Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey meis dank je wel...
    ze wordt in augustis alweer 4 (ziet er kleiner en jonger uit hoor;))
    Het is echt mijn prinsesje...

Ik heb trouwens voor haar geen mk gehad voor zover we weten.
    Wel waarschijnlijk 1 maar toen niet getest oidf.. Wel ver ver ver overtijd en ook een rond wit met vochtgevuld balletje verloren..
    MAar dat weten we niet zeker dus..

Bij de zwangerschap van mijn dochter ook mega bloedingen gehad. Gyn dacht dat het een verloren zaak was.. Maar daar was ze dan maar toch! Gelukkig!!!!!!!!!!

Vandaag E gebeld, de 18e kan doorgaan als we maar 100% zeker weten dat we niet zwanger raken deze maand. Dus manlief en ik gaan een koele maand tegemoed;) We wagen het er maar niet op.
    Klachten met hem overlegd van mijn steken en bmpijn. Klonk hem in de oren dat ik zwanger was, maar dat ben ik dus niet.. Dan wist hij het ook niet. Wat zou kunnen is dat bij de verkleving resten achterblijven. maar we zullen het zien de 18e.Dat is relatief snel!

2. Coortje

Coortje Niet meer actief

Hallo meiden

Ik ben nieuw hier en hoop dat ik met jullie mag meekletsen! Heb net even een nieuwe topic aangemaakt om me voor te stellen!

Groetjes Coortje

3. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Hey Coortje welkom hier! Ik zal je zo even toevoegen aan mn vriendinnenlijstje! "jammer"dat je hier bent want dat betekent dat je miskramen hebt meegemaakt.

Meiden ik vind het zo lastig allemaal die vitamines uit te zoeken. Bij mij had ik een homocysteine test en toen ze de eerste bloed uitslagen hadden hoefde ik niet terug te komen want het was goed zeiden ze???? Als ik 6-6 naar het Uz gent ga ga ik vragen of ze dit ook o.a. bekijken. Er moet toch bloed afgetapt worden dan maar de hele mikmak.

Suus super dat je de beeb heb gevoeld heerlijk.

Baby ik kan me het helemaal voorstellen al die koele opmerkingen. Soms is het beter om met lotgenoten te praten. Ik merk dat ik daar de meeste steun uit haal. Hier kan ik mijn ei kwijt en jullie begrijpen mij het allerbest. Weet je wat alleen vaak het beroerde is dat mensen vergeten wat deze emoties hun heeft aan gedaan. Bijvoorbeeld je schoonmoeder. Het is inmiddels natuurlijk al lang geleden. Maar dan is het niet tactisch om zoiets te zeggen tegen jou omdat je het net hebt meegemaakt. Een dikke knuffel voor jou!

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi Coortje, helaas welkom hier....

Liselotje, als je homocysteine te hoog is, is het belangrijk dat je in ieder geval b12 en foliumzuur gebruikt.
    Wat was je waarde? Hij zou tussen 5 en 15 moeten zijn werd mij verteld.
    Bij mij was ie 9, dus ik ben uit voorzorg toch de b vitamine gaan slikken.
    Ik gebruik zelf de b12 van bonusan, waar al foliumzuur in zit en daarnaast slik ik de foliumzuur nog los erbij.
    Verder slik ik nog: calcium, vitamine D, E, selenium, zink.
    Daarnaast slik ik ook nog aspirine 100 mg, de babyaspirine.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat schoppen is wel fijn! Nog een paar daagjes pred idd. Ik heb heel netjes afgebouwd dus daar ga ik weinig van merken.

Suus

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja die richtlijn ken ik. Ik zou aan S vragen of je vanaf positest ook Clexane 0,6 mag gaan spuiten, net als ik. Zijn collega heeft mij dat aangeraden. Ik weet iig dat S ook een voorstander is van 0,6 als al gebleken is dat 0,3 niet helpt. En ik zou dit even helemaal via het AMC spelen. Je moet er niet aan denken dat jouw gyn dr. S gaat bellen om zich hiermee te bemoeien. Toch?

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik bedoel dus, zeg dat je doorverwijzing wil naar EEN vaatarts in het AMC vanwege hun expertise op het gebied van AFS, en verder niks.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nanette, spannend de 18e!!! Hij zei bij mij ook dat hij niet wist waar de pijn vandaan kwam, maar het zat precies op de plek vd verklevingen...

Suus

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Coortje: welkom hier

@Suus: ow, ik zou een moord doen om een kleine te voelen schoppen! Geniet ervan! :)

@Nette: succes meis, de 18e!

@Homocysteïne: bij mij ook gemeten. Nuchter 11,9. Dus werd gezegd, had geen B12-tekort. Heb geen belastingstest gehad.
    Wel heel veel symptomen, dus heb net zolang bij de ha aangedrongen tot ik kon gaan spuiten. Nu bijna 2 jaar wekelijks aan het spuiten en ik voel me stukken beter! Dat is een beetje de crux bij de reguliere geneeskunde: ze doen alles via de boekjes of uit "ervaring", maar kijken veel te weinig naar de patiënt en zijn/haar klachten zelf. Daarom ben ik ook een fan van de alternatieve route. Daar worden je klachten bekeken en niet alleen het boekje... ;)

Iedereen een dikke knuffel!

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #2770 Mykelti, 29 apr 2011
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
    Oh, wat me trouwens opvalt deze maand: ei is net geweest. Had wel weer eipijn voor mijn eisprong, was weer rechts op die zere plek, maar duurde maar 2 dagen en daarna was het over, terwijl ik doorgaans dagenlang pijn heb op die plek.
    Kan het zijn dat de pijn die ik had tijdens de HSG een kleine verkleving heeft losgewerkt? Ook omdat ik zolang bleef bloeden en allerlei uitvloeiing meekwam? Sorry, tmi... :)

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Coortje helaas welkom

Mykelti, ik kan je helaas niet helpen

Hoe gaat het verder hier?
    Ik heb zin in het weekend lekker niets doen

12. Coortje helaas welkom..

Mykelti, ik weet niet of dat kan, maar ik vind het wel aannemelijk klinken!

Angelica hoe is het met jou? Hier zn gangetje. Nog even werken en dan lekker vrij weekend:)

13. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    He bah waarschijnlijk is een buuf zw leuk voor haar hoor.Maar ik wens het eerder een andere buuf die is met icsi bezig en 2mnd terug een mk gehad bij haar eerste tp. We hopen samen dat we tegelijk zw zijn.

14. Snelly, wat rot... Ik weet hoe het voelt:(
    Is het de eerste?

En inderdaad je andere buuf...wat is het toch oneerlijk verdeeld:(

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hey girls,

Ja qua zwangerschappen is het heel erg oneerlijk verdeeld helaas...

Ik kwam jullie een fijn weekend wensen!

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ruzie met mijn oma en opa gehad. Mijn oma zit nu tijdelijk in een verzorgingstehuis. ze is een hypochonder en heeft last van paniek aanvallen.

Ze maakt zichzelf ziek en gisteren liep ze te gillen, ik mocht niets zeggen en het floepte eruit dat het bij haar tussen haar oren zit. Dat had ik dus niet mogen zeggen. ze is 81 dus ze hoeft niet haar best te doen. Toen ik afgelopen vrijdag IVIG had zag ik een jong ventje ik denk 8 jaar aan de chemo, toen zei ik dat jongetje wil heel graag leven en doet er alles voor. Het is zo oneerlijk. Zij kan leven maar doet er niets voor en dat ventje vecht voor zijn leven.
    Ze vragen aan niemand hoe het gaat het draait alleen maar om haar

Sorry voor mijn geklaag, maar het zit me gewoon dwars

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Pfff, kan me voorstellen dat je er iets van gezegd hebt hoor. Jammer dat de wereld om henzelf draait. Ik zou proberen om me er niet al te schuldig over te voelen. Volgens mij ben jij hartstikke lief voor ze, ondanks alles.

Suus

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja, ik doe ook alles voor ze. Vroeger kregen we zoveel van ze terug.

Hoe gaat het met jou suus?

19. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hai meiden,
    Laat ook weer even van me horen....
    Heb zo even terug gelezen....en er is een hoop gebeurd minder leuk en rot nieuws....maar ook weer goed nieuws!
    Wil jullie zo enzo allemaal een dikke knuffel geven!
    Heel veel kracht en sterkte voor de dames die het nodig hebben!
    En ben in gedachten bij jullie!
    Ik ben in de ziektewet...lang verhaal...
    Maar met uk gaat alles goed!
    Volgende week 20 weken echo, weten we misschien dit keer of we een dochter of zoon mogen verwachten...bij de pretecho liet het zich niet zien...

Dikke megakusssss van mamatje
    Ps. Wilde ook even persoonlijk reageren, maar zit op me mobiel....
    Maak ik snel weer goed!!

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gaat wel hoor. Weer een beetje superlicht bruin. Maak me er nu niet zo'n zorgen over, maar ik zou het liever niet zien natuurlijk. Ondertussen voel ik het kind wel af en toe, dat stelt me wel gerust.

Ga je nog wat leuks doen morgen?

Suus

Deel Deze Pagina