Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, lijkt me ook niet logisch dat je bloed verliest als je bloed juist TE SNEL stolt... Dat klinkt onlogisch. Wat erg voor je dat je zo vreselijk veel bloed verloor. Wat een angst zul jij gehad hebben! Ik hoop dat mijn placenta er straks prachtig uitziet, maar ik probeer het maar zo veel mogelijk te verdringen allemaal, anders word ik gek. Gelukkig was het bloedverlies vrijdag minimaal, echt een paar druppels rood, meer niet. Sindsdien dus alleen einde middag wat bruin, maar heel licht. Als je niet beter wist, zou je ook kunnen denken dat het gelige afscheiding is.

Nee, ik hoef het niet rustig aan te doen, maar dat doe ik sowieso al wel sinds ik weet dat ik zwanger ben. Ik fiets korte stukjes, heel rustig, lig zo veel mogelijk plat, maak me niet te druk en til helemaal niks...

Suus

2. Hulp van mn eigen ziekenhuis kan ik wel vergeten, dus als ze ons willen helpen, dan zal het echt allemaal bij het Geertgen plaatsvinden. Zodra je zwanger bent, ga je volgens mij sowieso verder en blijf je niet bij het Geertgen. Tenminste zo heb ik het begrepen, zij houden zich echt bezig met het zwanger worden traject.
    En ons dochtertje. Ik denk dat ze dan misschien wel een paar keer mee moet ofzo, ik weet het ook niet anders. Maar ik zit eigenlijk meer met mn werk. Werk jij?

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jeetje mimi dat lijkt mij echt vreselijk zoveel bloed

4. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Nou wat is er veel geschreven.

@Mimi wat vreselijk dat je zoveel bloed verloor zeg! Ongelovelijk.
    @Angelica wat fijn dat je zo snel aan de IVF kan! kan ik alleen nog maar van dromen! Hopenlijk is het niet nodig en is het deze ronde toch nog raak ;)!
    @Suus mijn zusje heeft dat ook eens gehad. Was echt niets aan de hand. t kan van alles zijn t komt vast goed!
    Vanochtend joehoe een positieve ovutest en een lage temp dus hij is gekomen of springt elk moment! Nu weet ik alleen niet zeker wanneer ik moet beginnen met de medicatie. Het ziekenhuis al geprobeerd te bellen maar steeds in gesprek!

Groetjes Lisette

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik kan je helaas niet helpen, misschien de andere meiden wel

ik heb geen zin om te werken ken je dat?

Lobi, ik heb gelogen op werk. Ik moet naar de tandarts of fysio of ha. Nu weten ze het wel van mijn traject en ze doen helemaal niet moeilijk dus dat is wel lekker

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Liselotje, fijn om te horen van je zus!

Prednison NU starten en progesteron pas als je temp 2 dagen een stuk hoger is, dan weet je ZEKER dat je ei geweest is. Tot die tijd kan te vroeg starten met utro je eisprong tegenhouden!

Suus

7. Ik weet het ook niet Liselotje. Ik zou met utro nog even wachten geloof ik tot je eisprong zeker is geweest.

Angelica, ik zit ook op mn werk. Helemaal niks te doen;)
    En onze eerste afspraak heb ik op een vrije dag, maar meer het traject erna. Ik ben al zo veel ziek geweest, na het overlijden van mn eerste dochtertje, de laatste maanden zwangerschap van mn 2e dochtertje, daarna het eerste jaar vrij veel ziek, nu alle ziekenhuisonderzoeken etc. Ik denk niet dat ze blij gaan zijn als ik straks weer vaak niet of bijvoorbeeld te laat kom (en dat snap ik zeker wel). Maarja alles in mn vrije uren doen kan ik niet plannen en er steeds vrije uren voor opnemen wordt ook lastig, dan hou ik niks over... Nouja, mss moet ik eerst maar eens afwachten of ze ons uberhaupt kunnen/willen helpen;)

8. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Nou Lobi ik vind dat er begrip moet zijn hoor! Jij hebt er ook niet om gevraagd. Sterker ik vind het niet meer dan logisch. Ik ben ook zelfstandig ondernemer en heb personeel in dienst. Morgen moet een werknemer van mij met haar man naar het ziekenhuis omdat hij haast niet meer kan lopen van de pijn. Moet ik dan onmenselijk zijn en zeggen dat doe je maar in je eigen tijd??? In een situatie waar je in zit weet je toch nooit wanneer naar het ziekenhuis moet....

Nou Suus ik belde net naar het ziekenhuis. Die waren helemaal in de war daarzo. Ze dachten dat ik moest komen voor inseminatie. Dus ze plande gelijk een afspraak in voor morgen! Ehmmmm mevrouw mag ik wat zeggen zei ik. Ik moet vandaag zelf met mijn man aan de slag hahahahahh! Ze zei overigens dat ik nu met Progesteron en Prednison moet beginnen maar zoals jullie al zeggen is het beter om een dag of 2 te wachten. Vorige maand zei een andere verpleegkundige ook dat het zo'n 2 dagen na de eisprong moest. Dus ik volg jullie advies en begin NU met de prednison. Zo geslikt hahahah!

Nou ik ga weer studeren. Morgen de hele dag examentraining in Bilthoven. Wil toch wel even een goed cijfertje halen.

Groetjes Lisette

9. Hi Lisette, je hebt helemaal gelijk. Wij kiezen hier ook niet voor en ik zou zoooo ontzettend graag willen dat dit allemaal niet nodig zal zijn. Ik vind het heel mooi hoe jij reageert naar je medewerker(s) toe en zo zou het eigenlijk moeten zijn, maarja... Het kan ook anders, de baas van Mimi bijvoorbeeld...

Ik denk dat ik het maar even afwacht. Als ze ons uberhaupt willen helpen, zien we dan wel weer verder. Ik zal het dan toch moeten vertellen en wie weet reageren ze juist wel heel lief. Dat kan natuurlijk ook! In ieder geval bedankt voor het meedenken!

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lobi het komt helemaal goed.
    Het is idd zwaar klote en oneerlijk

11. We slepen elkaar er wel doorheen! Hoop ik...

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Natuurlijk

13. Oke!:)

14. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    daar is dit forum toch voor! elkaar er door heen slepen en ik moet zeggen toch is hier regelmatig een lichtpunt dat iemand ineens zwanger is en het dan toch weer goed gaat en dat geeft hoop! zeker als je al zo lang wacht (als ik hahahaha). Ik ben heel blij dat ik hier op het forum kom. 9 jaar lopen aanklooien en het ene ziekenhuis na het andere bezocht en nu heb ik voor het eerst hoop dat het kan gaan lukken.

15. Je hebt helemaal gelijk Liselotje!!! We gaan er gewoon voor met zn allen!!!!:):):)

16. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hey girls!
    Ik heb weer wat...
    Zat net op de wc om te plassen en utro in te brengen, wil ik doortrekken, maar zie ik iets donkers in mn toiletpapiertje liggen.
    Het was echt klein, 2 mm ofzoiets, beetje slijmerig bloedpropje ofzo.
    Heeft iemand een idee hoe groot een zwangerschap van 4 weken is?
    Mijn test was overigens net wel weer een stuk donkerder dan 2 dagen geleden.
    Heb ook een erg drukke en stressvolle dag gehad op mijn werk.

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Een zwangerschap van 4 weken is op echo niet eens zichtbaar, dus heeeeel klein. Hè getver, wat naar die onzekerheid weer.

Suus

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Nou inderdaad, mijn test was wel donkerder.
    Bovenste is 11 DPO, onderste is 13 DPO, vandaag.
    Bekijk bijlage 146522

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmmm maar als dat wel het vruchtje was dan zou je ook moeten vloeien? dan moet er bleod bij zijn.. kan mssn ook een oud bloedpropje van in jouw vagina zijn?

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik heb geen idee, ik maak me in ieder geval nog geen zorgen. Maar afwachten wat mijn test over 2 dagen doet.
    Kan misschien ook door de utro komen.

Deel Deze Pagina