als een straaltje uit met flinke stolsels.
    ik heb wel eens van de verloskundige bloed mee moeten nemen naar het ziekenhuis nou dan had in no time een long drink glas vol (en dat is echt geen grapje)
    waardoor het kwam tja toen zeiden ze omdat het er 1 is van een tweeling was dit vond ik in het begin wel te begrijpen maar na een paar weken niet meer want van het vruchtje was niks meer te zien dus dan zou je toch zeggen dat ik er ook niet meer door kan vloeien.
    mijn placenta zat vol met infarctjes dit kwam zeiden ze toen van het bloedverlies nu zeggen ze dat het komt door het antifosfolipidensyndroom.
    maar volgens mijn gyn krijg je daar geen bloedverlies van dit vind ik vreem hoe kan je nou een placenta krijgen met infarcten zonder dat je bloedverlies krijgt??
    maar ik ben dus ook eigenlijk heel benieuwd hoe jou placenta er uitziet als je straks bevallen bent.
    ben jij nog aan het werk of moet je rustig aan doen??

19. Mimi, jeetje wat een verhaal zeg... Wat een onzekerheid, wat moet jij in spanning hebben gezeten..

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    lobi die zorg heb ik dus ook stel dat ze ons willen helpen hoe gaan we dat doen met onze dochter.
    maar ik hoop eigenlijk dat ik gewoon wekelijks een echo mag in mijn eigen ziekenhuis daar zal ik straks ook moeten bevallen want ik red het echt niet om naar een ander ziekenhuis tegaan helaas.
    en dat ik dan 2 keer bij hun voor een echo mag dan is het te doen.
    maar iedere week heen voor een echo dat is met die kleine meid echt niet te doen want het is voor ons 2 uur rijden.
    maar als het niet anders kan dan moet het en dan gaan we het ook doen.

Deel Deze Pagina