Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, voelt echt goed!

2. Haha ik hoop het!! We gaan er nu igg voor!!!

Ik slik nu nog 5.0 foloumzuur, 20 B6 en B12 dus nog voor mijn hh

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    spannend je hebt nu teminste weer het gevoel verder te kunnen ik merk aan mezelf dat ik dat altijd erg fijn vond en het me dus een hoop energie geeft.
    dat machteloze gevoel van afwachten en niks kunnen doen dat vind ik zo vreselijk.
    ik ben de dagen al aan het aftellen tot de eisprong mijn man word gek van me haha ik hoop alleen dat zijn koorts van vorige week geen invoed heeft we zullen zien.

4. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Lobi, ben helemaal blij voor je, wat moet dat een lekker gevoel geven dat er eindelijk weer eens iets gedaan wordt!

Suus, fijn dat er geen bloed meer te bekennen is, komt helemaal goed met die uk van jullie!

En over mensen die van die 'fijne' opmerkingen maken....zucht..., gelukkig kunnen we het hier van ons af schrijven. Het zijn gewoon een stelletje lomperikken!

Zit zelf weer op mijn NOD te wachten (zaterdag), doe heel erg mijn best om er niet te veel mee bezig te zijn, maar lukt niet echt...

Knuffel voor iedereen!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Babss, spannend zeg. Moeilijk hè, om er niet de hele tijd aan te denken ;).

Suus

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Fijn dat je wat minder machteloos voelt mimi.
    Volgens mij wordt de zaadproductie vaak ververst en zal de kwaliteit vorige week Miss minder zijn geweest maar wanneer mimiman is opgeknapt is z'n zaad dat ook ;)
    Succes

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Wauw super goed nieuws meid. Volgende maand gaat het gewoon aanslaan, ben zo blij voor je. :D:D:D

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Spannend Babss ik duim voor je. Nou dat kan ik het er niet mee bezig zijn maar ik ben nog met mijn ei bezig. Ik snap niks meer van mijn temp.

9. Snelly, ik hoop het!!!

En jouw temp doet inderdaad wel heel erg raar??:(

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Waarschijnlijk gisteren denk ik mijn sprong gehad. Zakte ineens van 36.8 naar 36.5 en vandaag weer 36.8 als ie morgen nog hoger is dan is het zeker denk ik. Zondag en gisteren zoveel steken links gehad dan kan het bijna niet anders.
    Merk wel dat ik er nu nog veel meer dan anders.

Verders weinig nieuws. Denk dat ik weer een voorhoofdsholte ontsteking heb (ik trek helemaal vacuüm in mijn hoofd tijdens het snuiten echt een naar gevoel).Ook op mijn longen nou ja het zal wel weer slijten.

Vrijdag wordt mijn knulletje 3(3 alweer tijd vliegt). Hij wil een spidermantaart dus die ga ik voor hem maken en voor de creche maak ik cake pops (voor het eerst ) dus ben benieuwd of het gaat lukken.

11. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ja ik snap er niks meer van. Ben al een week misselijk maar goed dat kan ook van de hormonen komen enzo ik reageer heel sterk op. Elke keer denk ik nou daar is mijn ei maar nee dan kelderd ie weer. Als ie boven de 37 gaat komen dan heb ik zeker mijn ei gehad. Dus morgen weten we meer.

12. Ik hoop dat ie morgen dan hoog is!!

En leuk, een spidermantaart!:) En wat zijn cake pops:(

13. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Dat zijn lolly's gemaakt van een bolletje met cake en de bekleding met chocola of marsepein/fondant en je kunt ze zo leuk maken als dat je zelf wilt.

Ik wil zoiets maken.

14. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Heb mijn kaartje nu aangepast zonder dat ik heb aangegeven dat ik koorts had. Dan heb ik hem al gehad en dan zou dit misschien een innestelingsdip kunnen zijn. Nou ik geloof daar niet zo in dat ik hem toen gehad heb.

15. Oe die zijn echt leuk!! Wat een crea mama van jij!!

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    dat ben ik alleen heb ik vaak de fut er niet voor:(

17. Nou ik vind het super dat je deze dingen gaat maken! En wie weet krijg je de smaak te pakken!

En wat betreft je temp, ik kan me voorstellen dat ie een beetje id war is door je koorts

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    leuk idee zeg!!
    ga je de spidermantaart ook zelf maken.
    wij hadden voor onze dochter haar eerste verjaardag een woezel en pip staart hij was erg mooi geworden ik heb hem alleen niet zelf gemaakt want ik ben helemaal niet creatief.
    nu krijgt ze denk ik een dora taart want daar is ze helemaal wild van.
    je temp doet zeker raar misschien last van de koorts die je gehad heb??:(

19. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ja ik hoop dat de taart gaat lukken. Ben nog beginneling hi hi. Heb aan hem gevraagd wat voor taart nou een spiderman taart. Hij heeft het natuurlijk nog nooit gezien maar 1x een pyjama gekocht nou hij was zelf ook verkocht ha ha.

Ik denk ook dat het met de koorts te maken heeft en het griepje misschien.

20. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    knap van je hoor!!
    ik kan wel cup cake's en een appeltaart bakken maar verder als dat kom ik niet.
    ik lees ook overal cupcake's gevuld met bijvoorbeeld banketbakkers room maar hoe moet je nou een cup cake vullen zonder dat je hem uit het cupje haal ik snap er niks van, kan jij me helpen??

Deel Deze Pagina