ik zit nog steeds te wachten tot dat de gyn belt ik mocht vandaag terug bellen heb ik dus gedaan vanmorgen meteen om 9 uur denk zal er vroeg bij zijn zit ze in bespreken. ze zou me erna terug bellen maar het is denk ik een erg lange bespreking ze heeft nu vast lunch pauze als ze om half 2 nog niet beld heeft ga ik maar weer aan de bel trekken. vanmiddag moet mijn man voor controle naar het ziekenhuis vanwegen zijn suikerziekte dus wil eigenlijk meteen de verwijsbrief voor het amc mee nemen (ja we moeten een beetje optimistisch blijven ) en anders ga ik donderdag het amc bellen dan regelen hun het maar.
Mimi gewoon achter aan bellen hoor!! Suus zink-selenium tabletten is dat 1 pil bij de kruidvat? Bij de apotheek hebben ze t niet.
Mimi, altijd een ramp hè, met artsen die niet terugbellen. Pfff wat heb ik daar de pest aan. Gewoon bellen om 1 uur! Potverdriejandubbeltjes .
ik had tot vandaag geen ongi krampjes. Nu heb ik krampjes en ik ben winderig. dan ben ik alweer onzeker hahaha. Mijn man heeft de testen gehaald ik hoop dat hij ze verstopt want ik kan me niet inhouden echt niet
Echt he...schandalig!! Is maar goed dat ze me gisteren zo duidelijk hebben uitgelegd hoe ik een klacht moet indienen!! Oh nee Angelica, niet testen dan!! Vals positief is echt NIET fijn!!
he lieve meiden ik ben op werk ik moet eigenlijk werken. Ik probeer niet te testen. heb mijn man opdracht gegeven om ze te verstoppen. Wat wel positief is is dat ik meestal 10 dpo ongi wordt en dat is vandaag. Ik kan helaas niets anders doen dan wachten en ik ben bang dat ik mezelf die kwaaltjes aanpraat. Dit zijn mijn kwaaltjes licht gevoelige tepels en borsten HEEEEEEEEEl moe rommilge darmen
Even serieus: Het rottige aan die kwaaltjes is dat ik ze elke maand had, ook als het niet raak was. Heb jij dat niet?
Angelica, troost je, ik zit ook op mn werk en ik doe ook niks! Geen probleem En...als ik eerlijk ben, vind ik het wel heeeeel hoopvol klinken...!!! (of mag ik dat niet zeggen)
normaal als ik ongi moet worden dan kan ik heel makkelijk naar de wc Nu zit ik echt de schijten hahaha en ik kan niet naar de wc