Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Voorzichtig gefeliciteerd, Snelly. In theorie kan het nog van de mk zijn, maar dan zou het hcg wel heeeel lang aanhouden. Een goeie reden om om een heel erg vroege echo te vragen: er moet worden vastgesteld dat het om een nieuwe zwangerschap gaat! :D

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ach ja die hyperhomo's dat was het..! :)
    Maar dat maakt toch niet uit, zwanger of niet zwanger.. die gaan niet weg zeg maar..

Waarom mag je man het nog niet weten?? :D:(

3. leonieke

Zo is het ook..;)!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    die schiet gelijk in de stress. Hij vindt het altijd raar dat ik het zo sterk aanvoel dat ik zwanger ben. Hij wil er altijd graag bij zijn maar hij ziet de streepjes niet zo snel als ik. Dus dan doe ik eerst stiekem een test om er zeker van te zijn dat ie posi uit slaat.

@Suus: daarom wil ik dan ook vroeg een echo om te kijken of ik echt zwanger ben en hoe ver want dat is een raadsel ha ha tuurlijk niet ik weet het wel ik denk nu misschien 12 dpo ofzo.

Morgen zullen we het weten:D

5. leonieke

Ja maar dat moet je natuurlijk niet zeggen en gewoon lekker een vroege echo cash-en! :)

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    nee hoor vind ik een prima idee jij bent tenslotte al langer bezig als wij dus dan vind ik dat je best eerst mag als je maar wel nog een lief babytje voor ons over laat ;):D

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    snelly voorzichtig gefeliciteer!!
    en dit is zeker een rede voor een vroege echo.
    kreeg je die anders dan niet??

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    snelly gefeliciteerd!
    Weer eng en spannend meis

9. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    Snelly een voorzichtige knuffel en felicitatie voor jou! Hopenlijk slaat ie morgen positief uit.

Angelica Allan Beer is de professor die het weet dus kan je hem het beste volgen natuurlijk. Wel verwarrend met IVF e.d. moet je weer extra oppassen met alles. Heel veel succes aankomende maand.

Mimi wat een botte opmerking zeg. Elk kind kan net zo gewenst zijn als een eerste kind. Maar mannen kunnen dat niet begrijpen en dan is zo'n opmerking echt een mannenopmerking. Een knuffel voor jou. Ik werd elke keer na een miskraam gewoon na 4 weken weer braaf ongesteld. Ik vind het prettig om 1 keer ongesteld geweest te zijn dan weet je tenminste weer waar je staat in de maand. Mooier is natuurlijk gelijk weer zwanger te zijn maar dat is me nooit overkomen. Jullie raken best makkelijk zwanger volgens mij, maar ik ben nu toch al 16 maand niet zwanger geweest. Dat frustreert best. 6-6 mn afspraak staan hopenlijk dan meer duidelijk.

Ik heb niet het gevoel dat het deze maand is gelukt.

Groetjes lisette

10. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Spannend Snelly, dat wordt vast weer een slapeloos nachtje voor je.. ik duim voor een goede streep!!

Mimi: botte opmerking ja, al is het ws nog meer iemands houding dan de echte woorden vind ik soms. Je kan vaak heel goed aanvoelen of iemand oprecht met je meeleeft en dan maakt de woordkeus soms niet eens zoveel uit. Echt rot dat je in zo'n gevoelsarme werkomgeving moet verblijven.

Liselot: Kan me heel goed voorstellen dat het frustrerend is dat je al zolang niet zs bent geraakt, dat lijkt mij zo ontzettend moeilijk. Ik hoop dat je afspraak je veel gaat opleveren, gelukkig zit je in ieder geval bij een goede arts (hoor ik hier zo, heb er geen ervaring)

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Snelly, wordt weer spannend voor je! :)

12. Snelly...???

13. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    ik ben ook benieuwd! laat ons niet langer in spanning!

14. Noa8, hoe gaat het nu? Heb je gisteren nog met haar gesproken en gelezen hier?

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ha ha hier ben ik

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nou wat moet ik er van zeggen. Hij is iets duidelijker als gisteren alleen nog niet echt foto goed. Alleen mijn temp is gezakt van 37,3 naar 36,7 maar ik was om 03.00 al wakker. Heb de hele nacht wakker gelegen van hele erge krampen in mijn baarmoeder niet normaal zelf een paracetamolletje ingenomen, maar je raadt het al geen bloed of rozig te bekennen alles is nog wit.

Alsof het nog niet vaag genoeg was:$

Dit is de enige test waar vaag iets te zien is maar ik zie hem maar jullie denk ik niet

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

#3417 Flavour, 6 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2011
    Snelly, het is een tuurstreepje, maar ik zie het wel. Hopelijk wordt het duidelijker.

Angelica, hoe is het bij/met jou?

Hier weer een bloeding gehad gisteravond. Helderrrood. Het ging zoals vorige keren ook nu weer over na een paar uur. Heb bij het NVOG gekeken en volgens de definities ligt de placenta bij mij zo laag dat het nog nét een officiële previa is. Ik ga er maar van uit dat daar het bloed van komt. Echt jammer dat ik de baby zo onregelmatig voel nog door de placenta aan buikzijde, dus heb nu toch maar een Angelsound besteld.

Suus

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    snelly! spannend lieverd!! Ik had deze ronde ook vreselijke ongi krampen, het hele week al, ukkie is zich lekker diep in gaan nestelen, hopelijk bij jou ook!!!

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Snelly, ik zie hem helaas niet...
    Morgen nog maar eens testen.
    Of vanavond laat, ik testte met de kv 's avonds altijd duidelijker positief.

20. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Op de foto is het zeker een tuur streepje hier hoef ik niet te turen hij is duidelijk ik hoef niet te zoeken.

Nou wat een krampen de hele nacht wakker gelegen het straalde helemaal door naar mijn liezen. Toen kwam de kleine om 03.00 maar om 04.00 met hem naar beneden gegaan want hij was klaarwakker. We hebben nog wel tot half 10 weer geslapen vanaf zes uur.
    Dus ik dacht ik wordt ongie met die lage temp en krampen.

Maar weer een paar dagen wachten als ik van het weekend nog niet ongie ben maar maandag weer een testje tegen aan gooien.

Wie weet Aowyn Ik hoop het.

Bah Suus, goed idee van je om de angelsound te kopen als het met de volgende tot 12wk goed gaat ga ik er ook 1 aanschaffen ik wil dan met volle teugen kunnen genieten van alles.

Deel Deze Pagina