Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussion in 'Miskraam' started by Meleka, Mar 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja ik werk maar 2 dagen.
    afgelopen zwangerschap heb ik iedere keer een echo kunnen krijgen op de dagen dat ik vrij was.
    alleen nu de intake bij het geertgen moet ik een vrije dag nemen maar ze deden alleen maar intake op maandag en vrijdag en die dagen werk ik dus net.
    hoeveel dagen werk jij??
    waar gaat jou kleine meid eigenlijk heen als jij moet werken??
    die van ons gaat naar het kinderdagverblijf

2. Ik werk 3 dagen. Ze gaat twee keer naar kdv en 1x p week de opa's en oma's. Dus ik denk dat ik zowel op mn werk dingen moet gaan regelen, en dat ons meisje ook wel meegaat naar Geertgen. Maar goed nog 6 nachtjes slapen en dan weten we meer

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    3 dagen werken dan hou je inderdaad maar 2 dagen over en de kans dat de iui op je werkdagen plaats vind is dan natuurlijk veel groter.
    hoe oud is jou meisje toch ouder als die van mij??
    dan snapt ze het vast wel al een beetje als je haar mee neemt dat ze even stil moet zijn als je bij de dokter bent.
    van de 3 dagen dat ik niet werk kan ze 1 dag naar oma die werkt 4 dagen in de week dus die wilt op haar vrije dag wel oppassen in nood gevallen.
    en als we haar mee moeten nemen dan is de andere oma ook bereid om met de trein erheen tegaan voor haar is het een klein uurtje denk ik.
    dus ik hoop het zo een beetje te kunnen oplossen.
    ze is gewend lange stukken te rijden maar het blijft lang 2 uur in de auto.
    hoelang doen jullie erover??
    en is jou baas een beetje meegaand??

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    o trouwens nog even een leuk bericht van mijn kan nou eigenlijk 2.
    ik heb vandaag de hele dag nog niet gevloeit dus hoop dat het over is.
    en we moesten vandaag met onze kleine meid naar de kinderarts en na bijna 2 jaar is ze eindelijk ontslagen uit het ziekenhuis.
    ze blijft klein maar ze hebben nu geloof ik wel door dat het gewoon een klein en vooral tenger meisje is.

5. Mijn dochtertje is van eind december 2008. Dus je kan wel uitleggen dat ze een beetje stil moet zijn. En anders geven we haar wel wat te eten, dat helpt ook meestal wel;)
    Wij rijden straks ongeveer een uur.
    Mijn baas...meegaand...heb je even...;)

6. Mimi 2x goed nieuws, fijn!!! :):)

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Lobi. het was inderdaad een soort van viesje, niet zo groot, een paar mm hooguit.
    Heb ook een gevoelige baarmoedermond en een beetje gevoelig down under.
    Ach, ik neem het maar zoaks het komt.
    Ik ben wel bang dat dit mijn allerlaatste zwangerschap gaat zijn.
    Ik vind het allemaal een beetje te heftig allemaal... :(

8. Dreamz als ik terugkijk had ik ook echt niet gedacht dat ik ooit nog een zwangerschap aan zou durven. Nu kan ik niet wachten tot t zover is... Nog niet aan denken meis, stapje voor stapje.

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Je hebt eigenlijk helemaal gelijk!
    Eerst maar eens kijken wat me nu weer te wachten staat en hopen op het beste!

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha ja een koekje helpt altijd goed.
    maar dan heb jij ook nog een klein meisje.
    een uur dat is nog wel te doen een paar keer maar denk dat jullie kleine meid dat ook niet iedere week wilt.
    o heb jij ook al zo'n leuke baas??

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dreamz misschien komt het van de medicijnen??
    houd moed.
    ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar met mijn miskramen heb ik nooit een druppel bloed verloren en die gingen dus allemaal mis en bij mijn dochter heb ik liters verloren en die is er toch mooi.
    dus het zegt lang niet alles.
    en over dat dit misschien de laatste zwangerschap is denk er rustig over na op het moment dat ik denk dat het mis is of het net is misgegaan denk ik ook steeds waar ben je mee bezig geniet van je dochter en laat het zo maar, maar zodra ''alles achter de rug is'' krijg ik toch steeds weer die drang om het nog een keer te proberen dus dat gaan we ook zeker weer doen.

12. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hey mensen.. ben ik weer even..

Mykelti.. logisch at jij een dip hebt vandaag meis.. Een dikke knuf voor jou..

en ook voor lisselotje natuurlijk.. hoewel de knuf in rl van bff veel beter werkt is de mijne niet minder gemeend..

Deze ronde is mijn hormonenwereld denk ik een beetje in de war van alles.
    Nu al de 2e aaf dat ik boven de wcpot hang. overdag is er niks aan het handje maar 's avonds is het niet grappig..
    Getsie... zou het met een eventuele bevruchting te maken hebben of gewoon een zomer guerre (ik weet niet hoe je dat zegt.. in frsl. zeggen we guerre betekend dat je van de zon enz even lich van de mik bent..) Dochterlief had vandaag diaree..

13. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    3,297
    96
    48
    Mimi, je hebt gelijk!
    Ik voel me echt nog steeds mega zwanger hoor, ik moet gewoon een beetje relaxen en proberen positief te blijven dus dat ga ik nu ook gewoon doen!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Hey Nette, hmmm weird... Was je wel goed ongi geweest?
    Hier ook niet helemaal 100%...die guerre (toch oorlog in het frans??;)) is wellicht ook een logische verklaring, maar waarom dan alleen 's avonds?

15. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

Mar 25, 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    #2635 liselotje1977, Apr 27, 2011
    Last edited: Apr 27, 2011
    @Mimi 2 keer goed nieuws! Super!
    @Dreamz ik begrijp dat goed hoor dat je dat zo denkt dat dit de laatste zwangerschap is. Ik zeg altijd als ik 1 gezond kindje kan krijgen dan stop ik er mee. Dit wil ik nooit weer meemaken (maar ja ben nu ook al 9 jaar bezig waarvan 7 jaar in de MMM). Maar wat ik vaak zie net als bij Lobi dat mensen toch weer ergens de kracht vandaaan halen en t toch weer kunnen. Een mens is sterker dan ie denkt. Veel vrouwen vragen ook aan mij kan je er nog wel psychisch mee dealen en in het AMC verwezen ze mij ook altijd door naar een maatschappelijk werker. Maar ik weet wat ik wil en probeer dat doel voor ogen te houden.

Nanette bedankt vor je knuffel! Maar dat van jou klinkt ook niet lekker. Op welke dag in de cyclus zit jij? Hopenlijk is het niet van de guerre maar van iets moois!

Ik heb volgens mij gisterenmiddag mn eisprong gehad. Ineens hoorde ik mijn buik zo borrelen en lichtelijk menstruatiepijn na een paar minuten was het over dat gevoel en borrelen. Moet ik dan vandaag beginnen met de progesteron of is het echt beter donderdag te beginnen?

16. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

Mar 25, 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    leonieke ik was net op je profiel aan het kijken en zag net allerlei foto's wat leuk dat jullie een keer een high tea hebben gedaan. Ook leuk om de gezichten erbij te zien. Ik heb al 8 jaar ook een ander clubje destijds. Wij komen 1 keer per jaar samen. Je vertelt toch je lief en leed hierzo dus het is dan zeker leuk om elkaar te zien!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    3x al zelfs! ;):D Leuk is dat hè? Idd deel je zoveel lief en leed...geweldig gewoon!

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Mimi: jouw dag kon niet meer stuk, 2x goed nieuws! :)

@Dreamz: ik ben al zover dat ik soms denk dat het nooit zal gaan lukken, dus kan me je idee ook wel voorstellen.

@Liselotje: sorry, geen idee...maar als ik de anderen zo hoor, zou ik over een paar dagen pas beginnen.

19. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

Mar 25, 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Dat is best al vaak! Maar Mykelti de aanhouder wint en ook jij krijgt vast een prachtbeeb! Soms word je moedeloos maar zo lang het tegendeel niet bewezen is er gewoon van uit gaan dat ie er een keertje komt! Het kan zo ineens anders zijn dat je zwanger bent (dat is de eerste stap) en dat je na 9 maand een prachtbeeb in je handen hebt. Ik las dat je ook behoorlijk bent afgevallen. Knap hoor zoveel kilo's! Ik kom momenteel alleen maar aan hahahahah!

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Liselotje, wacht nog een dagje met de utro. Temp je ook?

Suus

Share This Page