Angelica, heel begrijpelijk. Mijn man mag ook niet drinken van mij. Ik vind dat gewoon heel belangrijk! Hij was een maandje geleden of zo ook ziek, buikgriep denk ik en hij hield niks binnen. ik heb hem toen gedwongen zetpillen te nemen Weet je, wij doen er alles voor en laten er alles voor. Je wilt toch samen een kindje? Dan moet je er samen ook alles aan doen vind ik! Al snap ik heel goed dat als het zo lang duurt dat het dan op een gegeven (te)veel energie kost om er steeds zo mee bezig te zijn en dingen te moeten laten. maarja, het is niet anders... Meiden, ik ben er even vandoor. Zit op m n werk en mn afspraak is er:x
Lobi, fijn dat het ook goed te horen is met placenta aan buikzijde. Ik zal ook niet voortdurend en lang gaan luisteren, maar als je zo'n bloeding hebt wil je graag ff weten of het kind het nog doet. Gek genoeg ben ik daar altijd mee bezig, ook bij echo's 'Waar is het hartje????!!!!' terwijl ze er in het ziekenhuis gewoon van uitgaan dat de kleine nog oké is en niet eens meer specifiek naar het hartje zoeken. Hoever is mijn 'collega' dan? Hopelijk een stuk verder dan ik! Suus
Grrrr Angelica, dat is wel heel stout van je man! Hij zal wel niet lekker in z'n vel zitten of zo, maar hallo, de kwaliteit van dat zaad is superbelangrijk natuurlijk. En als jij je wekenlang met hormonen volpompt straks, dan is het wel geinig als hij ook ff zijn best doet om dat zaad in topconditie te houden! Ik snap het best hoor, dat de boog niet altijd gespannen kan staan, maar bij dit soort dingen denk ik altijd: het is niet voor niets dat vrouwen kinderen krijgen en mannen niet! Lfs, Suus
Het is idd niet makkelijk en je hebt helemaal gelijk daarom raken wij zwnger. Hij moet van mij ook mee naar de punctie voor de rest hoeft het niet. Normaal is hij niet zo, ik denk dat hij had gehoopt dat ik zwanger zou zijn. 6dpo is veels te vroeg hahahaha het is idd heel raar als je een echo hebt kun je niet gelijk genieten. Dat had ik ook bij mijn langste zwangerschap ik durfde eerst niet te kijken. bah bah bah dat we niet gewoon kunnen genieten. Nogmaals knuffel suus
Spannend nog voor je. Bij mijn laatste was ook met 8dpo licht posi net als wat ik nu had met 10 was ie echt goed duidelijk. Ik duim voor je heeeeeel hard
Suus ik wil graag je ervaring weten over de AS. Daar ben ik erg benieuwd naar of het wel de moeite is om er 1 te kopen.
Hier nu echt bloed dus de kogel is door de kerk de speeltuin staat in de menie. Sorry dat iemand blij kan zijn dat ie ongie is. Nogmaals sorry dames
Snelly, ik was er heel blij mee. Ik voelde mijn meisje heel slecht, placenta een de voorzijde, maar daarnaast door mijn baarmoeder ook een stuitligging en super weinig ruimte. Met de angelsound luisterde ik dan een seconde of 5 max en dan wist ik dat ze nog leefde. Ik voelde haar op een dag eigenlijk alleen als ze de hik had ofzo verder heel vaak ook niet.
Ik voelde mijn zoontje erg goed. Mijn placenta lag achter dus ik voelde elke draai. Als ik een boek zat te lezen dan kon ik niet lezen want hij gaf er elke x een por tegen. Voelde hem al met 15 wk dus dat was erg prettig. Maar denk ook dat ik er 1 aan ga schaffen als we het nog een x mogen meemaken
Ik heb 'm nog niet, en ik ben al 21 weken, dus dan zul je het wel beter horen, maar Lobi heeft er wel ervaring mee.
mijn hoop is op ivf dus ik wil ook door. Ik hoop op een korte cyclus volgende maand. soms denk ik zal ik pregnyl op dag 14 spuiten, maar dat doe ik niet hoor.
Suus, ik val zo langzamerhand in herhaling. Weet dat ik het heel erg vind dat je telkens dat bloedverlies moet ondergaan en de angst en spanning dat het oplevert. Ik leef met je mee. Knuffel.