ik ga ook even met mijn man praten. Weet je wat het rare hiervan is, is dat hij normaal niet zo is. Het is voor hem ook wel moeilijk maar toch Als hij normaal niet zo is, is dit de kans groot dat dit zijn reactie is op jullie moeilijke situatie en verdriet. Gelukkig maar, dan kom je vast er samen uit als je hem op een rustig moment hiernaar kan vragen.
Hey girls, Ik ben een tijdje niet geweest, omdat ik me graag wilde richten op deze zwangerschap. Nu is het volgende het geval: Ik heb ongeveer 3 kwartier geleden bij het inbrengen van de utrogestan bloed aan mijn vinger gehad... Het was best wel rood... Zijn er meer meiden die last hebben gehad van bloedverlies bij het gebruik van utro? Ik baal enorm, want het zal toch niet wéér mis gaan?
hij gaat om 05.30 de deur uit en in de ochtend moet je niet tegen hem praten. Had hem net om half 2 aan de lijn. Ik vroeg hoe het met hem ging hij zei we praten straks wel. Hij is niet zo'n prater en ik ook niet. Net wat baby spulletjes weg gedaan zoals boxkleed. Kook wel een ander als het nog mag gebeuren. Kwam ik het kraamverslag tegen toen had ik wel ff het kwaad bah. Moet je ook niet lezen he op zo'n dag. Als ik weer terug denk aan de bevalling en dat we hem bijna kwijt waren. OOO wat ben ik dankbaar.
Dreamz ik kan je niet helpen, maar bah weer onzekerheid over 2 dg heb je je echo zie ik spannend meid. Ik bid voor je.
Jeetje Dreamz, dat is schrikken. Ik heb aan het begin van deze zwangerschap, van week 4 tot 7 ongeveer, bijna dagelijks rood bloedverlies gehad. Het was nooit veel, ik had ook geen kramp, en het stopte steeds na een uurtje weer. Hoe is dat bij jou? Suus
Hoi meid, Ik heb het bij het inbrengen van de utro, ongeveer een uurtje geleden, gehad dat het bloedde. Vanmorgen nog niet en 1,5 uur geleden ook nog niet toen ik naar het toilet was geweest. Nu moet ik heel vaak plassen en dan veeg ik hele kleine beetjes roze bloed af. Heb geen krampen ofzo, wel weer een angstig gevoel. Zou ik niet teveel aspirine slikken ofzo? O ja en de kwaaltjes zijn er nog, gevoelige borsten etc.
Ik weet niet, hoeveel slik je? Gewoon 80 of 100 toch? Je zou er tijdelijk mee kunnen stoppen, maar ik heb nu ook steeds bloedverlies, en bij mij maakt het niet uit, merk ik, of ik wel of niet slik. Het kan heel goed een innestelingsbloeding zijn! Had je nou morgen de echo? Suus
Hoi meid, De VK heeft me net terug gebeld en ik kan 18.30 terecht voor een echo in het ZH. Duim voor me!!! Ik laat het jullie vanavond weten als ik terug ben.
Dreamz ik duim zo voor je! Hopenlijk is alles goed met jou en je babytje! als het goed is weet je het nu! ik kijk zo nog eventjes! Mimi Lobi en Mirri hoe ws het vandaag gegaan? Ik was de hele dag druk en baalde dat ik niet tussendoor kon kijken! Die koorts klonk niet lekker Mimi! Hier echte ongi dus op naar de laatste maand! Angelica nog 4 daagjes dan begin je met IVF toch? Spannend. Ik kan me voorstellen dat je alles wilt uitsluiten. Momenteel ben ik daar nog niet mee bezig. Ik wil wel af en toe een wijntje of zo kunnen drinken. Het is niet dagelijks maar 1 keer per week vind ik geen probleem. Ik leef gezond en wil niet meer alleen maar bezig zijn. Misschien straks als ik met ivf begin dan... Groetjes Lisette
Hey girls, Ik ben er weer! Ben in het ZH geweest, ze hebben me voorrang gegeven omdat ze wel aan me zagen dat ik flink gespannen was. Het was hartstikke druk namelijk, omdat zij momenteel de clienten waarnemen van een ander ziekenhuis, wat aan het verhuizen is. Dus ik was blij dat ik mocht komen. De gyn heeft een echo gemaakt en we zagen het hartje kloppen! Ukkie is 8,2 mm groot, wat neerkomt op een zwangerschapsduur van 6w5d. Klopt dus precies met de termijn. Het hartje klopte mooi stevig en regelmatig in het tempo waarin het behoort te kloppen, dus dat is goed. Ook de termijn ben ik erg blij mee, want bij de miskramen lag de groei altijd achter. Voor nu ben ik gerustgesteld, nu op naar woensdag voor de 3D echo in het Erasmus. (Zit nog steeds wel een beetje te shaken hier!)
Gelukkig dat de mri goed was ik ben benieuwd naar de bloeduitslagen! Mijn ei voel ik ook wel duidelijk. Hopenlijk heb ik mijn ei rond de periode dat ik bij dr de sutter ben dan kan ze het checken!
Dat is fijn nieuws! Mooi alles op schema! Gefeliciteerd. De tijd gaat toch wel snel voorbij zeg... Jij wist het toch zo vroeg! Groetjes Lisette D
Dankjewel, ik ben zelf nog erg voorzichtig, maar ben wel een beetje gerustgesteld nu. Ja, ik wist het met 3w1d al, dus dat is nu 3w4d geleden. Bloedverlies is gelukkig afgenomen, is overgegaan in bruinig bloed. Gyn denkt aan een innestelingsbloeding.
Hee meiden ik heb eindelijk tijd even te typen hier. De arts kon me niet zo heel veel vertellen, omdat mn waardes nooit bepaald zijn zonder vitamines. Maar ze denkt dat t allemaal meevalt omdat ie nu nuchter 4.5 is. Als ik echt heel hoge hh zou hebben, dan zou ik m wrs nooit zo laag krijgen dmv t slikken van vitamines. Zodra onze kinderwens vervuld is gaan we de vitamines afbouwen en blijven prikken om te kijken wat voor mij de ideale dosering is. En mss hoef ik dan wel helemaal niks meer te slikken want alles onder de 50 noemen ze mild en schrijven ze niks voor. Teveel aan vitamines is nl niet goed zei ze. Ze zijn daarvan teruggekomen. Om die reden ga ik nu ook B12 afbouwen naar 1x per week. En dan over 2 maanden prikken en beoordelen. Dus eigenlijk niet heel veel wijzer, maar wel gerust gestelder... Ze vond mijn waardes nu voor een zwangerschap helemaal goed en na een zwangerschap gaan we dus kijken naar wat t nuchter is. Maar een waarde onder de 50 is mild en daar doen ze dus in principe niks mee tegenwoordig. Pas bij een waarde rond/boven de 100 schrijven ze aspirine voor, is dus bij mij ook niet nodig. Dus ja dat was zo even t verhaal, ik ga t nu écht van me afzetten!! Dreamz wat schrikken zeg...gelukkig alles goed!!! Mimi,???
DREAMZ JAAAA! Fjoe, wat een opluchting. Je bent al over de helft op weg naar de 12 en het kindje doet het gewoon goed. Super! Ik kan me voorstellen dat je er ondersteboven van bent, bloed is gewoon zooo eng, maar die innestingsbloeding heb ik dus weken gehad. Ontspannnnn . Suus
Lobi, fijn dat je meer helderheid hebt. Kun je ook aangeven wat het nadeel is van die hoge dosis vitamines? Want mijn HA vond het juist heel verstandig dat ik 1mg B12 slik met mijn waarde van 160 zonder supplementen...