wat erg dat de IVF weer mislukt hopenlijk zijn er nog wat cryootjes over. even over de hypermobiliteit kan je hier ook miskramen van krijgen?? en is daar wat aan te doen?? mijn zusje weet namelijk net dat ze dit heeft. sorry als het al een keer verteld is.
Snelly, ik heb ook veel last van de hypermobiliteit. Ik lag al voor de + test bij kk met bi, daarna kwam er nog ischias en CTS bij. Maar dat mocht de pret niet drukken. Ik bleef die zwangerschap leuk vinden Ik ben ook kind aan huis bij de fysio/ manueel, altijd pijn, dus helaas hoor ik ook aan de slechte kant. En.. ik heb ong 10 jaar geleden moeten minderen met werken. Ik werkte 70 tot 80 uur per week en dat kon mijn lijf gewoon niet meer aan. Mimi volgens mij niets. Kurk erin duwen???
Het percentage miskramen bij type I is erg hoog (tabel 10). Wat is hoog? Maar reken mezelf er maar even toe met 6* Vroegtijdig gebroken vliezen Jep en overmatig bloedverlies kwam ook zeer veel voor. Jep zeker in het begin Prenatale complicaties bestaan uit verhoogde laxiteit van de gewrichten waardoor veel patiënten niet konden lopen tijdens de zwangerschap. Lag dus al met 3w4d plat Post partum (*na de bevalling) complicaties zijn frequent, zoals overmatig bloeden, scheuren in de cervix (*baarmoedermond), 4e graads episiotomieën en uterusprolaps. Hysterectomie wordt veel gedaan bij type IV patiënten vanwege hevige menstruaties. Heb ik dus ook, tenminste 14 dagen maar Patiënten presenteren zich vaak met hun klachten van pijn en instabiliteit bij de orthopedische chirurg. Arthrodeses (* het vastzetten van gewrichten) kan soms met succes worden uitgevoerd bij patiënten met een scoliose. jep scoliose en kyphose Hoewel hook pull-out soms voor problemen kan zorgen. Dit lijkt een toenemend sluipend probleem te worden. In dit onderzoek hadden 4 patiënten een totale knie arthroplastiek ondergaan (*nieuw kniegewricht) en hadden blijvend problemen met herhaalde luxaties. Reconstructieve operaties zijn meestal effectiever. Een patiënt was 9 keer aan zijn knie geopereerd voor reconstructie maar had nog steeds een brace nodig. Arthrodeses m.n. in de hand geeft een goede stabiliteit en vermindering van de pijn. Mmmm ja en nu de oplossing voor dat mk-en verhaal???
Ik ben gelukkig afgekeurd. Nou ja gelukkig dat is natuurlijk erg dubbel. Als ik geen eds had had ik nog lekker gewerkt maar zoals ik me nu voel ben ik blij dat ik ben afgekeurd anders zou ik geen kindje kunnen verzorgen
Ik heb type 3 dus bij mij is het weer anders. Had jij ook last van weeën zwaktes tijdens de bevalling zelfs met weeën opwekkers.
Ik werk ook niet meer. Anders zou ik in een rolstoel komen werd mij verteld. Maar eigenwijsje bleef wel werken alleen minder, want 80 uur in dezelfde houding vond mijn rugje niet zo fijn Maar ik wil er gewoon voor kk zijn. Ik zou wel een paar uurtjes kunnen werken. Maar wil 100% van kk genieten, dus werk niet. Kk is ook niet vanzelf gekomen he. Ben jij op dezelfde manier de zwangerschap door gekomen? En hoe sta jij dus tegen een 2e zw aan ivm bi bijv.? Stel dat we ooit weer zwanger mogen worden/blijven dan heb je een grotere kans op een ergere bi met gevolg rolstoel.
Ik had een geplande ks ivm stuit. Ik heb wel weeen gehad omdat kk besloot dus eerder te komen. Maar toen kwam de ks eerder. Dus heb geen natuurlijke bevalling gehad
ja ik weet het de rolstoel staat in de schuur. Weet je dat is weer een zorg voor later denk ik dan.Dan ga ik pijnstilling gebruiken.
Ok ik ben wel op 37+3 ingeleid. Na 16,5 uur weeën kwam ie toch nog vanzelf. Ze hadden de ok al gebeld voor een ks. Of ik me weer laat inleiden als ik het nog mag meemaken dat weet ik niet hoor.
Ik had er nooit aan gedacht dat de hyper ook zo'n impact op de zwangerschap kon hebben. Tuurlijk ik zou ook wel bi krijgen en keek er ook niet gek van op. Maar niet dat ik bij week 3 al lag. Mss ook omdat het niet de 1e zwangerschap was. Ja gek he en toch gaan we door. Merk trouwens met de hormonen dat mijn lijf ook erg gevoelig weer is op de bi. Jij bent echt al een stap verder: gelukkig staat er hier geen rolstoel. Ja denk er ook niet aan. Soms... dan dnek ik wel, stel dat ik niet voor kk kan zorgen. Maar ja die is ondertussen ook al zo oud. En er komt hier toch geen 2e. ( mijn gevoel en die heeft altijd gelijk wb zwangerschappen/worden)
mmm dus wel verhooge miskramen kans. ik geloof niet dat ze de vorm weet wat ze heeft. maar zal het haar eens vragen. ik weet wel dat ze ook fifromilalgie heeft (of hoe je dat ook mag schrijven) maar nu denken ze dat het toch een haartje erger is en ze dus echt reuma heeft en ze heeft dus hypermobiliteit.
kabouter bij jou is er toch geen rede gevonden van je miskramen?? of heb ik dat mis?? zou je dan alle 6 je miskramen hebben gehad van hypermobiliteit??
Nee geen reden. Ook niet van het niet zwanger worden nu. Want van de 14 emmy waren er 9 bevrucht 2e poging 4 van 4. Dus daar ligt het niet aan. Ik weet niet??? Maar denk als je dit tegen een gyn zegt dat ze het zullen ontkennen. Gebruik nu wel pred, utro, ascal enz enz enz
Ik denk soms ook een 2e is ons niet gegund en misschien beschermd mijn eigen lichaam me wel voor iets wat niet te doen is.