ik hoop dat dit iemand nog leest zo wij zijn al aangekleed en wel dochter was vroeg wakker die dacht ook ,papa en mama gaan voor een broertje of zusje dus die moet ik maar optijd wakker maken. van morgen een zwangerschapstest gedaan die is nog steeds positief even donker als die van anderhalve week geleden. ik weet natuurlijk niet hoe mijn temp kaartje loopt maar ik denk dat ik nu 6 dpo zit ik gebruik wel testen die testen vanaf 10. vorige zwangerschap heb ik 8 dpo positief getest die was iets donkerder als nu. mijn temp ging ook van 36.9 gister naar 37.3. kan ik vandaag vragen voor een echo?? ik weet natuurlijk wel dat het vanalles kan zijn een ontsteking nog van de miskraam of misschien wel een nieuwe zwangerschap maar ik maak me een beetje zorgen.
Poe mimi, Wat moeilijk, je kan het overleggen en een echo vragen. De gyn zal misschien wel weten wat te doen in deze situatie. Ik weet het niet. Goeie reis en succes.
Ik zou t ook zeker overleggen!! Ik hoop voor je dat t een nieuwe zwschap is. Maar anders zou ik t toch uitgezocht willen hebben..! Leo je temp!! Wij vandaag naar internist, ben heel benieuwd!!!
Mimi, vraag om een echo, dat doen ze heus wel. Bij twijfel bloedtest doen. Kan ook bij de huisarts. En dan over een paar dagen herhalen. Succes! Lobi, ook heel veel succes vandaag. Suus
lobi jij ook heel veel succes vandaag. ik ga om een echo vragen. we gaan zo vertrekken dan zijn we zeker weten optijd
Lobi Succes vandaag, Ps mijn man heeft de formulieren ondertekend Suus hoe gaat het? Mimi ik sluit me aan bij de meiden
Ja, gaat al een paar dagen wel goed hier qua bloed. Toch ben ik heel onzeker en heel moe. Met de week meer winst, maar ook meer te verliezen. Hoest met jou Angel? Suus
Angelica wat goed!!! Ben benieuwd hoe lang t duurt voordat jullie mogen starten! Ga je trouwens nog bellen om eea na te vragen? En waarom kiezen jullie voor adoptie ipv pleegzorg?
Suus, het gaat wel. De komende weken heb ik zoveel verjaardagen waar heel veel babies zijn. Komt wel goed Ik ben aan het aftellen voor IVF, ik wil zo graag beginnen. Ik verwacht over 2 weken mijn ongi dus dat is wel snel
pleegzorg kan tijdelijk zijn. Ik ga morgen bellen. Mijn man en ik gaan vanavond even bespreken wat we kunnen gaan vragen. heb jij nog vragen?
Ik snap het. Wat je kan vragen...ik zou sowieso vragen naar de procedure. Omdat jullie nu al ergens bij stap 4 ofzo zijn ingestroomd door je in te schrijven bij een bureau. Of dat uberhaupt kan en zo ja waarom? Ik zou ook vragen bijv naar de gemiddelde wachttijden (weet dat ze hier niet echt iets over kunnen zeggen, maar mss een indicatie). Suus rustig aan meiske... Kan me voorstellen dat alles je uitput. Sterkte hoor!!! Leo morgen..... Spannend!!! (niet per ongeluk vandaag al een testje?)
Angelica, kan me voorstellen dat je staat te popelen. Psychisch ben je hier al zo lang aan toe. Binnenkort wordt het weer mooi weer, zeggen ze. Hopelijk gaat de tijd dan wat sneller. En babyverjaardagen... Moeilijk. Die vind ik ook moeilijk, trek ik nog niet zo. Stom misschien. Lfs, Suus