Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

O jemig Mimi wat een verhalen... Maar we gaan voor cadeaus op Moederdag, al lijkt dat nog heeeeel ver weg :).

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.093
    2.912
    113
    Goh Suus wat vreselijk naar zeg! Ik gun juist jou nou gewoon een zwangerschap zonder bloed en bruin, je blijft je soms verbazen hoe oneerlijk dingen soms verdeeld zijn he. Alsof jij nog niet genoeg onzekerheid en stress omtrent zwanger worden/zijn gehad hebt.

Dikke digiknuffel voor jou van een inbreeklezer ;)

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief, dank je!

Suus

4. Pfff wat een onzekerheid allemaal. Kan nou echt niks eens soepel en makkelijk verlopen. Ik hoop dat t hierbij blijft!!

5. Ze zei dat mijn eierstok en eileider dan wrs bovenin zitten. Ze vond dit na mijn verhaal wel aannemelijk! (eindelijk iemand die meedenkt!)

Over deze cyclus hebben we t eigenlijk niet gehad. Maar oa op basis van mijn verhaal, ook van deze cyclus, wilde ze mijn cyclus dus analyseren.

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja ik ook, maar ja...

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dat snap ik dat het nog heel ver weg lijkt maar ik probeer je een hart onder de riem te steken (zo is de uitdrukking toch??)
    hou alsjeblieft vertrouwen ik weet dat dit niet is wat je van een zwangerschap voorsteld maar wat jij (wij) voor de zwangerschap hebben meegemaakt is ook niet wat je ervan hebt voorgesteld maar we gaan voor het zelfde eindresultaat en dat is een prachtig klein wondertje en geloof mij je zal al die ellende nooit vergeten maar zo'n klein wondertje verzacht de pijn en is alles zeker weten meer als de moeite waard.

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ah! Snap hem! Helamaal mooi toch! Met echo's dus kun je mooi kijken wat links doet tov rechts!
    Blijft be-la-che-lijk dat ze dat niet ff wilden doen in Nijmegen.. :(

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik kwam even vertellen dat ik nog leef, maar nu begrijp ik dat suus weer bloedverlies heeft gehad..
    meis wat een ellende!
    Doe het heel rustig aan vanaf nu hoor..

Verdorie na al die ellende deze drama's..
    Ik denk aan je meiske

10. Ja ze zei dat ik eventueel ook echo's in mn eigen ziekenhuis kan. Toen moest ik wel lachen. Echt niet dat ze daar ooit aan mee zouden werken!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief van je Mimi, je woorden doen me echt goed. Vooral omdat je het zelf ook hebt meegemaakt.

Xx Suus

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja ik doe al heeel rustig aan hoor. Maar juist op de dagen dat ik helemaal niets uitvreet (gisteren hele dag in stoel boekje gelezen) gebeurt dit steeds. Dank voor je lieve woorden.

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi meiden!

Mijn testen worden donkerder en donkerder!

Ik ben in de ochtend tot een uur of 12 giga beroerd, en ik heb sinds vandaag ook rugpijn erbij!

Iets in mijn achterhoofd zegt me dat het goed gaat dit keer, ben er zoooo bang voor dat het fout gaat, maar toch.. Hoop dat ik mijn engeltje op mijn schouder mag houden de komende maanden en in januari een kleintje mag verwelkomen op de aarde!

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ik hoop keihard met je mee!!!

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
  16. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3036 Meleka, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
    Pffff moeoeoeoe! Maar toch eerst even jullie op de hoogte brengen voordat ik naar bed ga he ;)

Net terug van Gent.
    Maaaar, we hebben data! 30 mei starten we met de ivf!
    We hebben vanavond bloed gegeven voor de hiv en hepatitis testen. Verder wordt er niets onderzocht. Mocht het sperma van mijn man bij aflevering niet top zijn, dan volgt isci. Maar daar gaan ze niet van uit.

De controle echo's mogen we in de buurt laten doen. Maar we gaan er waarschijnlijk ook voor naar Gent. Er gaat nogal eens wat mis in de communicatie met andere ziekenhuizen en dat kan je duur komen te staan. Ik heb alle vertrouwen in dr. De Sutter en we hebben het er maar voor over.

Ik blijf me afvragen, selecteren ze in Gent nieuwe medewerkers op liefheid :D

17. Meleka goed nieuws!!! En spannende tijden komen eraan! Hopen dat t nou eindelijk mag gaan lukken!!

Angelica ik heb vannacht liggen denken..jaja... Zou t Geertgen niet akkoord gaan bij jullie met draagmoederschap?

18. Suus bij jou nog alles rustig?

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fysiek alles oké, maar weer panieknachtje gehad. De angst is nog niet uit mijn gestel. Nou ja, zolang de klachten psychisch blijven, gaat het allemaal wel.

Suus

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Meleka, wat goed! Wat fijn! Ben heel blij voor je. En het zijn echt allemaal schatjes hè. Je hebt het verdiend, zulke mensen om je heen. (Wij allemaal trouwens.)

In het Spaarne zijn ze (bijna) allemaal even lief trouwens. Ik vraag me ook elke keer weer af waarom iedereen daar wél megasympathiek is!

Suus

Deel Deze Pagina