Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb echt geen idee. Ik heb hem nog nooit gehad. Hij is volgens mij ook geen fertiliteitsarts, maar een gyn. maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Maar ik neem aan dat ze allemaal wel weten hoe of wat.

Goed zeg de 30e!! Spannend, ik duim voor je!!

Ik moet zeggen dat het hier ook wel oke gaat! Ik probeer me zoveel mogelijk te focussen op positieve dingen en dat lukt aardig!!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Suus ja daarom moest ik ook huilen, de stellen die niet zwanger waren en wel moesten huilen. Ik ga dan vanuit dat dit niet hun eerste negatieve test was dat ze zo erg moesten huilen. Ik vond het knap dat ze het op tv deden en ik denk dat sommigen al eerder hadden getest hoor ;) met de 3+ op de cb's :D Maar de stellen die eindeijk die pois test hadden moest ik ook om huilen. Wel vond ik het jammer voor de oud/jong stel en de 22 weken stel dat hun nega teste :(

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Jaa ik krijg er steeds meer vertrouwen in maar ben nog voorzichtig, kan nog zoveel fout gaan...

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Wel fijn dat je t Beebje weer gezien hebt Aowyn

5. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Financieel adviseur/directeur
    Flevoland
    @Aowyn super dat de echo weer goed is! dat geeft toch altijd weer een geruststelling!

@mimi 30 mei is ook al snel

@lieve reacties van jullie allemaal! dank jullie we! dat heb je wel eens nodig! Ik hoop voor iedereen dat de volgende of de huidige zwangerschap tot een mooie beeb gaat leiden en zeker dat diegene die nu IVF ondergaan daar een superplakbeeb aan overhouden!

ik ben nog op het werk. Vanavond hypotheekgesprek voeren!

Wonen jullie allemaal in de stad dat jullie een volkstuin hebben? ik ben gelukkig gezegend met een tuin! ik moet m binnenkort weer opnieuw aanleggen. We hadden hele grote bomen in de tuin en deze hebben we onlangs laten wegkappen!

Groetjes Lisette

6. Wij hebben wel een eigen tuin. Ik zou wel graag een grotere willen, want ik vind het echt heerlijk! Maarja je kan niet alles hebben he, je moet iets te dromen overhouden!!;)

7. En fijn dat je je toch gesteund voelt!!

8. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Ik vond overigens die massale test ook niets! mensen kiezen daar natuurlijk zelf voor! en ik geloof ook dat het voor de uitzending al bekend moest zijn voor een aantal mensen. het kan niet anders. je kan nooit dat iedereen op dezelfde dag de NOD heeft!

Maar je ziet wel dat er van de 100 stellen maar 23 stellen positief testen! Dat geeft wel een redelijk reeel beeld en ook dat mensen zien dat het niet zo vanzelfsprekend is allemaal!

Groetjes Lisette

9. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    dromen is goed dat geeft altijd weer iets om naar toe te leven! als je alles hebt dan is het leven wel heel erg saai!

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

23 van de 100 vond ik nog best veel!

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, en jaaaa, ik woon in Amsterdam!

12. Ik eigenlijk ook wel...

13. Nou meiden, ik ga er zo vandoor.
    Informatie-avond over pleegzorg. Morgenochtend naar het Geertgen en daarna lekker een weekendje weg met de hele family. Ik kom tussendoor vast nog wel gluren hier;)

Iedereen fijn weekend alvast!!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Heel spannend, Lobi. Ik hoop op een goede avond. En vast een supergezellig weekend gewenst!

Suus

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ook een fijn weekend Lobi,
    Succes in t Geertgen morgen.

16. liselotje1977

liselotje1977 Actief lid

25 mrt 2011
    222
    0
    0
    Flevoland
    Heel veel succes morgen Lobi! En alvast een fijn weekend. Waar zit trouwens t Geertgen. Ik ben net thuis van t werk.

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nee niet in de stad, maar aan zee. We hebben een klein visserhuisje met een dakterras dus geen tuin helaas. Maar verhuizen o nee ik woon 200m van het strand en 300m uit het centrum.

18. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Zeker. Ook bij het stukje dat als je voor je 30ste maar 20% kans heb per keer om zw te raken kreeg ie spontaan zin blijkbaar:D

19. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    goedemorgen meiden niet schuldig voelen hoor! dat is niet mijn bedoeling! soms baal ik onwijs dat ik geen 1 kind heb en dan zie ik bv apie (sorry) die ook veel heeft meegemaakt maar tenminste er kids aan heeft overgehouden! dan vraag ik me echtaf waarom ik niet! maar okay dat is zelfmedelijden, ik moet ff mn emoties weer de baas worden... Wat ik wel wil zeggen als je al een kindje heb vergeet daar niet van te genieten! Geniet er dubbel van!

Persoonlijk als ik ooit 1 kind heb hoef ik niet meer door want na 9 jaar ben ik wel een beetje aan mijn eindje van mn latijntje en wil ik dit nooit meer mee maken dat het zo mijn leven beheerst.

Hoi Liselot,

Echt geen schande om zelfmedelijden te hebben af en toe hoor! Zoals je weet heb ik 2 kinderen en ben daar echt iedere dag zo dankbaar voor. Natuurlijk heb ik ook wel verdriet maar dat verbleekt nog altijd bij het geluk wat ik heb.
    Ik weet wat je mist en leef juist daardoor erg met jou (en anderen die er nog geen hebben) mee, het is ongelofelijk zwaar voor jullie. Knap dat je jezelf steeds weer opraapt en je hoofd hoog houdt. En voel je vrij al je down-gevoelens hier neer te zetten.

Ik hoop ontzettend dat jij snel een goede zs mag krijgen. (dat gevoel heb ik trouwens wel hoor!!)

Liefs!

20. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Lobi: hoe was de info-avond van pleegzorg? Heb je goede informatie kunnen krijgen?
    Succes met jullie afspraak vandaag!

Aowyn: wat fijn dat alles er zo goed uitziet, hoop dat durft te genieten van dit wonder

Suus: geen bloed meer, dat is beter zeg! En geen enge dingen meer kijken jij!

Deel Deze Pagina