Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    @Liselotje: Gefeliciteerd knap van je hoor.

@Roze kamer: Hier wordt ie blauw als het goed is binnen dit jaar.

@Aowyn: Heb je echo gezien prachtig meid en wat heerlijk dat de kleine het zo goed doet maar je hebt ook al een aardig buik.

@Moi: fijn dat je zo kunt genieten.

Vraagje wat vinden jullie zal ik een test gaan halen of niet. Heb bijna de hele nacht wakker gelegen over of ik zw ben.
    mijn Temp is nog steeds hoog 1,5 week boven de 37. vanochtend was ie weer 37.3

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hmm snelly, dat zou ik dan zeker doen dan heb je in ieder geval meer zekerheid (of een heleboel :))

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Snelly, Wanneer zou jij anders gaan testen? Zondag toch?
    Lastig.. kan me voorstellen dat je het ivm EDS wel heel erg graag wilt weten.. :(

4. Snelly, ik zou ook testen. Als je schrijft dat je er de hele nacht van wakker hebt gelegen, dan kun je beter zekerheid hebben...

Kom je de (positieve) test wel even showen hier!!!!!;)

5. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Angelica toen ik trouwde was ik 42 kilo (gewoon omdat ik slank was) en ik ben ook momenteel behoorlijk aan het aankomen, terwijl ik maar 10mg per dag slik na de eisprong. Waarom moet jij 20mg en slik je dat de hele maand door? Heb je al overlegd met Pr de Sutter?

Daarnaast vind ik het ontzettend balen voor jou echt waar! Het was je gegund dat je geen ivf nodig had. Een dikke knuffel voor jou!

Groetjes lisette

6. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Testen dan weet je het tenminste! En ik duim me rot dat het gelukt is!

groetjes Lisette

7. Lisette nog gefeliciteerd!!!

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3348 Meleka, 5 mei 2011
    Laatst bewerkt: 5 mei 2011
    Oh dan had ik dat niet begrepen of gelezen.

We gaan gelijk op! Kunnen we elkaar inderdaad steunen en ervaringen uitwisselen. Fijn! We gaan voor een 200% score!

9. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    dank je wel Lobi.... ow meiden het is zo spannend. Ik hoor vandaag of ik mn huis heb verkocht en het allerleukste is dat we dan al heel snel naar de notaris moeten.... duimen!

Lobi hoe is het nu met jou?

10. Liselotje, wat spannend!!! Hebben jullie al iets nieuws? En is het definitief vandaag, zeg maar einde bedenktijd en financiering regelen?

Hier gaat het oke!

11. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Meleka het zou echt geweldig zijn als er een 200% score zou zijn! Duimen!

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @all ja, genieten is nog moeilijk, maar gister even een dag lekker op stap was heerlijk!!!!

morgen op 'vakantie' en dan als ik terugben de gyn bellen voor een afspraak, dan ben ik 5 weken, en dan vind ik het een goede stap om af te spreken!!!!!! ben nog niet eens over tijd nu, dus nu bellen vind ik een beetje, kweenie, wacht liever eerst even af!

Maar, ik ben in ieder geval tot nu toe elke dag kotsiemisselijk, en mijn testen worden donkerder :)

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Na de eisprong, zou ik doen.

14. Suus, mooi buikje trouwens!!:)

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Haha thanks, mijn zus kwam altijd na de 20 weken nog 16 kilo aan, en zij is een supermager sprietje, dus of het zo blijft... :D.

Suus

16. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Moi een hele fijne vakantie toegewenst! Waar ga je heen? Het klinkt allemaal goed he? Ik heb het 1 keer gehad dat ik het ook wist vanaf 3 weken dan duurt de tijd echt lang maar in jouw geval gaat het goed komen en ga je na je vakantie een mooie echo krijgen!

Groetjes Lisette

17. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Het gaat om een pand die we in Duitsland hadden gekocht (we waren van plan om te emigreren maar door de slechte markt in Nederland hebben we nu besloten toch maar in Nederland te blijven de markt in duitsland is namelijk wat beter) daar heb je geen bedenktijd. Wat veel daar gebeurt is dat mensen geen financiering hebben maar eigen geld. Ik zal wel zo horen wat de makelaar te zeggen heeft. Ik hoop hoop dat het zo makkelijk is gegaan! We hebben m namelijk vanaf 21-3 te koop staan dus dat is relatief kort. We vragen ook niet teveel dus!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    liselotje gefeliciteerd! Heerlijk om het papiertje te hebben! be proud;)

snelly.. testen meis.. Dan heb je ekerheid voor een euro of 5!

Angelica.. Gewicht is altijd een rot probleem.. ik weet niet wat je moet doen, maar je moet er niet depri onder zzijn. Bovendien moet je realiseren dat het gerommel met hormonen ook wat met je emoties doet. Dus misschien ben je er meer down onder dan je in een normaal geval zou zijn. Niet dat dat veel uitmaakt, want je blijft je even down voelen, maar soms helpt het om te relativeren. Toen ik morfine kreeg had ik paniekaanvallen.. was al bang dat ik geestelijkniet helemaalmeer op het padje zat, tot ik mij realiseerde waat het allemaal vandaan kwam, toen kon ikhet beter handelen..

19. Suus, ach ook al kom je nog heel wat kilootjes bij, ik weet zeker dat je er reuze blij mee zult zijn!!!!;)

Liselotje, spannend hoor!! Ik hoop dat het doorgaat!!!

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Is ook zo! (Het is alleen even wennen. :))

Suus

Deel Deze Pagina