Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik snap het Liselotje... Ik snap je onmacht, je verdriet, je frustratie en je ontzettend grote wens. En ook je woorden dat je zegt dat ondanks alle verdriet en alles wat wij hebben meegemaakt, wij tenminste wel een kindje(s) hebben om voor te zorgen en van te mogen houden. Dat het de doorgemaakte pijn zeker verzacht. En jij zit nog steeds met lege handen. Ik snap je meis..

Ik weet dat ik van mijn meisje moet genieten en doe dat ook met volle teugen!! (Dat is ook de voornaamste reden dat ik twijfel of we wel aan IUI moeten beginnen).

Ik hoop zo ontzettend hard met heel mn hart dat het jullie ook gegund is... Ik hoop het zo!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, weet ik, maar ik ken nog iemand die vorig jaar op dezelfde manier de tweeling is kwijtgeraakt. Echt horror. Enfin, snel vergeten maar voor even en blik op oneindig!

lfs, Suus

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ook voor jou LiselOtje, geef je tranen een plekkie en .....
    Eigenlijk ben ik sprakeloos en kan je alleen n virtuele schouder en lezend oog bieden.

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lief, dank je! Ik moet ook niet naar dat programma kijken!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jaaa, we houden de moed erin. We gaan lekker in de tuin werken!

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Alles groeit en bloeit nu, je hebt het seizoen mee.
    Heeeeeerlijk hè een tuin

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, we hebben 'm pas drie weken (soort volkstuin) en genieten er heel erg van.

8. Noa8, hoe is het nu?

9. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    @Liselotje: Nou wat ben ik dan een zuur he. Je staat nog steeds met lege handen. Ik hoop zo dat je snel wat prachtigs in handen mag houden.

@Baby boom: Nou ik ook zitten huilen toen zei moest huilen bij het graf. Mijn kijken naar mij hij zei ik dacht al die zit te huilen.Wat een sterk stel dacht ik het was nog maar 3 mnd terug.

@Ovulatie testen: Nou mijn man maakt me af ha ha. Het is altijd zonder gelukt dus moet nu weer lukken.

@Volkstuintje: Wat heerlijk Suus wij hebben er ook over nagedacht maar je moet echt bijna elke dag ff er naar toe en dat gaat niet lukken hier.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee hoeft niet hoor, we hebben er geen groente in om die reden.

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Bij ons zou het een groente tuintje worden vandaar.:DWie weet in de toekomst als de kleine wat groter is.

12. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dan wil ik het ook wel. Nu verbouw ik groente op m'n balkon, gaat prima.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lieve meiden, ik ga het niet kijken. Mijn collega heeft ook het nodige meegemaakt. Ik had het verhaal opgeschreven maar ik ga het niet opschrijven

oh heerlijk als je je man zo in de maling kan nemen:)

14. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Wij zeggen al een paar jaar om het op het dakterras te doen. Onze buuf doet het met tomaten enzo. Maar hier komt het er maar niet van en ik ben bang dat ze bij mij alleen maar verdorren ha ha zelfs een olijven boom gaat eraan bij mij ha ha.

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Heel verstandig om het niet te kijken.

MMMM zeker wie weet pakt dat heel mooi uit. P.s we hebben allebei onze vruchtbare dagen vandaag.Wie weet pakt het voor ons allebei prachtig uit. Had net mijn man aan de lijn. Hij had vrij gevraagd voor volgende week vrijdag dan is de kleine jarig. Nou ja je hebt er 1 dus dan kan je het makkelijk doen. Hij zegt nu nog wel maar het is gewoon raak zeker na babyboom. HA HA nou wie weet.

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mmm, misschien moet je die groentetuin maar vergeten dan ;)

Suus

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    :D:D:D:D ha ha ja voor mij zeker maar mijn man heeft echt groene vingers hi hi dus laat het dan maar aan hem over;)

18. Flavour

Flavour Niet meer actief

oooo oké :p

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    snelly, we doen ons best hahaha

mijn man wil geen groenten tuin, ik wel voor mijn nichtje. Ik wil ook een konijn, die komt er wel

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Jaaaa een groentetuin is leuk!

Deel Deze Pagina