Dat is eigenlijk de standaard reactie dat ik ook altijd krijg. Ik leg dan wel altijd uit dat ik die reactie begrijp (toen het bij een vriendin van mij moeilijk ging voor een 2e (8maanden) en ik net mn dochtertje verloren was, dacht ik er ook zo over. jij heb iig al een gezond en levend dochtertje... Maar nu snap ik pas echt dat de wens voor een volgend kindje weer net zo hevig aanwezig kan zijn. Dus ik word er op een gegeven moment wel moe van dit steeds te moeten aanhoren. Ik bedacht me net dat als onze buurvrouw haar tweede kindje krijgt en de andere buurvrouw misschien ook dat we tussen de babietjes ingesloten zitten. Het doet me dan zo'n pijn te bedenken dat ons dochtertje dat ook wilt en aan ons vraagt waarom zij geen broertje of zusje krijgt!
ah zie je ik ben gek bedankt suus Maar volgende maand begin ik na eisprong en met IVF of dag 5, heb ik het dan juist?
Ja, dat zou ik zelf doen omdat je je lichaam dan even wat meer rust geeft. Met ivf heb je waarschijnlijk geen natuurlijke cyclus, dus dan moet je even kijken wanneer je start. Misschien beginnen als je begint met het spuiten...
op dag 1 moet ik deca gaan spuiten en op dag 4 met hormonen en op dag 7 of 8 echo en ongeveer op dag 13 punctie
Misschien dan gewoon op dag 1 starten, tegelijk met deca? Slik je nou ook aspirine, want daar moet je pas mee starten na de punctie. Ivm bloedingen.
Je kunt het in je rustmaand wel nemen, maar dan stoppen als je weer ongesteld wordt. En dan pas weer na punctie.
Hey lady's Nou ik ga jullie nog langer in spanning houden want ik zeg geen ja en geen nee. Ik heb een heel licht streepje die nog niet op het foto toestel te krijgen is maar voor mij wel te zien is. Heb er nog een foto van gemaakt maar zelfs ik zie er niks in. Ik weet natuurlijk ook niet wanneer ik precies mijn sprong heb gehad.
Nou Snelly, dat is wel spanning...hoe het verder loopt. Maar niet in spanning houden, want een steep is eens treep!!!! Een hele voorzichtige gefeliciteerd!!
Snelly, Hmm.. en streep betekend hoe dan ook hcg.. Maar is het nou goed of juist niet goed als je weer zwanger bent? Ik ben ff kwijt hoe het nou met je EDS zit..
Ik mag gewoon zwanger worden alleen ben ik nog niet ongie geweest na mijn mk dus dat is wel balen. s**t nu die is op gedroogd zie ik heb nog beter. Dames morgen ochtend doe ik weer stiekem een test als mijn man weg is dat is om half 6. Met ochtend urine dan moet ie een stuk duidelijker zijn.
Lijkt me sterk dat dit nog van mijn mk is toch die is van 24 maart. Wacht tot de testen echt duidelijk worden voor het zelfde gaat het vroeg fout.
Hoezo dan? Het was toch iets met bindweefsel wat ongunstig was als je nu zwanger zou zijn? Komt dat dan omdat je niet gemenstrueerd hebt..? sorry als ik je dubbele vragen stel maar ik kan het bercht van gisteren niet zo snel terug vinden.. En, mag ik je dan voorzichtig feliciteren of juist niet?
Geeft niet, Ik heb ook hyperhomocysteinemie en die veroorzaakt dus blijkbaar ook bindweefsel afwijkingen daar ben ik zelf achtergekomen. Het ziekenhuis heeft niets gezegd. Ik laat het wel uitzoeken na mijn zwangerschap want ik ben bang dat ze gaan zeggen dat ik niet meer zwanger mag worden. MMMMMM ja ik zeg zelf dat ie posi is want hij is zeker niet omo wit wat ik anders wel heb als ik niet zwanger ben. Hoop dat ie morgen ochtend duidelijker.Ik hoef nu niet meer te turen maar niet foto duidelijk heb het net nog geprobeerd maar het is niet te zien.
Snelly, hoe zit dat precies met Homcysteine en bindweefsel? Daar weet ik nl niks vanaf. Kan ik het meteen navragen de 16e!