Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussion in 'Miskraam' started by Meleka, Mar 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat met de kleine, Mamatje. Hopelijk gaat het ook een beetje met jou.

Suus

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Suus,
    Schrok me een hoedje bij het lezen van jou berichtje....gelukkig betekende het niets en voel je de kleine goed! Ja ben blij dat het goed gaat met ons ukkie, kon ik me ook maar goed voelen....laat ik het zo zeggen...ging totaal niet goed meer op me werk en heb nu een burn out om het zo te noemen....

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat bloed schijnt veel voor te komen, en het is eerlijk gezegd bijna niks. Vorige week 2 druppels helderrood, een paar dagen bruin, toen een paar dagen niks, en nu nog minder bruin dan vd week. Je hebt er een grotere kans op met zoveel bloedverdunners.

Doe maar rustig aan jij.

Suus

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Ja die slik jij natuurlijk.....doe jij ook evengoed rustig aan? Ik ga nu zekers goed om mezelf en de kleine uk denken...eerste stap was moeilijk....maar nu die eenmaal gezet is....is het meer makkelijk!
    Heb jij trouwens ook dat je baarmoedermond wat gevoelig aan voelt, krijg er soms steken in, volgens de vk komt dat omdat het al me tweede is, dat je meer voelt en dat het weer flink aan het groeien is en me banden oprekken ed...

Xxx

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, ik slik en ik spuit. En ja joh, ik heb af en toe ook misselijke steken, maar die gaan dan weer niet gepaard met bloedverlies. Vind het wel een beetje eng, maar het schijnt onschuldig te zijn, en normaal. Vanaf nu ongeveer gaat het allemaal ook keihard groeien hè, dus daar zal het wel van komen.

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Buikfoto en echo van ons ukkie staan in me mappie
    Trouwens suus....hadden ze het uiteindelijk nog goed geraden bij het nub topic?

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat ga ik niet verklappen :D.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Onze kindjes lijken erg op elkaar ;).

En jeetje wat een buik! Ik dacht dat ik een buik had, maar nee...

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Jammer haha! Was ik wel erg benieuwd naar haha....

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Sorry, mag het van geliefde niet verklappen ;).

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Ehhhhh ze lijken erg op elkaar....?? Weet niet eens wat het bij ons is haha of heb ik al een keer iets zelf zitten te vertellen whaha dus het vermoeden van de pretecho?? We zullen zien.....denk zelf nog steeds dat ik een meisje krijg.....
    Maar ik zal er over ophouden haha....
    Heb jij al een buikfoto gemaakt?
    Het verschil is...ik had veel overgewicht.....dus lijkt ie snel dikker haha al vond de vk hem ook mooi groot naar voren dragend....
    Had ook een zo'n grote buik bij mijn eerste....kindje neemt alles van me en dat vind ik helemaal niet erg haha

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, was een grapje. Op echo lijken ze allemaal op elkaar ;). Misschien maak ik volgende week een keer een buikfoto, oké?

Suus

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    bijzonder ik heb ook mega veel bloedingen gehad hier hadden de doktoren het ook opgegeven maar heb toch ook een prachtige dochter maar ook zij is klein voor haar leeftijd

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja dat ga ik ook wel doen maar bedoel ik kan haar ok de site doorgeven dan kan ze zien dat hun er heel veel ervaring in hebben.
    en natuurlijk zeg ik niet naar wie ik ga.

15. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

Mar 25, 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Ik ben ook heel benieuwd Suus naar je buikfoto! En zeker ook wat het is maar we zullen moeten wachten! ;).

Hoi mamaatje wat fijn dat het met jou goed gaat en zeker na wat jij hebt meegemaakt. Wat fijn! Suus en jij zijn goede voorbeelden voor ons.

De homocysteine weet ik niet meer wat de waarde was. Ik weet dat ik daar voor ging en dat ze daarna niet nog een keer getest hadden omdat het goed was. Maar mocht ik in juni nog niet zwanger zijn dan ga ik dit ook weer aansnijden. Ik neem al vitamine B12 folium B6 zink en selenium.

Ik ga van t weekend studeren wat gaan jullie allemaal doen?

Groetjes Lisette

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dames, wat doet de selenium bij een zwangerschap?

17. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

Mar 25, 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Ik heb TPO antistoffen en dat zou het naar beneden kunnen brengen. Dat klopt wel want ik had eerst een waarde van 1800 en nu 400. TPO antistoffen zijn antistoffen tegen de schildklier.
    Groetjes Lisette

18. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Ben benieuwd naar je buik! Owwww ja idd op de echo lijken ze allemaal op elkaar haha!
    Lisette jij hebt ook al heel wat moeten doorstaan meis!!
    Myke, selenium helpt voor de innesteling in combi met zink als uk het goed heb...haalde het altijd bij de kruidvat. Heb ooit eens een site gelezen over welke vitamines bij welk stadium bij het maken van kindjes....zal hem opzoeken en de link plaatsen!
    Ik had ook capsules van de chineze accupuncturist, die hebben ook goed geholpen bij mij!
    Zoek ik ook ff op!
    En ik had 4 soorten edelstenen, liggen nog onder me kussen!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mamatjeeeeeeeeee heb je gemist

Suus ik zit morgen bij de kids van mijn zus en vriendin

Voor de rest niets lekker rustig

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    hey mamatje!!! knuffs!!

Suus ik ben ook benieuwd naar jouw buik dan. Ik heb vanochtend eentje genomen en staat ook in mijn album, niet normaal mennnn :/

Share This Page