Jeetje Suus, Het zit je ook niet mee he, wel fijn dat het er goed uit ziet maar je schiet elke x weer in de stress, je krijgt een dikke knuffel. @Moi: Gefeliciteerd meid en wat snel super, dit wordt een plak beeb. het is zeker posi dat je zoveel klachten heb. @Angelica: Spannend meid ik duim voor je. @Lobi: Heel veel succes meid. Ik moet straks naar de ha voor mezelf en mijn zoontje. Die heeft vaak van die onverklaarbare koortsaanvallen. Ik ga vragen voor bloedtest alle waardes ff checken en bespreken of het nut heeft om naar een ander zh te gaan.
Hoi meiden, Ik kijk mijn ogen uit.. een paar dagen niet mee gelezen en ik kan t echt niet meer bijhouden! haha. Maar sommige dingen die ik tussendoor lees, pf.. wat hebben jullie al veel te voortduren gehad! (De helft snap ik niet eens, en eerlijk gezegd hoop ik dat nooit te hoeven snappen). Ik hoop dat iedereen gauw dit topic mag verlaten... Ik heb een vraagje; hoelang duurt het na een spontane miskraam dat alles weer op orde is? Mijn miskraam begon nu precies een week geleden (25 april).. en het heeft écht gebloed tot 29 april... Gister weer voor het eerst gevreeën. Had daarna wat lichtroze, verder niks. Heb vandaag weer getemperatuurd.... en mijn temp is nog steeds hoog, 36.8.. En ligt gewoonlijk rond de 36.2 of 36.3! Hoelang duurt het voordat mijn temperatuur weer zakt? Ik weet niet of ik nog steeds HCG in mijn lichaam heb... Zal het misschien hier aan liggen? Ik begin een beetje bang te worden dat bij mijn miskraam niet alles is meegekomen. Hoewel de gyn zei dat er niks te zien was in mijn baarmoeder. Ik mag trouwens morgen naar het Radboud klinisch genetica!!! Ben blij dat ik zo snel terecht kon! Ik hoop op goed nieuws. Liieeffsss.
Hey Baby, ik heb nooit een vroege mk gehad. Maar ik heb pas voor zo ver ik weet vorige week mijn eisprong gehad. Ik ben 24 maart geholpen dus er kan soms wel een tijd over heen gaan. Bij mijn 1na laatste zelfs 3 mnd. Maar bij een vroege echo gaat het voor zover ik weet vaak sneller.Je kan ff een test doen om te kijken of die nog posi is.
He Baby, mijn vroege mk van 5 wk werd ik pas na 49 dagen ongi het kan lang duren, maar het hoeft ook weer niet
Baby, zodra je temp omlaag gaat, ga je waarschijnlijk ook weer een ei krijgen, een week of twee later. Dat was bij mij trouwens vrijwel altijd zo. Het kan ook zijn dat je temp blijft schommelen, dan krijg je deze cyclus waarschijnlijk geen ei. Je kunt seks beter uitstellen tot je echt niet meer bloedt, ook geen roze meer. Dat verkleint de kans op infecties en allerlei andere ellende. Suus
Hoi meiden, Thanks voor de reacties. Pff, het kan dus nog even duren, een normale cyclus... Suus; ik dacht dat het bloeden gestopt was, maar na het vrijen had ik was roze verlies. Misschien idd handig nu nog een paar dagen te wachten. THX!
6-6-2011 dus het komt al weer dichtbij. ik moet nu 3x een cyclus in de gaten houden samen met prednison en progesteron gebruik en dan kijken hoe dat is gegaan. ik heb denk ik wel elke maand een eisprong. Suus ik had niet goed gelezen wat naar dat je weer zo'n dag hebt gehad. Misschien een gekke vraag maar heb je misschien 'geklust' want dat zou het natuurlijk ook kunnen veroorzaken???? Ik hoop dat het weer voorbij is en dat je je weer goed voelt. Ik ga nu studeren en strakkies even het verhaal van Maja even lezen.
Haha, nee hoor, dat doen wij al sinds december niet meer. Dat durf je echt niet meer na 5 miskramen. Tevens til ik niks, loop ik zo min mogelijk trap en fiets ik zo min mogelijk. Ik krijg het bloedverlies juist steeds als ik de godganse dag op m'n reet heb gezeten. Er is dus gewoon geen simpele verklaring. Jammer hè. Suus
Ik heb 5 keer een vroege miskraam gehad en 1 keer een missed abortion die gecurreteerd moest worden. Bij die vroege miskraam verloor ik meestal net zoveel bloed of iets meer dan een normale menstruatie. Qua temperatuur was het niet altijd hetzelfde. Maak je daar maar niet gek mee. Het beste om te controleren of alles goed weg is is voor "DE DOE HET ZELFER" door middel van een zwangerschapstest. Als deze negatief is (en neem dan een gevoelige zoals de rest hier altijd zegt van de Kruidvat) dan weet je dat het HCG in iedere geval weg is. En je lichaam maakt alleen HCG aan als je zwanger bent. Succes! Groetjes Lisette
Dan maar niet meer op je reet zitten hahaahaha. Gewoon beetje boenen beetje stoffen hahahahaha. Vreemd hoor! Maar ik weet dat mijn zusje het bij de eerste ook had (had ik al gezegd) en er was geen enkele oorzaak te vinden. Ze was toen 17 en accepteerde het maar als iets "normaals" ja dat heb je als je nog onbevangen een zwangerschap in gaat. Maar dat hebben wij natuurlijk niet meer die onbevangenheid!
mijn man durft het niet. Ik heb hem al verschrillende keren geprobeerd wijs te maken dat hij echt niet zo groot is, maar hij luistert niet hahaha flauw geintje, wat gelijk al niet
Ik durf het ook niet hoor als ik zwanger zou zijn! Ik begrijp dat wel. Angelica dit is echt hilarisch! ik lig hier helemaal in een deuk. Mijn man is ook heel voorzichtig dus mochten we weer zwanger zijn even op de tanden bijten en dan pas na de 3 maanden weer gezellig feesten! Volgens mij moet het dan geen kwaad meer kunnen! Ik moet nog wel een beetje kunnen genieten hoor!