Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend Angelica! En liever een keer te vaak prikken dan te weinig!

(snap nog steeds niet waarom ze het bij mij weigeren)

2. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Duimen dat alles goed is en gaat Angelica! Good luck!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks meiden

Lobi hoe gaat het met jou? Ik snap ook niet waarom ze het niet willen doen

Liselotje kan ik je al overhoren? hahahaha ik leer ook steeds nieuwe dingen hier hoor

4. Na gisteren gaat het wel weer. Had gisteren echt een rotdag (zie topic van Suzanne). Maar nu ben ik weer wat positiever gelukkig! Lief dat je het vraagt

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    welke topic is dat?

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    als je vrienden bent kun je bij mijn foto's kijken onder katten. ik heb een foto van mijn neefje en mijn man en mijn nichtje zijn ze niet om op te eten

7. Ohhh wat een schatjes inderdaad!!!

8. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Angelica mijn man pest mij er altijd mee dat ik zoveel heb opgezocht voordat ik bij een arts komen en als ik daar dan zit dan gaat het bijna op het niveau van de arts. Ik laat me niet meer wegsturen hahahahhah! En nu leer ik hier ook ontzettend veel bij dus Professor de Sutter maak je borst maar nat: Nederland wordt steeds Slimmer! (leidsche onderwijs instellingen hahahahah). Ik ga even naar je foto's kijken!

9. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Lobi een dikke knuffel voor jou! Het is begrijpelijk dat je af en toe van die dagen hebt!

10. Heel herkenbaar! helaas weten wij (bijna) meer dan de zogenaamde geleerden!

11. Dank je..

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Omdat ze heeel stom zijn in het Radboud! :D

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Echt wel. Al weet De Sutter ook echt heel veel hoor.

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, en met mij gaat het goed. De baby trappelt zo af en toe, en geen rare toestanden op het moment. Alleen moeeeee.

Suus

15. Ohw....is dat het!!;):D:p

16. Oh heerlijk Suus!! Wat een goed nieuws!!!! Geniet van alles meid, inclusief de moeheid!!!:):):)

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Voor mijn zoontje heb ik 2 ma gehad waren allebei lege vruchtzakjes. De eerste kwam op de dag dat ik geholpen zou worden toch nog spontaan met 11 wk wist met 7 wk dat het al fout zat. 2e hetzelfde verhaal alleen daar ben ik met 9wk gecuretteerd. Toen mijn zoontje geboren in 2008. Vorig jaar okt weer een ma met 9wk met 13 wk eruit gehaald en nu weer in maart weer ma met 9wk met 10 wk eruit gehaald.
    Dus ik weet dat het kan moet alleen nog de goede vinden denk ik:(.
    we hopen weer op 3x is scheepsrecht

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Thx nog voor de reacties meiden!
    Suus wat leuk dat je je beebje voelt:D LEUK! GENIET ERVAN!!!

Ik heb dus a.s. dinsdag een afspraak in het Radboud in nijmegen...
    pfff, ik hoop op goed nieuws de komende weken!
    Hoe verwerken jullie een miskraam? Ik heb er echt veel moeite mee... Het is dan ook wel zo kort geleden..

Mijn schoonmoeder heeft ook een miskraam gehad, van een tweeling en ze zei ik heb er nooit moeite mee gehad?! Nooit over nagedacht, ik heb een miskraam gehad omdat de kinderen niet goed waren.. Liever dat, dan dat ik hier 2 gehandicapte kinderen heb lopen dat had ik echt niet gewild! Haar woorden:x... Dat snap ik niet he!!! Hoe kun je daar nou geen moeite mee hebben? En ze was volgens mij zelfs 11 weken. Gelukkig heb ik wel steun aan mijn vriend, en mijn ouders.

(Pfff soms raak ik zo geïrriteerd, moet ik t ff kwijt:))...

Snelly wat erg voor je:( schrale troost, maar je weet idd dat het kan!

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mijn gyn heeft gister nog gebeld.
    ik ben eigenlijk weinig wijzer geworden.
    we hebben het nog over de progestron gehad en nu zegt ze ineens dat je wel te kort kan hebben als je een korte lutale fase hebt.
    nou weet ik dus dat ik dat heb.
    nu wilt ze 3 maanden bloed prikken om te kijken wat mijn waardes zijn en als ze niet goed zijn kunnen we kijken voor progestron.
    ik denk dat we wel de formulieren vragen voor eht geval dat ik eht in het geertgen ook niet krijg.
    ze zei ook nog dat ik beter naar een acedemisch ziekenhuis kon voor een 2 de gesprek want dat dat veel beter was ze wou me wel doorverzijzen naar het amc maar heb al te kennen gegeven dat ik daar niet heen wil.
    we hebben het ook over de hematoloog gehad zij zag daar geen meer waarde in maar als ik wou dan kon ze nog eens gaan praten met de internist.
    dinsdag beld ze terug over hoe nu verder.
    ik had een vreselijk lieve dochter die een klein beetje vervelend was toen mama aan het bellen was dus ik heb er wel vrede mee dat ik dinsdag mag terug bellen is mijn man ook thuis kan ik even rustig bellen.
    heb in de tussen tijd ook de brief van het amc gekregen daar staat ook de naam van de hematoloog in dus dan kan ik dinsdag meteen zeggen dat ik een verwijs brief wil voor die dokter in het amc.
    suus het is de zelfde arts als die jij hebt gehad en jou aanraden om meer te spuiten ben ik dus wel blij mee ik neem toeminste aan dat ik naar hem mag zijn naam staat op het papier.
    mijn gyn heeft ook nog niet de brief getekend voor mijn dossier op te vragen hoop dus dat dit optijd geregeld word.
    ze zij wel dat je hiervoor moet betalen , hebben jullie hiervoor moeten betalen??
    mocht het dossier hier niet optijd zijn is dat dan een probleem voor het geertgen?? ik heb wel de bloeduitslagen al en een brief die ze naar mijn dokter heeft opgestuurd waar op staat wat ik heb.

Deel Deze Pagina