Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Snelly, kun je anders niet een foto maken in daglicht?
    Want als je zegt dat je hem nu duidelijk ziet, dan zou je hem in daglicht goed op de foto moeten kunnen krijgen.
    Maar als ik nu naar de test kijk, zie ik echt helemaal niks..

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, ik heb net al een beetje rood gespot dus helaas

Suus je hebt gewoon een te goede doorbloeding. Ik hoop dat het snel over is

Snelly spannenddddd

3. Angelica he bah meis wat rot. Hoe voel je je eronder?

Snelly, ik zie m geloof ik ook niet. Maar het feit dat jij hem wel ziet, is voldoende he! Heb je m al in het tuurtopic gezet?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    he nee :( knuffs meissie!!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gatver, Angelica. Zwaar balen.

Xx Suus

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Getver Angelica bah balen meid.

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nee nog niet in het tuurtopic ha ha.

dit is de beste tot nu toe in dag dus moet je nagaan hoe ligt ie is. Ga er van uit dat ik gewoon ongie wordt hoor.En misschien is het wel iets geweest maar niet is ingenesteld wie weet.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee nu zie ik geen streepje...

9. Toen ik de laatste keer een miskraam kreeg, was het lijntje vrij duidelijk. Maar op de foto zag ie er echt een heel stuk waziger uit. Dus ik denk dat jij m beter ziet dan wij...
    Hoeveel dpo zit je nu?
    En is dit met ochtendurine en gister weinig gedronken?

10. Suus, ik lees nu pas je berichtje. Op een of andere manier overheen gelezen denk ik.
    Maar wat een schrik toch weer... Pffff waarom kan het nou niet gewoon een keer makkelijk gaan... In het andere hok waar ik nu schrijf is een vrouw die ook een voorliggende placenta heeft. Zij heeft ook tegelmatig bloedingen. Ze word goed id gaten gehouden. Ik hoop voor je dat de placenta toch nog naar boven trekt...want hier word je zo zenuwachtig van:(

En goed idee de angelsound! Heb je m al besteld? Anders mag je de mijne wel lenen hoor!

11. Snelly, het streepje zit wel erg in het midden of niet? Of heb je de test gesloopt en lijkt het alleen maar zo?

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nou dames denk dat ik ongie ga worden.Net wat rozig gehad denk dat er wel iets is geweest maar dat mijn slijmvlies nog niet van kwaliteit was om iets te laten groeien.

Ben blij dat ik ongie ga worden. Is voor mij weer een teken dat we er weer echt voor kunnen gaan. En mijn cyclus weer een beetje gaat draaien.

13. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ja ik heb hem gesloopt hi hi

14. Snelly wat een subbel bericht... Maar fijn dat je het positieve ervan kan inzien... Ik hoop dat de aankomende ronde je veel geluk mag brengen!!

15. Ahaa ik dacht al!;):D

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb helaas over een maand pas weer een afspraak. Mag wel altijd komen bij onrust, maar zodra de bloedingen niet erger worden dan ze zijn en ik geen kramp heb, wil ik niet om de paar dagen naar Hoofddorp scheuren. Durf amper de deur nog uit. Het is net huisarrest. En die baby laat zich gewoon niet voelen omdat ik gestrest ben volgens mij. Zo gaat het steeds.

Nou ja, als het goed is trekt die placenta de komende weken naar boven en moet het bloedverlies ophouden. (Met de nadruk op moet, potver.)

Mag ik weten hoe mijn lotgenoot heet?

Superlief dat ik je Angelsound mag lenen, maar heb hem idd gisteravond al besteld, uit nijd. Hoop maar dat hartje goed te horen is met een placenta aan buikzijde.

Mimi, weet jij dat?

Suus

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Balen Snelly, maar ik snap dat je ook opgelucht bent. Even geen zwangerschapsgestress net na de mk.

Suus

18. Ik had ook placenta aan de buikzijde en ik hoorde haar altijd goed met de angelsound!! geen probleem!! (ik deed het wel altijd maar heel kort, alleen om maar even bevestigd te krijgen dat ze nog leefde).

En ik hoop inderdaad dat het bloeden stopt als de placenta omhoog gaat. Kan me zo goed voorstellen dat je helemaal niks meer durft te doen. Hou je taai hoor meis!!

En dat je je kindje niet constant voelt is op deze termijn niet erg he! Al snap ik dat je dat wel wilt en zo op zoek bent naar die geruststelling.

de vrouw die dit ook heeft ligt momenteel in het ziekenhuis. Ze kunnen haar kindje ieder moment gaan halen. Ik bp je haar naam wel even!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    het gaat wel goed meiden. Gisteren een beetje woorden met mijn man gehad. Ik verwacht mijn punctie rond 10 juni dan is hij een weekend weg. Hij was aan het mopperen. Ik vroeg aan hem of hij dat weekend wel een beetje rustig aan doet. met optijd slapen en alcohol. Hij werd een beetje boos. Het leven staat sinds de mmm al op zn kop en we moeten er al veel voor doen. Ik zo WIE moet er veel voor doen. Ik mag niet korfballen en hij???????????????? Ik kan er nog steeds kwaad om worden. Hij voreg of IVF belangrijker is dan IUI ik zo natuurlijk. ten eerste de laatste fase en ten tweede kwaliteit moet wel goed zijn voor de bevruchting

Snelly balen zeg.

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lobi hoe gaat het nu met jou heb jij nog nieuws?

Suus ik heb echt nog een goed gevoel bij jou

Deel Deze Pagina