wachtte op mail van hier.. Super Suus! maar idd dat stressen elke keer is niks hoor! Hadden ze een idee hoe en wat?
Nee, geen idee. Dat slijmverlies kwam wel vaker voor en alles. Ze waren aan de telefoon bang dat het de slijmprop was, maar dat was het dus niet. De baarmoedermond was mooi dicht met wat slijm en restje oud bloed (lichtbruin), en de baarmoederhals was nu zelfs 6 cm, dus dat is gewoon prima. Foto staat in album. Lfs, Suus
Suus, Meis.. houdt het nou nooit eens een keertje op voor je... wat een spanning elke keer weer... Wel een schattig fototje idd..! *zucht*
Jee Suus wat schrikken toch. Weet je wat het is, met onze achtergrond raak je meteen zo in paniek. Toen ik hoorde dat mn tweede dochtertje te weinig vruchtwater had met ongeveer 27 weken sloeg ik ook helemaal door. Een ander iemand zou misschien gedacht hebben het valt wel mee, misschien iets met de niertjes, of de volgende keer is het vast meer ofzo. Ik dacht echt dat ze dood zou gaan, in mijn dromen was ik ook haar crematie alweer aan het regelen, echt verschrikkelijk. Door onze geschiedenis is niks meer onbezorgd en als er dan iets gebeurd dan zorgt het ervoor dat je meteen zo angstig wordt en in paniek raakt. Het enige dat dan helpt is echt gerust gesteld worden en gelukkig is dat bij jou gisteren ook gebeurd. Fijn meis, ik hoop nu dan toch echt dat dit het laatste enge was...
De minimale leeftijd kan per land waaruit je wilt adopteren verschillen. Sommige landen zeggen minimaal 20 andere landen bijvoorbeeld 27. De maximale leeftijd is geloof ik dat er niet meer dan 40 jaar verschil tussen mag zitten. Dus ben je 43, dan kan je een kindje van minimaal 3 adopteren (pin me er niet op vast hoor!) De kosten...die varieren, maar je moet wel een gemiddelde aanhouden van 15 duizend euro... Ik weet niet meer precies, maar volgens mij mag je vanaf een bepaald moment in het proces niet zwanger worden/zijn. Indien wel, dan wordt het uitgesteld.
gelukkig suus ik heb vannacht amper geslapen moest de hele tijd aan je denken. maar wat was het nou?? een stukje van je slijmprop?? wij hebben vandaag een bruiloft dus ik ga me nu even omkleden en dan zien jullie me morgen weer een hele fijne dag voor jullie allemaal
oke geen slijmprop dus mooi zo al ben ik daar dus ook steeds stukjes van verloren en ze zeggen ook dat dat niks zegt over hoe snel de bevalling is.
dankjewel voor de uitleg wij zitten hier namelijk ook over na te denken maar we gaan het eerst nog zelf proberen natuurlijk.
Het is zoals je zegt, Lobi, je hebt geen schild met al die nare ervaringen. Paniek heeft altijd betekend dat er weer een ramp zou gebeuren, dus op dat standje sta je meteen als er iets onverwachts gebeurt. Er komt ook bij dat ze in het ziekenhuis extra voorzichtig en grondig zijn met me (wel een verademing trouwens, jemig) waardoor ik als ze ook maar even twijfelen meteen moet komen steeds. Toch had ik iets meer roze wolk voor mezelf in gedachten, maar dat zit er gewoon even niet in. Leo en Angel, knuffel. Mirri, inderdaad, ik kan er weer even tegen . Mimi, wat naar dat je er slecht van geslapen hebt. Veel plezier met de bruiloft. Allemaal: veel liefs! Suus
Suus die roze wolk... Tja misschien moet je accepteren dat die er niet zal zijn of komen. En als je er dan toch even op mag zitten er maximaal van moet genieten!! Een zwangerschap is voor ons een middel om het doel te bereiken. Hou het doel voor ogen meis!! Jij en je kleine kindje komen er wel!! Ik heb er veel vertrouwen in!!!
Ja dat accepteer ik zeker. Ik ben vooral heel dankbaar dat we dit mogen meemaken. En bij elke beweging of harteklop kleurt alles roze. Alleen die paniekerige autoritjes naar het ziekenhuis, die haat ik gewoon. Maar ja. Xx Suus
Jeetje Suus, ongeloofelijk wat jij (jullie) allemaal moeten meemaken. Gelukkig was alles toch weer gewoon in orde! Fijn trouwens dat ze zo voorzichtig met je zijn in het ziekenhuis! Knuffel, Babs.
Ja, vind ik ook heel fijn. Het is echt een GOED ZIEKENHUIS, het Spaarne in Hoofddorp/Heemstede. Zo. Suus
Angelica heb je nog gebeld?? En hoe reageerde je man gisteren toen je thuis kwam met het inschrijfformulier?