Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Suus, meis wat een traject voor jou ook zeg... Maar wat fijn dat alles helemaal goed gaat met de baby!

We zijn er hier allemaal getuige van hoe ontzettend welkom hij/zij is en wat zijn/haar mama (en papa!) allemaal heeft moeten doorstaan..

En dan zijn er mensen die net doen of het allemaal zo makkelijk is zwanger worden en zijn.. Pff...

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja wat een gedoe, hè Leo. Zitten pa en na daar weer met knikkende knietjes in het ziekenhuis, voor de tigste keer. Nou ja, het hoort erbij. We zijn nou eenmaal wat sneller ongerust. Dat zal voor sommigen van jullie ook gelden. Je bent je onbevangenheid gewoon voor altijd kwijt.

En adem uit...

Hoe is het met jou Leo?

Suus

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Jemig Suus, het wordt zo inderdaad nog spannender dan dat het zou moeten zijn zeg...
    Gelukkig dat beeb het goed doet!

Het duurt idd nog wel eventjes voor de echo, maar ik hou mezelf wel bezig. De tijd vliegt hier gelukkig!
    En daarnaast zegt mijn gevoel om relaxed te zijn, dus daar ga ik dan maar op af!
    Zou progesteron ook moeheid veroorzaken als je ze vaginaal gebruikt?
    Want ik kan de hele dag wel slapen, echt niet normaal meer!

4. leonieke

Hier gaat het goed. Heerlijk K-dag gevierd met een wijntje (of wat..) Zit weer voor ei dus het zijn weer drukke dagen..;)
    Laat het hele zkh gebeuren verder maar over me heen komen.

Hou je haaks meissie!!

5. leonieke

Dreamz, Ik tel met je mee naar de 7 weken.. hopen dat de tijd zo wat sneller gaat. Heb geen ervaring met Prog..

Snelly, brok in mijn keel bij het lezen van jouw verhaal van je schoonmoeder.. wat een rottijd hebben jullie achter de rug.. en nog voor je helaas.. sterkte!

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Misschien ook wel, maar hcg maakt ook hondsmoe!

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mjam, wijntjes! :).

Ja, ik had ook op meer rust gehoopt, maar tis niet anders. Het is het allemaal waard hoor, dat is ook zo.

Klus ze!

Suus

8. leonieke

...

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ben ik weer een uitzondering in, sorry...:D...energie voor tien, zeker overdag, alleen 's avonds geen zin ergens in, maar niet moe ofzo...:)

Maar ik kijk er nu zo naar uit om 's morgens te kotsen, niet uit mijn ogen te kunnen kijken etc...kom maar op!

Suus, getver, alweer naar het ziekenhuis. :( Gelukkig alles goed! :)

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nou hier idd smorgens kotsen en tot 12 uur de tijd nodig hebben om weer een beetje op te krabbelen! Daarnaast borsten waar je niet omheen kan en een slaap van hier tot tokio!!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik kots dan weer nooit, haha. Maar hoop dat jij heel binnenkort kotsend boven de plee hangt :).

12. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Nee gewoon zoals het hoort! Anders breekt je lichaam veel te veel van de progesteron af. Gewoon op de plek inbrengen waar het hoort hahahahah. Misschien van de prednison?

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Van prednison kun je wel aankomen ja. Je moet heel goed op je eten letten als je da gebruikt.

14. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeker ploeteren zo. Gelukkig is alles goed. Ik hoop dat je vanaf nu gewoon een modelzwangerschap zult hebben.

Hier wat last van een gespannen gevoel in mijn onderbuik en bruin/roze verlies na de hystero. De vorige was echt prettiger.
    Morgenavond hebben we een afspraak in Gent. Het loopt vaak uit, dus het wordt een latertje.

15. leonieke

Meleka, Gingen ze eerder wel uit van een schot bij jou? Wat is nu de diagnose?

Naar dat je er nu meer last van hebt..!

16. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Liselot: als je in mijn profiel het enige onderwerp wat ik ooit gestart ben aanklik, kan je zien wat mijn verhaal is. Als aanvulling daarop heb ik dus een hystero gehad en ben nu weer "fit to fly".
    Je hebt het ongetwijfeld al hier geschreven, maar wanneer heb jij een afspraak om je IVF (of IVM) voornemens te gaan onderzoeken?

Lobi: succes morgen!!

Snelly: wat een zware tijden meid. Ik denk overigens dat gesprekken soms best kunnen opluchten, in die zin dat je ongelimiteerd en zonder dat je met de ander rekening hoeft te houden kan spuien. Maar dan moet je wel het geluk hebben dat je iemand treft waar het mee klikt en die deskundig is. En dat is nogal een speld in hooiberg misschien..

Suus: wat een nare dag voor je, rot dat je steeds weer ongerust moet zijn. En wat fijn dat alles pluis is met je baby!!

Leonieke: hoe doe jij dat met alcohol (even nieuwsgierig hoor). Drink jij tot aan je eisprong alcohol of tot aan een positieve test? Ik ben daar zelf nogal piekerig over namelijk en vraag me af hoe anderen dat doen. Zelf drink ik dus maar geen alcohol vanaf dag 1 (nu dus..) Maar eigenlijk denk ik dat dit nogal overdreven is.

Moi: super meid, gefeliciteerd!!

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, wat rot dat je er zo'n last van hebt. Ik had juist meer last van de hystero's in het OLVG en niet van die in het Spaarne.

Veel succes morgen Meleka!

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

Maja, ik dronk gewoon wat ik lekker vond in week 1, week 2 paste ik een beetje op, en na eisprong dronk ik nooit meer dan een glas per dag. Ik vond het na al die tijd en al die miskramen niet vol te houden om helemaal niet te drinken, dus zo deed ik het.

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel uit te houden hoor, alleen wat lastig.
    Komt goed.

Volgens de eerste hysteroscopie in Gent was mijn baarmoeder goed.
    Een arts uit Leuven, die mijn mri beoordeelde op adenomyose, meende op de mri een tussenschotje of gedeeltelijk tussenschotje te zien. Verwarring dus. Vandaar in Hoofddorp een tweede hystero. Daar kwam een iets gebogen baarmoeder uit. Maar dat kan geen belemmering voor een goede zwangerschap zijn volgens dr. E.

20. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ja precies.. tegen dat laatste loop ik nu ook een beetje aan. Ben bij al mijn zwangerschappen gestopt met alcohol drinken vanaf het moment dat we ervoor gingen (maar wel steeds de 1e ronde zs tot nu toe) Mijn man doet trouwens mee..
    Hoe jij het beschrijft klinkt wel logisch. Maar realiseer me ook dat "maat houden" niet mijn sterke kant is, dus vandaar dat ik denk ik toch ga maar kiezen voor helemaal geen alcohol. Mocht een zs op zich laten wachten, dan ga ik misschien ook de eerste 2 weken wel wat drinken.

Deel Deze Pagina