Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Aaargh Angelica, wat een onwetendheid zeg.
    Ploert, je zal m als psy hebben :(

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    omg Angelica :( pfffff

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Psycholoog??? Broeha. Laat me niet lachen. Was hij dronken of zo?

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahahaha normaal wel maar nu een keer niet

5. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Vorige maand heb ik een vmk gehad met 4 wkn en 3 dgn, wist net dat ik zwanger was..
    Deze maand opnieuw positief getest en was zo blij! Had geen bloedverlies en gespannen borsten, dacht dat het nu goed moest gaan! Maar sinds vrijdag heb ik bruin bloedverlies en gister en vandaag was het af en toe ook rood. Ik ben zo verdrietig, 2 maanden achter elkaar zwanger en dan gaat het weer fout.. Gister nog wel getest en mijn test is wel duidelijker geworden dan 2 dgn daarvoor.
    Vanochtend heb ik de gyn. gebeld, kreeg een ass. en die vroeg mij hoe erg het bloedverlies was waarop ik heb gereageerd dat het niet zoveel is als bij een ongesteldheid en ik geen krampen heb. Hierop zei ze dat het ook een innesteling kon zijn ( bij 5 wkn en 3 dgn??) en dat ik even moet afwachten en als het bloeden meer wordt en ik krampen krijg nog even moet bellen..
    Ik stond op het punt om te gaan huilen en heb daarom maar netjes ja en amen gezegd en opgehangen, maar morgenochtend bel ik gewoon weer.
    Geloof niet dat dit een innesteling is, daar verlies ik volgens mij teveel bloed voor. Ik begrijp gewoon niet waarom het weer fout gaat, het is zo oneerlijk. Mijn nichtje, net 20 en een lager IQ dan gemiddeld is zwanger, waarom gaat het bij mij dan 2x fout?
    Mijn vriend begrijpt mij ook niet helemaal, we worden in ieder geval heel snel zwanger en zijn nog zo kort bezig. Ik ben alleen bang dat het nooit blijft zitten en ben zo bang dat wij straks ook een hele medische molen in moeten..

Sorry, maar moest het even kwijt!

Liefs Astrid

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Ik snap je gevoelens maar je moet echt hoop blijven houden hoor.Het kan zeker nog van een innesteling zijn. Zolang je geen krampen heb moet je vertrouwen hebben. Ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan.Er zijn dames die hebben vaak bloedingen tijdens een zwschap.
    Het heeft niks te maken met hoog IQ of laag dik of dun lelijk of knap. Bij de 1 gaat het gewoon goed de eerste x en bij de ander helaas niet. Een vroege mk komt vaak door verkeerde innesteling. Na 2mk vaak 3e kun je onderzoek laten doen of er iets is waardoor je bv niet goed zw blijft. Zoals veel dames hier hebben toch iets waardoor het niet goed blijft gaan.

Maar voor nu blijf er in geloven hoor.

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    @Angel:Leuk zo'n oom, maar knap dat je zo heb gereageerd zeg.

@Suus: Toppie joppie meid.

Hier gisteren erge steken links onder in gehad alsof er iemand soms met een mes er in zat te steken, nu nog maar een klein beetje. Komt iemand dat bekend voor??? eisprong denk ik vandaag was mijn temp flink gekelderd dus als ie morgen weer hoog is zeker mijn ei ik hoop het.

Gisteren ook weer een tactvolle buuf(volgens mij mankeert ze iets hoor).Mijn zoontje is nog al pittig de leeftijd he. Ze zegt wordt tijd voor een broertje of zusje(ze weet van de situatie).Ik zeg ja dat kan je niet afdwingen he.

Mijn achter nichtje is bevallen van een knul van 11pond. De kleine heeft zijn schoudertje gebroken ja dat kan ook niet anders, zo zwaar. En hun oudste zoontje 2jaar zijn schouder uit de kom.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hier gisteren erge steken links onder in gehad alsof er iemand soms met een mes er in zat te steken, nu nog maar een klein beetje. Komt iemand dat bekend voor??? eisprong denk ik vandaag was mijn temp flink gekelderd dus als ie morgen weer hoog is zeker mijn ei ik hoop het.

> Ja, dat herken ik wel. Is bij mij begonnen na mk 1...

Suus

9. Lieve meiden, ff een update. Vandaag bij Geertgen geweest, eitjes waren weg, verschrompeld zoals hij t zei. Hij kon zelfs mn eierstok niet meer in beeld krijgen. Volgende ronde krijg ik dus hormonen, gonal f en pregnyl voor de eisprong. Ben heel benieuwd... Ook omdat een meerlingenzwangerschap voor mij riskant is dus ik hoop dat de hormonen niet té goed gaan werken. Maar goed, er wordt actie ondernomen, helemaal super dus!

Wat betreft de B12, daarmee ga ik toch afbouwen. Hij gaf de internist nl gelijk. Ik heb mn zorgen uitgesproken en afgesproken t weer meer te gaan slikken na een pos test. Dit voelt helemaal nu!

Angelica, wat een hork!!

En Snelly bij jou ook al...wat mankeert die mensen toch...:x

Assepoester helaas welkom hier.

Andere meiden, nog nieuwtjes?

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica auw wat doet dat zeer tja als we alles zelf in de hand zouden hebben dan waren we allemaal al lang moeder.

lobi super dat ze je gaan helpen!!
    gaan jullie het nu eerste zelf proberen met de medicijnen?? of wel via iui??
    zijn je man zijn zwemmers wel goed?? kan me dan zo voorstellen dat je het eerst alleen probeerd door middel van de eisprong op te wekken.
    krijg je nu wel progesteron??

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Lobi, wat spannend dat je hormonen krijgt. Dus over twee weken moet je gaan spuiten?

En wat de B12 betreft, in welk opzicht gaf de gyn de internist gelijk? Vond hij je huidige B12 te hoog, of vond hij 1 mg B12 sowieso riskant?

Suus

12. Mimi over progesteron hebben we t niet gehad. Eigenlijk heb ik t idee dat dat bij mij niet t probleem is. Ik denk als we zouden willen dat we wrs wel iui zouden krijgen, maar gezien de goede kwaliteit van t zaad geeft dat wrs geen meerwaarde. Het is écht een súper gyn en ik heb er veel vertrouwen in!!

Suus...ik heb t niet over mijn gehalte gehad. Alleen benoemd wat ik slik en hij zei dat t inderdaad erg (te)veel is en dat t risico's kan geven op neurale aandoeningen/complicaties. Hetzelfde zei de internist dus. Maar ik zei dat ik bang was om te stoppen. Hij zei dat als ik vanaf een pos test begin dat t dan ook op tijd is. Prima compromis dus!!

13. En ja, inderdaad, over 2 weken begin ik met spuiten! Spannend!!!

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zeker spannend!

Suus

15. Suus en met jou? Geen bloedverlies meer?

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, niet echt schokkend. Vrijdag wat rozeverlies, maar als ik m'n haviksbril niet op had gehad, had ik het niet eens gezien. Al met al nu bijna 3 weken geen 'echt bloed' meer gezien.

Suus

17. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dan geeft iui inderdaad geen meer waarde maar dat is natuurlijk ook wel fijn want als je dan straks een eisprong heb dan ben je misschien wel zo zwanger.
    heb je al eens moeten spuiten of is dit de eerste keer??
    fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in je gyn ik moet ook zeggen dat ik ook heel veel vertrouwen in hun heb (ondanks dat ze mij natuurlijk verder niet hoeven te helpen).
    ik had bij hun echt het idee dat ze echt een keer naar je luisterde

18. Helemaal super Suus!! Houwe zo!!

Mimi echt he!! Zo'n goed gevoel daar! Ben zó ontzettens blij dat ik erheen ben gegaan...nog 2 jaar proberen vanuit t Radboud. "Jullie hebben zo'n grote kans zwanger te worden". Oh ja??? Hoe dan, zonder eisprong??? Grrrr....! Ben écht boos!

Deze man zei vandaag letterlijk, toen ik weer eens tis vragen stelde, mevrouw met jouw achtergrond, met jouw verleden is t heel logisch dat je vragen stelt en niet alles zomaar aanneemt. Dat geeft vertrouwen!
    En t is idd voor t eerst spuiten! Ben benieuwd!!

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zo belangrijk hè Lobi, om serieus te worden genomen. Fijn dat je daar op je plek bent.

Suus

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    spannend hoor lobi na al die tijd proberen voor niks gaat het nu vast wel snel jij bent volgende maand gewoon lekker zwanger en ik doe met je mee (hoop ik)
    moet jij nu ook nog wat slikken voor je hh of heeft dat voor de rest geen gevolgen??

Deel Deze Pagina