Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Ow en handig zo'n wetenschapper in huis! Ga ik ook vragen of mijn man geen wetenschapper kan wordnehahahahaha. Wat doet ie exact?

2. Och jee Snelly, dat wist ik niet. Wat heftig zeg... Wat is t toch een verschrikkelijke rotziekte. Kan me voorstellen dat dat inderdaad heftige tijden zijn geweest. En nog steeds. Ik hoop dat er snel mooie tijden voor jullie mogen komen!

3. Liselotje moest Dr Sutter lachen omdat ze t niet vreemd vond dat je je soms zo voelt gezien jouw gs? Ik denk t voor de meeste meiden logisch is dat we t soms niet meer zien zitten gezien onze situaties. Daar kan een maatschappelijk werker of psych niks aan veranderen. Zo was t ook na t verlies van mn dochtertje. De psych kon eigenlijk niks voor me doen. Het rouwproces waar ik doorheen moest deed ik "goed". Het verdriet, het gemis, de pijn etc daar kon zij me niet mee helpen. Daar moest ik doorheen zeg maar.
    Mijn man staat nu ook 100% achter IUI. Het heeft even geduurd, maar hij is er nu helemaal klaar voor!!

Snelly Wat een prachtig gedichtje... Ik ga m uitprinten en ophangen denk ik!

Angelica fijne dag vandaag! Geniet ervan!

Meiden ik ben er ook vandoor. Dagje weg. Tot snel!!

Ik lees trouwens vanavond weer even dus als jullie nog tips hebben om te vragen voor t Geertgen die zijn van harte welkom!

4. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Hey Lobi ze vond het lachwekkend omdat in Nederland er heel makkelijk naar MW wordt verwezen terwijl de meesten van ons er geen bal aan hebben. Dat zei ze ook letterlijk. Jij wilt een kind en je bent op zoek naar een oplossing niet naar het een plekje geven. Het is een onderdeel van mijn leven geworden en dat is het plekje. Dat gaat natuurlijk. Net als het rouwproces waar je door heen moet. Dat zijn fases. Ik ga nog even nadenken over wat je zou kunnen vragen. Wat weet je al wel? En wat wil je nog weten? Wanneer ga je?

Groetjes lisette

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    lobi nog 1 nachtje slapen spannend hoor ben heel benieuwd wat ze je allemaal gaan vertellen.
    voor nu geniet lekker van je dagje weg

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus kan jij mij de site nog een keer doorgeven waar jij je vitamine b besteld??
    ik wil ze ook gaan slikken maar weet dus niet meer waar jij ze vandaan had.
    er zitten ook vitamine b in mijn vsm mama pillen maar las op internet dat je niet teveel vitamine b kan binnen krijgen klopt dat??

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Suus, en andere lezers... Ik heb weer een positest in handen sinds gister!!

ENGGGGGGGGGGGG

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Waaaaaaa! Wat snel zeg. Te gek. Gefeliciteerd, maar kan me voorstellen dat je het eng vindt.

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    wat goed zeg!!
    maar ook ik kan me heel goed voorstellen dat je het eng vind

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dankjewel dan ga ik die ook maar even bestellen voor de zekerheid.
    ik denk dat ik met de rest van de vitamines ook weer begin was er even meegestopt door de miskraam.
    hoe doe jij dat met de visolie?? ik heb die van vsm mama maar die zijn vrij prijzig is de ''gewonen'' visolie ook goed genoeg??
    en wat gebruik jij nog meer voor vitamines??
    ik dus visolie cranberry pillen (snel last van blaasontsteking) en vsm mama vitamines met foliumzuur.

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hey Suus, over die B-12 van bonusan.
    Daar zit ook foliumzuur in, dus moet ik nog los foliumzuur slikken?

13. Ik geef haar helemaal gelijk. Je wilt t geen plekje geven, je wilt een kindje. Je zit nog middenin dat proces. Inderdaad mocht ooit de definitieve beslissing zijn dat t echt ophoudt dan is t wellicht een ander verhaal.

Wat betreft geertgen. Ik wil weten of mn eileider goed doorgankelijk is. Ik wil utrogestan. Ik wil weten of ik uberhaupt een eisprong heb. Ik wil info over aspirine/heparine.

Moi gefeliciteerd meid!!!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik neem ook van VSM, die is gecheckt op pcb's en zware metalen en zo. Ben bang dat goedkope visolie verontreinigd is. Heb enkele pagina's terug mijn hele vitaminelijst geplaatst. Kijk maar es.

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

In principe hoeft dat niet, maar ik volg het protocol van dr. Beer, dus neem ik er 5 mg foliumzuur bij. (Ook van de onlinedrogist.)

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

En je wilt IUI, of wat?

Succes morgen!

Suus

17. Ohw ja die was ik vergeten!!!:D

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik had trouwens een goeie psychiater. Daar heb ik wel wat aan gehad. Ze gaf geen stomme tips en bevestigde me in mijn gevoel en gaf aan dat ik op de goede weg was. Daar had ik veel behoefte aan, want dit is een supereenzame strijd. Zowel in de strijd tegen artsen als in je sociale leven, maar ook in je relatie en wat je gevoelsleven betreft. Ik was gewoon knetterdepri toen ik bij haar kwam en kon het echt niet meer aan. Ze was een klankbord voor me in de tijd dat ik geen zin meer had om steeds opnieuw uit te leggen waarom ik me kut voelde.

Maar je moet maar net de goeie treffen, dat is zeker zo. Ik heb ook wel eens een eikel van een therapeut gehad.

Suus

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hahaha, ach detail ;).

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Okee Suus, ik slik er nog 0,4 foliumzuur bij, dus dat blijf ik dan maar doen!
    Dankjewel! Het gaat hier tot nu toe prima, lekker ontzettend moe heel de dag door!
    Ik kijk nu al uit naar de 18e, dan heb ik de 1e echo met precies 7 weken!

Deel Deze Pagina