Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Liselotte, ik zou die schildklier nog eens laten prikken, en ook de antistoffen, want je FT4 is te hoog. Op herhaaldemiskramen kun je de namen vd antistoffen vinden. En voor de overige waarden slik je nou wat. Laat ook ff je homocysteïne prikken nog.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Emma helaas welkom ik hoop dat je een wonder in je armen mag sluiten
    Media fijn dat je straks mag beginnen

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Vandaag alleen buiken gezien was wel moeilijk

4. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Balen he al die buiken. Maar Angelica we zijn op de goede weg en jij krijgt zeker ook zo'n mooie buik!

Mijn FT4 is altijd aan de hoge kant geweest. Mijn schildklier was 2 weken geleden 0,89 alleen weet ik de FT4 niet meer. Moet ik maar even navragen bij het ziekenhuis. Het AMC en mijn huisarts en het ziekenhuis in Lelystad zei dat het lag aan dat je de thyrax 's ochtends slikte??? Hoe krijg je die FT4 omlaag dan?

Groetjes Lisette

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Je slikt dus al thyrax? Zijn die antistoffen weleens geprikt dan?

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Angelica, niet leuk, bah. Knuffel!

Suus

7. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Ja hoor! Ik heb ook TPO antistoffen. Maar wat ik heb gehoord dat er niet zoveel aan te doen is. Daarom heb ik zelf gezocht wat er te doen is. Ik slik daarom Selenium en Zink. Dit heeft de antistoffen aardig teruggebracht. Pr dr de Sutter weet ook dat ik deze antistoffen aanmaak. Mijn lichaam maakt heel makkelijk tegen van alles en nog wat antistoffen. Ik ben nu ook al 17 maanden niet meer zwanger geweest. 6-6-2011 krijg ik onderzoek naar mijn vruchtbaarheid.

8. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Mits niet zwanger natuurlijk!

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Oke dat was ik even kwijt dan. Sorry. Thyrax is eraan te doen en idd selenium. En tot slot prednison dus. Hoop dat je snel zwanger bent! Zo frusterend allemaal...

10. Wat en hoe zouden ze dat precies onderzoeken dan?

(Hoop natuurlijk heel hard voor je dat t niet nodig is..!)

11. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    ik zat net nog even te kijken wat het vorig jaar januari was:
    27-1-2010 TSH 0,76, TPO antistoffen 500 (was 1800) en B12 185 en FT4 is 17
    Misschien slik ik nu net iets te veel thyrax (4x blauw tabletje). Misschien moet ik weer terug naar 3,5 blauw tabletje.

Lobi tpo antistoffen zien ze in je bloed. In juni gaan ze weer mijn hele bloed beeld bekijken en krijg ik ook een HSG. Als mijn eileiders doorgankelijk zijn dan krijg ik IUI. Alhoewel ik daar momenteel helemaal niet mee eens ben want ik weet dat niet zoveel mensen van IUI zwanger raken en van IVF wel en ik kan je vertellen nu ik deze maand exact 9 jaar bezig ben wil ik echt voor het ultieme paardemiddel gaan want ik ben het eigenlijk zat. Zeker omdat ik er nu al zoveel van weet en eigenlijk nog geen drol ben opgeschoten. Dat frustreert mij wel. Zeker omdat ik nu al weer geen 17 maanden zwanger ben geweest.

Ik ben nu alleen nog maar onderzocht op herhaalde miskramen. Niets meer (al die jaren niet). Ik ben heel positief dat het ons uiteindelijk gaat lukken maar als ik er nu even zo over nadenk ben ik ook heel erg boos dat ik al 9 jaar aanmodder.

Jullie trouwens nog iets leuks gedaan met Koninginnedag?

Groetjes Lisette

12. Liselotje je hebt groot gelijk. Ongelofelijk eigenlijk dat t allemaal zo laks gaat... Hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag? Ik hoop zo hard voor je dat t allemaal niet nodig zal zijn en je heel snel zwanger mag raken en dat t dan goed mag gaan.
    9 Jaar... Pfff ik heb het na 19 rondes al zo zwaar. Ik heb echt respect voor je hoe jij ermee omgaat en hoe positief je blijft! Heel bijzonder!

13. Angelica confronterend he meis... :(Met dit weer zie je t allemaal extra goed. Hopelijk komt onze tijd dat we met een bol buikje mogen showen heel snel...

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Liselot, groot gelijk dat je voor ivf gaat. Ook in Gent dan?

15. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Als Pr dr de sutter dat wil doen dan doe ik daar IVF maar als ze over IUI gaat beginnen dan pak ik mn spullen ik wil niet nog eens een half jaar doormodderen. Pfff ik weet niet zo goed wat dan maar okay! Wat denk je dat ik iets minder thyrax moet slikken?

Lobi 19 rondes is ook niet makkelijk! En zeker wat jij hebt meegemaakt dat lijkt me ook heel zwaar! Ik ben nu 33 bijna 34 en jij?

Groetjes Lisette

16. Dat is ook zo Liselotje. We hebben allemaal onze eigen achtergrond en bagage en daarom begrijpen (en steunen) we elkaar hier ook zo goed. Dat is dan t enige voordeel van al deze ellende...

Ik ben afgelopen december 31 geworden.

Ik hoop dat je heel snel met IVF mag beginnen!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik kan me niet voorstellen dat De Sutter je niet wil helpen als je zegt dat ivf veel meer kans heeft en dat je eerst iui niet meer trekt.

Wat de thyrax betreft: ik ben geen schildklierexpert helaas. Heb je een internist met wie je ksn overleggen?

Suus

18. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Ja ik heb een internist! Maar die vindt mij uitbehandeld. schildklier is goed antistoffen kunnen ze niets aan doen b12 doen ze al helemaal niets aan dus ik doe aan zelfregulering. het is lastig om bij mij de schildklier rond de 1 te hebben dan voel ik me goed maar nu is mijn ft4 weer hoog dus ietsjes minder slikken is denk ik het beste. Maar ik kan m natuurlijk wel mailen. Hij antwoord wel snel altijd. Hij zit in het AMC. Ik ga maandag even de waardes opvragen bij mijn huisarts van mijn ft4 als die weer zo hoog was dan moet ik toch even met m overleggen.

19. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    en als ze mij niet wil helpen dan ga ik heel erg zeuren hahahahaah. Nee ze begreep het de vorige keer wel maar ze wilde echt dat ik 3 maanden prednison in combi met progesteron zou proberen dus dat wilde ik natuurlijk wel een kans geven maar als niets uit de vruchtbaarheidsonderzoeken komt dan ga ik zeker om IVF vragen. Ik zeg gewoon dat ik het geestelijk niet meer aan kan. Dat is ook zo na 9 jaar!

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Welke internist heb je? Dr. S?

Deel Deze Pagina