hahahaha hier ook niet hoor... gisteren ging hij me ff een knuffel geven goddomme, wat deed dat pijn in mijn borsten haha
wat zijn jullie streng voor de mannen hahahahha! ik heb makkelijk kletsen ben nog niet zwanger natuurlijk! ik ben nog in de oefenfase!
hahaha ik zit ook in oefenfase. Joh mijn man zit op turnen daar moet je sterke armen voor hebben goede traning zou ik zeggen. oh weer flauw
mijn man hoeft 1x in de maand een potje te vullen en dat is al zwaar. pfff HAHAHAHAHA die hormonen maken mij ook niet al te gezellig hahahaha
Ik vond er in de oefenfase al geen reet meer aan, dus het kost mij en mijn man geen enkele moeite om heerlijk lekker lang niet te hoeven!
Nou ik heb er nog steeds lol in hoor. De kruisjes op fertillityfriend worden goed bijgehouden en het valt me niet tegen! Maar ik moet wel zeggen zo rond de ovulatie dan voelt het wel een beetje verplicht. Maar Angelica mijn man doet aan Powerlifting dus hij heeft ook sterke armen . Nou Lobi en Meleka komen vast zo hun ervaringen vertellen. Ik ben benieuwd.
Dreamz zie je trouwens dat de tijd al weer snel gaat. Je bent nu al weer 4 weken en 5 dagen.... Moi een knuffel en dan voel je het al pfff nou dan moet je dat geklus helemaal niet meer hebben hahahahha
Lieve meiden, sorry voor de late reactie. Na t Geertgen meteen door naar mn schoonouders en nu pas op weg naar huis. Even een koete update vanaf mn foon. Batterij is ook bijna leeg.. Maar t was een heel fijn en goed gesprek bij t Geertgen. Waar t op neerkomt is dat we de eerstvolgende ronde een cyclusanalyse krijgen en zodra wij willen krijgen we iui!! (ze houden een jaar aan wb proberen en daar zitten we nu precies op). Dus wij zijn helemaal tevreden!!
Gaat redelijk. Heb vandaag voro het eerst Pimperan helemaal weggelaten en Emesafene gebruikt. Moest vaker kokhalzen maar bleef erin. En ben ik een heel stuk minder moe! Normaal een half uurtje na inbreng van Pimperan wil ik weer uren slapen en krijg te horen dat ik bleek en moe eruit zie Ik neem al 3 dgn Activia en ben al ong 2kg kwijt en mijn buik is niet zo opgeblazen gelukkig! Woensdag weer echo en mega spannend. Ik voel heel af en toe een zachte schop bij mijn schaambot, iets erboven maar wil er niet vanuit gaan totdat ik een bewegend baby zie want met de AS pik ik het hartje nog niet op pff
oh jeetje echt niet fijn er is ook geen hematoon (of hoe het heet)? dat veroorzaakt het ook weleens. blegh dikke knuffs!
seks: hier nog te moe en de eerste weken deed mijn boobs zeer, hij mocht ze niet eens aankijken en paar weken geleden wel weer gedaan maar meer voor hem dan voor mij want ik was nog moe en misselijk ondanks dat ik zin had. Was wel te doen maar vind het nu wel eng al weet ik dat het geen mk opwekt... toch.. eng
Ja geen bloed vandaag, dus dat is mooi, maar de angst zit er bij ons nu stevig in. Hopelijk krijgen we even de tijd om even op adem te komen en weer wat vertrouwen te krijgen. Suus
Ja ik vind het ook doodeng. Sterker nog, ze hebben het ons afgeraden gezien de miskramen in het verleden.