nog 1 jaar en dan klaar.Nou meiden ik ga naar huis snel eten en dan naar school knuffels Het is bijna morgen
Zitten we alle drie dan de hele dag vanaf ons werk te spammen hier?? Angelica, bijna morgen inderdaad....
Meiden.. dankjewel! @Marjolein Dankje! Ja echt he @Suus Ja? lekker is NL weer zeg haha maar goed dat je die bolletjes krijgt ik hoop op een goed resultaat! @Angelica Zo dat is lekker vroeg haha dat jij 22:30 nog haal
He... vanmorgen naar gyn geweest en heb nog steeds bloedverlies.. Ze zag bij inwendige echo geen zw of iets wat daarop duidde... Het bloeden vond ze maar heel minimaal, en dat klopt. Wel heb ik stolsels in mijn bloed.. Er is nu bloedgeprikt voor mijn hcg waarde... dinsdag weet ik meer.. Pfff
ik werk 11-19u en st 7.30-8u op en lig vaan na 00u erin ben een nacht mens haha, moeilijk te combineren met kind haha Ik heb een nieuwe vraag voor jullie. Mijn ei sprong altijd CD16 en met al die keren ook (v)mk's en een MA. En nu is hij CD19 gesprongen en heb duidelijk knaltesten. Kon het zijn dat mijn ei nooit rijpte en nu dus wel en dat het goed zit? Hoe zit dat dan precies?
@moi78 Jeee wat rot voor je zeg. Wat een onzekerheid ook. Ik hoop dat je alsnog een goede zwangerschap hebt! Trouwens dinsdag pas waaaah duurt dat altijd zolang?
@Aowyn Hahaha hier nog zo'n nacht mens!! CD19? dat is laat. Ik heb altijd een eisprong op dag 13 lekker vroeg weer Verder weet ik het ook niet ik denk dan ook altijd dat het eitje niet rijp is.. gek he? Gister zei m'n moeder toevallig ook dat ze zo snel een eisprong kreeg en ook zwanger was (van m'n zus) en alles was allemaal goed gegaan!
Moi wat een spannende tijd... Volgens mij kan het best dat je op die termijn iets korter zwanger bent en dat ze alleen verdikt bms zien. Maar in combi met het bloedverlies, zou ik ook angstig zijn. Spannend dus dinsdag. Wat duren de dagen dan lang he. Is het jullie eerste kindje?
Ja het is ons eerste kindje... Ja, ze zag idd een verdikte bms, vanmorgen echo gehad... Ze vond mijn bloedverlies erg weinig, maar ik heb wel stolsels... Ik kan niets anders dan dinsdag afwachten toch? Kan in een hoekje gaan zitten janken (wat ik graag wil hoor) maar daar bereik ik niks mee... Moest wel als ik buikpijn, koorts of meer bloedverlies kreeg het weekend naar het zkh...
Ik heb beide keren een miskraam gehad rond de 5 weken en bij mij was het bloedverlies ook minimaal. Heb er trouwens ook geen buikpijn van gehad. En tuurlijk kun je niks, kun je er iig niks aan doen, maar ik kan me voorstellen dat je er wel heel onzeker van wordt en verdrietig. ik hoop voor je dat er in jouw buik toch een klein wondertje mag gebeuren! Is het bloedverlies trouwens helder (ipv oud bruin bedoel ik)?
Ja, heel helder helaas.... Ik heb gisteren alleen heel de dag buikpijn gehad, maar niet echt buikpijn, maar ik voelde hetzelfde wat ik voel 2 dagen voor mijn ei gaat springen, in mijn rechter eileider...