Voorzichtig gefeliciteerd, Snelly. In theorie kan het nog van de mk zijn, maar dan zou het hcg wel heeeel lang aanhouden. Een goeie reden om om een heel erg vroege echo te vragen: er moet worden vastgesteld dat het om een nieuwe zwangerschap gaat!
Ach ja die hyperhomo's dat was het..! Maar dat maakt toch niet uit, zwanger of niet zwanger.. die gaan niet weg zeg maar.. Waarom mag je man het nog niet weten??
die schiet gelijk in de stress. Hij vindt het altijd raar dat ik het zo sterk aanvoel dat ik zwanger ben. Hij wil er altijd graag bij zijn maar hij ziet de streepjes niet zo snel als ik. Dus dan doe ik eerst stiekem een test om er zeker van te zijn dat ie posi uit slaat. @Suus: daarom wil ik dan ook vroeg een echo om te kijken of ik echt zwanger ben en hoe ver want dat is een raadsel ha ha tuurlijk niet ik weet het wel ik denk nu misschien 12 dpo ofzo. Morgen zullen we het weten
nee hoor vind ik een prima idee jij bent tenslotte al langer bezig als wij dus dan vind ik dat je best eerst mag als je maar wel nog een lief babytje voor ons over laat
snelly voorzichtig gefeliciteer!! en dit is zeker een rede voor een vroege echo. kreeg je die anders dan niet??
Snelly een voorzichtige knuffel en felicitatie voor jou! Hopenlijk slaat ie morgen positief uit. Angelica Allan Beer is de professor die het weet dus kan je hem het beste volgen natuurlijk. Wel verwarrend met IVF e.d. moet je weer extra oppassen met alles. Heel veel succes aankomende maand. Mimi wat een botte opmerking zeg. Elk kind kan net zo gewenst zijn als een eerste kind. Maar mannen kunnen dat niet begrijpen en dan is zo'n opmerking echt een mannenopmerking. Een knuffel voor jou. Ik werd elke keer na een miskraam gewoon na 4 weken weer braaf ongesteld. Ik vind het prettig om 1 keer ongesteld geweest te zijn dan weet je tenminste weer waar je staat in de maand. Mooier is natuurlijk gelijk weer zwanger te zijn maar dat is me nooit overkomen. Jullie raken best makkelijk zwanger volgens mij, maar ik ben nu toch al 16 maand niet zwanger geweest. Dat frustreert best. 6-6 mn afspraak staan hopenlijk dan meer duidelijk. Ik heb niet het gevoel dat het deze maand is gelukt. Groetjes lisette
Spannend Snelly, dat wordt vast weer een slapeloos nachtje voor je.. ik duim voor een goede streep!! Mimi: botte opmerking ja, al is het ws nog meer iemands houding dan de echte woorden vind ik soms. Je kan vaak heel goed aanvoelen of iemand oprecht met je meeleeft en dan maakt de woordkeus soms niet eens zoveel uit. Echt rot dat je in zo'n gevoelsarme werkomgeving moet verblijven. Liselot: Kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is dat je al zolang niet zs bent geraakt, dat lijkt mij zo ontzettend moeilijk. Ik hoop dat je afspraak je veel gaat opleveren, gelukkig zit je in ieder geval bij een goede arts (hoor ik hier zo, heb er geen ervaring)
Nou wat moet ik er van zeggen. Hij is iets duidelijker als gisteren alleen nog niet echt foto goed. Alleen mijn temp is gezakt van 37,3 naar 36,7 maar ik was om 03.00 al wakker. Heb de hele nacht wakker gelegen van hele erge krampen in mijn baarmoeder niet normaal zelf een paracetamolletje ingenomen, maar je raadt het al geen bloed of rozig te bekennen alles is nog wit. Alsof het nog niet vaag genoeg was Dit is de enige test waar vaag iets te zien is maar ik zie hem maar jullie denk ik niet
Snelly, het is een tuurstreepje, maar ik zie het wel. Hopelijk wordt het duidelijker. Angelica, hoe is het bij/met jou? Hier weer een bloeding gehad gisteravond. Helderrrood. Het ging zoals vorige keren ook nu weer over na een paar uur. Heb bij het NVOG gekeken en volgens de definities ligt de placenta bij mij zo laag dat het nog nét een officiële previa is. Ik ga er maar van uit dat daar het bloed van komt. Echt jammer dat ik de baby zo onregelmatig voel nog door de placenta aan buikzijde, dus heb nu toch maar een Angelsound besteld. Suus
snelly! spannend lieverd!! Ik had deze ronde ook vreselijke ongi krampen, het hele week al, ukkie is zich lekker diep in gaan nestelen, hopelijk bij jou ook!!!
Snelly, ik zie hem helaas niet... Morgen nog maar eens testen. Of vanavond laat, ik testte met de kv 's avonds altijd duidelijker positief.
Op de foto is het zeker een tuur streepje hier hoef ik niet te turen hij is duidelijk ik hoef niet te zoeken. Nou wat een krampen de hele nacht wakker gelegen het straalde helemaal door naar mijn liezen. Toen kwam de kleine om 03.00 maar om 04.00 met hem naar beneden gegaan want hij was klaarwakker. We hebben nog wel tot half 10 weer geslapen vanaf zes uur. Dus ik dacht ik wordt ongie met die lage temp en krampen. Maar weer een paar dagen wachten als ik van het weekend nog niet ongie ben maar maandag weer een testje tegen aan gooien. Wie weet Aowyn Ik hoop het. Bah Suus, goed idee van je om de angelsound te kopen als het met de volgende tot 12wk goed gaat ga ik er ook 1 aanschaffen ik wil dan met volle teugen kunnen genieten van alles.