Meleka, Misschien heeft je menstruatie rekening gehouden met de vertraging bij de apo.. Succes morgen!
Ik ben er dubbelblij mee dat ik nog niet menstrueer. Eerdere menstruaties kwamen toch verontrustend vroeg. Wat ook opvalt is dat ik geen tussentijds bloedverlies heb gehad de laatste 3 cycli. Tijdens 2 kan dat te wijten zijn geweest aan de utro. Maar dat heb ik deze cyclus niet gebruikt. Die eerder gebruikte utro zal nu toch niet nog doorwerken waardoor mijn menstruatie wordt uitgesteld en er geen bruinverlies optreedt deze utroloze cyclus? Neuh
Nee het doorlopen doe je met een hystero. Maar ook een heel mini klein schotje kan een schotje zijn met dito problemen. Doorbloeding van een schot en de punt van een hartje is anders.. dus verhoogde kans op innestelingsproblemen. Vanaf de buitenkant kun je zien: of het een hartvorm is (buitenzijde loopt danmee met de hartvorm) of een schot (buitenzijde loopt dan rond) In het geval van de hartvorm is de gehele spierlaag even dik In het geval van een schot is de bovenzijde dus veel dikker en minder doorbloed.. Snapje? Ik vind het moeilijk om te omschrijven.. tekenen gaat makkelijker..
He meiden, bij mij het bloeden gestopt... In totaal dus do, vrij en gisteren heel klein beetje gehad... Dinsdag om 14 uur de waarheid.. pfff
moi we duimen mee Leo ik denk aan je. dat weet je he! @all dank voor de eerlijke reacties op mijn test!
Ik denk ook aan jou.. heel hard! Wat naar trouwens dat niet alles in je dossier is beland.. dat is wel echt een beetje pijnlijk..
Ik bleek meerdere dossiers te hebben, die ook nog eens kwijt waren en toen toch weer opdoken. En niet alles was genoteerd. Lang leve het OLVG! Suus
Dossiers Suus, Ronduit bizar! Helemaal als je in de mm zit en er iets uitgezocht wordt. Juist dan is er info nodig! Ik moet zeggen dat mijn man zich vaak de klere ergert aan het lange consult waarin uit....ge...breid... de tijd wordt genomen om alles door te bladeren en op te schrijven.. Maar aangezien ik er dan miet mijn neus bovenop zit weet ik zeker dat het in het dossier staat.. Dus het kan mij niet lang genoeg duren..
Als je de intentie hebt om iets uit te zoeken wel ja. Maar die intentie hadden ze niet. Ik had immers pech. En moest vooral niet opgeven. (Kom ik ooit nog van dat cynisme af? Nee.) Suus
Oorspronkelijk geplaatst door Suus35 Als er op de echo nog iets te zien is (rest laatste mk dus) dan moet dat zowieso worden verwijderd dus vandaar de hystero, de gyn zegt dan gelijk ook tussenschot/vorm te onderzoeken maar zegt dat kijken van buitenaf dan ook zinvol is. Helaas zijn lang niet alle resten te zien met echo. Vandaar dat ik maanden met een oude rest heb rondgelopen. Op geen van de echo's was die te zien. Precies.. vandaar een MRI als er op de echo niets te zien is. Het blijft natuurlijk altijd zo dat er verschillende keuzes te maken zijn, bij deze voel ik me wel goed. Oh ok, dat had ik inderdaad wel bedacht. Je hebt er veel voor gedaan ja. Nou, vooral dr. Emanuel . Je hebt het maar wel allemaal opgebracht en doorgezet, gelukkig uiteindelijk met resultaat!!
Alle zwangere gefeliciteerd en de de andere meiden knuffels van mij Hier een rot weekend achter de rug. Mijn oma is een hypochonder en verslaafd aan medicijnen (haar huisarts vond het niet nodig om op te letten) Ze is al een keer opgenomen in een psychiatrische inrichting. Volgens haar en mijn opa is ze er slechter uitgekomen. Wij vinden van niet. Ze deed daar alles, ze hielp zelfs andere met aankleden. ze kwam thuis en deed weer haar behoeftes in haar broek, wilde niet lopen, eten, wassen etc. Ik word soms 21x gebeld door haar. Mijn opa is dan boodschappen aan het doen en dan moet ze weten waar hij is en dan belt ze en vaak belt ze mij per ongeluk. 's nachts gilt ze de hele straat wakker. ze wil niet koken en mijn opa valt maar af. Die man heeft 2x kanker gehad en die hoor je niet. Zaterdag ha gebeld en een weekend arts kwam, ze doen gewoon niets in het weekend. ze hebben haar vol gestopt met pillen en bel je eigen ha maar op maandag. Ze ziet er niet uit het is gewoon vreselijk Gisteren kwam mijn zus en haar gezin pannekoeken eten. Tijdens het eten vroeg mijn nichtje wat eten we dan met avondeten hahahaha ze dacht dat het een toetje was hahaha Meiden wanneer kan ik mijn ongi verwachten? Ik gebruik die bollen sinds vrijdag niet meer?
Bij mij kwam mijn ongi vier dagen nadat ik gestopt was. Maar dat zal ook wel wat persoonsafhankelijk zijn. En verder wens ik je het beste toe angelica!
Vanmorgen toen ik opstond voelde ik dat ik weer wat bloedde, na gisteren heel de dag geen bloed te hebben gehad...