Utro afhankelijk vd cyclusanalyse. Dus dat weet ik niet. Ze zei dat in mijn situatie ze nog eerder aspirine zou nemen dan utro. En HSG vond ze niet echt nodig. Ik denk dat als we t écht graag zouden willen dat ik t dan wel krijg. Maar de kans is bij mij zo klein dat het probleem daar zit. Dus of we dat dan zouden moeten doen? Seks...bij mijn zwschap 9 maanden niet hoor!!!
Aha. Hoezo eerder aspirine dan utro? Want utro kan sowieso geen kwaad toch? En aspirine ivm je hyperhomocysteinemie? Waarom is de kans klein dat er iets met die ene eileider zou zijn? Suus
Voor de innesteling beter aspirine dan utro zei ze. En mn eileider omdat ie door een keizersnede bijna nooit verkleefd raakt. En endometriose kans is klein omdat ik geen klachten heb tijdens menstruatie.
suus jeetje wat een gedoe weer, maar vergeet mijn verhaal niet kan het niet vaak genoeg zeggen. goed dat je naar huis bent gegaan ik ben wel 1 keer blijven slapen in het ziekenhuis maar net wat je zegt ze doen toch niks. ik had weinig keus want was zo slap van het bloedverlies dat ik niet meer op mijn benen kon staan. lobi fijn dat je gesprek zo goed was wat houd dat eigenlijk in cyclusanalyse?? het is dus nog niet zeker dat je utro krijgt jammer ook niet als jij het zelf graag wilt?? fijn iig dat ze iui willen dan. hier ook geen sex hoor, bij de zwangerschap van mijn dochter hebben we het de eerste 20 weken niet gedaan vanwegen het bloedverlies daarna is het tot 34 weken misschien 3 keer gebeurt. de nacht dat mijn dochter geboren is hebben wij een paar uur daarvoor nog sex gehad ik vraag me nog steeds af of ze daardoor geboren is. de artsen zeggen van niet dat het wel het laatste zetje kan geven maar als mijn lichaam nog niet toe was aan de bevaling het ook niet beurt was
ik heb al even op google gekeken onder cyclus analyse maar het houd dus in dat je 1 cyclus voor een helebloel echo's moet komen en ze een samen levings test doen om te kijken of er genoeg zaadjes zijn. heb ik dat goed begrepen?? dat is dan heel veel heen en weer reizen 1 maand. kunnen ze dat bij ons ook gaan doen of doen ze dat alleen maar als je niet zwanger raakt??
Utro neem je op zich niet om de innesteling te bevorderen maar om afstoting door progesterontekort te voorkomen. Gaan ze ook prog prikken alsmje zwanger bent? Want een normaal proggehalte in tweede helft cyclus betekent nog niet dat je voldoende progesteron aanmaakt im de beginfase vd zwangerschap. Had ze er een verklaring voor dat je niet meer of heel kortdurend zwanger wordt? Suus
Ik moet op dag 11 of 12 voor een echo. Dan gaan ze bekijken wanneer de eisprong ongeveer zal zijn. En dan een paar dagen na eisprong gaan ze progesteron prikken en nog andere dingen. Samenlevingstest hoeft in principe niet bij ons.
Ha Mimi, ja wat een ellende he. Het is gewoon horror wat je meemaakt en zo akelig om midden in de nacht bloedend in zo'n ziekenhuis te staan... Pff ik hoop zo dat het nu eventjes rustig blijft voor ons. Suus
Als ik eenmaal zwanger ben weet ik niet of ze progesteron gaan prikken. Maar dat is wel een goede, ga ik zeker vragen! En ze had geen verklaring. Daarom wil ze alles gaan uitzoeken nu.
Mn man wordt weer een beetje ziekjes. Net 37.9 graden. Voor de kwaliteit van t sperma is t vanaf 38 slechte zaak, toch? Hoop toch dat ie niet wéér echt ziek wordt...
Ja, nu vandaag wel, maar het zegt niet veel: zo gaat het nu eigenlijk al anderhalve week, het is af en aan. Gisternacht was het alleen helder rood en stolsels... Brrr dan is dat bruin ineens helemaal niet eng meer. Suus
ik snap precies hoe je je voelt ik ben ook wel eens wakker geworden dat ik in een bloed bad lag groot kraamverband in en hup naar het ziekenhuis het ziekenhuis is hier 10 min vandaan en ik presteerde het iedere keer dat het kraam verband zo vol was dat alles onder zat heerlijk dat gebeurde ons 1 keer daarna hebben we maar handoeken mee genomen in de auto dat iig de auto niet meer vies werd. ik hoop ook dat het eventjes rustig blijft voor jullie. als ik jou verhalen lees dan komt er zoveel weer bij mij naar boven hoe het bij onze dochter ging vreselijk maar een prachtig eind resultaat. nog even vol houden en voor je het weet maken ze een mooie kado's op het kdv voor moederdag
Paracetamol erin.. NU! edit; te vroeg gepost.. lees net dat je dat al gedaan hebt. 1e dosis meteen 2 paracetamol (1000) hoor..! Geen koorts willen we..!
Nee, ze theoretiseren wat, net als ik: te dun bloed door ontstolling in combinatie met knappende vaatjes door baarmoedergroei of een geknapt vaatje in de baarmoedermond. Maar eerlijk gezegd hebben ze geen flauw idee.
Lobi, Echt superfijn dat het bezoek aan Geertgen zo goed is gegaan! Heb je wel gevraagd wat hun meinig over je 'zwevende' eileider is? Goed dat ze een cylcus gaan analyseren bij je! (konden ze nog wat zeggen over dit ei?)