Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze gaat je gewoon echt wel helpen. Heus.

2. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    nee dr L. ik zal zn naam wel in een pb stuen.

3. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hallo allemaal,

ben er al even niet geweest. Mijn dochter is vorige week 4 jaar geworden (mijlpaal...), genoten van het mooie weer en wachtend op een 1e menstruatie na hystero. Die is gearriveerd dus nu de 1e ronde weer zogezegd.

Lobi: ik lees dat je het moeilijk hebt, hou je haaks meid. Kan me je overpeinzingen zo goed voorstellen, maar doe jezelf niet tekort hoor. Dat je zoveel aan je dochter denkt zegt zoveel aan over hoe een liefdevolle moeder je bent, dat je zorgen dáárover waarschijnlijk volledig overbodig zijn.

Liselot: natuurlijk ga je voor IVF, 9 jaar.. allemachtig.. Je hebt groot gelijk, volg je gevoel!

Suus: geniet van het trappelen van je beeb, dit is ultiem geluk!! Super voor je.

4. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Angelica: ik duim voor een waanzinnige berg hcg op 6 mei!

5. Maja dank je wel voor je lieve woorden! Doet me goed!

Nog gefeliciteerd met je dochtertje! Wat gaat de tijd toch snel he... Ik hoop dat de eerste ronde je veel geluk mag brengen!

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Het is nu zeker ze is zw van de 2e. Ik wist het een paar weken terug ik zei tegen iedereen ze is zw wacht maar af en wederom heb ik gelijk ik zie het altijd erg snel aan iemand, ze zag er zo beroerd uit.

@Angelici: Spannende tijd voor jou, ik duim voor je dat het raak is.

@Liselotje: 9 jaar pff meid wat lang, Hoop dat ivf voor je aan slaat

@Maja: Gefeliciteerd met je dochter. Hoop ook voor jou dat het straks snel raak is en goed gaat.

Ik was eindelijk weer een beetje bijgekomen krijg je weer zulk confronterend nieuws over een succes verhaal. Nou dan heb je natuurlijk weer een pest bui. Mijn man ook een pest bui omdat ie zijn moeder mis tijdens gezellige tijden bij mijn schoonvader in de tuin. Dus erg gezellig is het hier niet.

Kleine knul ook weer koorts zonder ziek te zijn. Ben erg gezond aan het proberen te leven ha ha niet dat ik dat niet deed. Maar nu nog maar 1 kopje koffie pd.

Wat raden jullie echt aan om te slikken buiten de b6,b11 en b12 erbij te slikken.

7. Snelly ik herken het meid. Je krabbelt weer op, je raapt jezelf weer bij elkaar en dan krijg je zo'n nieuws. Dan voelt t alsof je weer helemaal opnieuw moet beginnen, alsof alle moed en energie die je bij elkaar verzameld had weer helemaal verdwenen is. Heel veel sterkte meis, ook met je man en je kleine mannetje!

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Dank je wel,lief van je.

Weet niet of je het toen heb gevolgd maar in okt tot dec. hebben we een moeilijke tijd gehad. Zeker als je dan weer slecht nieuws hebt dan wordt het steeds moeilijker om alles te verwerken. Soms denk ik weleens zal ik weer naar de Psyg gaan maar ja dan denk ik weer die kan toch weinig doen.

9. Je bedoelt tussen jullie samen een moeilijke tijd gehad?

Ik ben bij 3 verschillende psychologen geweest en nergens goed geholpen helaas. Ik denk wel als je een goede hebt, dat dat heel fijn kan zijn. Maar vind er maar eens een...

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ha breek me de bek niet open mijn moeder loopt al jaren bij verschillende Psyg maar de laatste was de beste maar die was particulier. Ik kan mijn moeder namelijk alleen maar depri.

11. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    @Snelly het is logisch dat je je zo voelt, zeker als het bij anderen zo makkelijk gaat in onze ogen. Zij begrijpen niet dat wij er mee zitten. Ik ben vaak doorverwezen naar maatschappelijk werk door artsen van het amc. Maar Pr dr de Sutter moest daar alleen maar om lachen toen zij mijn medisch dossier zag. Ik zie persoonlijk de meerwaarde er niet van in. Maar dat is mijn mening. Ik weet wat ik wel en niet wil en zo lang er niet tegen mij gezegd is dat het NOOIT gaat lukken hou ik mij vast aan de hoop dat het ooit gaat lukken. Misschien als de artsen zouden zeggen het kan echt niet jij krijgt geen kind dat ik dan wel hulp nodig heb om het een plekje te geven. Ik ben in mijn ogen redelijk sterk en haal heel veel kracht uit een forum als dit. Zeker met een paar positieve voorbeelden. Een knuffel van mij en we gaan gewoon voor een positieve test!

@Maja gefeliciteerd met je dochter! Time flies. Hopenlijk is ronde 1 al raak. Wat is jouw verhaal?

@ Suus en Lobi ik ga gewoon voor IVF. Mijn man wil dat ook het liefst hij is het ook zat na 9 jaar. Hij heeft me heel goed gesteund al die jaren. Terwijl het voor hem ook niet makkelijk is om steeds maar mee te gaan (en ik ben nogal een moeilijke patient als het om injecties gaat) en mij te zien discussieren met artsen en onderhandelen. Ik ben zo vaak flauwgevallen en ben ook een paar keer flink beroerd geweest van al die onderzoeken en dan steeds maar weer mij daar heen brengen. Ik heb veel respect voor hem daarvoor.

Hoe staan jullie mannen hierin?

12. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    @snelly wat een naar verhaal van je schoonmoeder. kan me voorstellen dat dat er behoorlijk inhakt. dat is nu zeker nog niet verwerkt. een lieve schoonmoeder is goud waard (die heb ik nu ook). Heel veel sterkte.

Liefs Lisette

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Liselotje: kan me ook heel goed voorstellen dat je aan de IVF wil. Mijn man is heel ondersteunend. Hij is wetenschapper en weet dus alles overal vanaf, erg handig. Verder is hij bijzonder lief en zorgzaam, dus heb geen klachten op dat vlak. Denk dat als je wel een "moeilijker" man hebt, dat de MMM het begin van het einde kan zijn qua relatie dan...want het legt wel een mega druk overal op, dat merken wij nu al, laat staan na jaren en jaren in de MMM.

@Snelly: hmmm, sterkte nog. Dat zijn nare tijden en alles komt dan ook tegelijk, lijkt wel... :(

Is hier iemand eigenlijk bezig met IVM? Als het zo ver moet komen met ons, heeft dat wel mijn voorkeur eigenlijk? Zit niet zo te wachten op een overdaad hormonen...

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mama je woorden doen me goed. Ik ben ook voor jou aan het duimen.

Mijn zus en haar gezin komen zo. Heb ontbijt voor ze gemaakt.

Suus weekje erbij!!!!!!!!!!!

Lobi ik weet zekerdat geertgen jou kan helpen

Liselot heb je al iui gehad
    Snelly moest wel slikken van je verhaal

In het lumc moet je verlicht naar mw

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ontbijt ze, Angelica! :)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey snelly meis wat een verhaal en wat moet dat zeer doen. dan heb je wel en hoop emotioneel zware dingen in een korte tijd meegemaakt. Dat parkeer je niet zomaar even naast je om vrolijk verder te gaan.En dat hoeft/moet ook niet. Maar ik kan me voorstellen dat het allemaal even als teveelvoelt.

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Gezellig Angelica eetse.

Bij mijn laatste gesprek is ons pas een mw aangeboden in het lumc. We hebben het afgewezen.

18. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Thnx dames, Het was zeker een zware tijd en nu nog steeds eigenlijk. Mijn eigen verdriet is toen ergens weg gestopt want daar was geen tijd voor. Nu komt alles dubbel zo hard terug.

19. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Had een mooi gedichtje gevonden en heb m op mijn hyves gezet. Als ik hem lees krijg ik weer een beetje kracht.

Kijk niet achterom,
    maar kijk naar de dag van morgen,
    Want in elke nieuwe dag,
    ligt nieuwe hoop verborgen.
    Al lijkt de toekomst zo onzeker,
    maakt het soms een beetje bang.
    Heb vertrouwen en blijf geloven,
    dan zal de zon weer schijnen,

20. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    helemaal op ons van toepassing! een heel mooi gedicht! hou je daar maar aan vast! dikke knuffel van mij

angelica ik heb geen IUI gehad maar wel 9 jaar praktijkervaring hahahhaah. nee ik wil geen IUI want ik geloof er niet in dat het verschil uit maakt in mijn geval. Ontbijtze ga ik nu ook doen!

Mykelti IVM is toch dat ze je cyclus volgen en zorgen dat dat het ene eitje er uit wordt gehaald. Dat is misschien nog een optie voor ons. Een tussenweg tussen IVF en IUI.Niet alle ziekenhuizen doen dat toch?

Deel Deze Pagina