Ja, hoogstens 1 dagje, al komt de mk met Mifegyne vaak ook al dezelfde dag op gang, maar belangrijker is dat je 20 procent meer kans hebt dat je niet alsnog gecuretteerd hoeft te worden.
Hmm sja, okee, ik ben net naar het toilet geweest en ik begin een heel klein beetje bruine prut te verliezen. Is cytotec dan wel een goed idee?
Vandaag lukt niet in het ziekenhuis. Misschien is die bruinige zooi wel een voorbode dat het natuurlijk op gang komt. Ik hoop het echt! Ben wel benieuwd hoe lang het dan weer allemaal gaat duren. Hop dat het binnen een paar uurtjes gepiept is...
Dat kun jij alleen beslissen. Je kunt het een paar dagen aankijken natuurlijk. Het kan zijn dat het nu snel gaat, maar bruine prut kan ook een paar weken aanhouden. Moeilijk hè.
Ja inderdaad, het is echt moeilijk ja... Maar als de bruine prut er is, betekent dat ook wel dat mijn lichaam het op wil gaan ruimen toch?
Nou, ik heb bij de 2e en 3e vanaf 6,5 week een beetje bloedverlies gehad. Bij de 2e kwam het uiteindelijk met 9 weken en de 3e bij 7,5 week. Maar de miskramen op zichzelf, het hele heftige inclusief vruchtverlies duurde meestal maar eventjes. De mk bij 9 weken duurde 4 uur en die met 7,5 week heeft alles bij elkaar een goed uur geduurd. Nu zou ik dus weer 7,5 week zijn, dus zou je weer zoiets verwachten...
Ja, dat denk ik ook. Maar ik verloor dus met 8 weken (eerste mk) wekenlang bruine prut vanaf week 8, terwijl het een lege vruchtzak was, dus niet ouder dan 5 weken. En uiteindelijk kwam het dus niet vanzelf toen. Maar als jij er rood bij krijgt, kan het vast snel gaan. Mijn lichaam houdt die zwangerschappen sowieso altijd lekker lang vast. Grr. Suus
Ik denk dat ik het voor vandaag even afwacht en dan morgen verder kijk naar hoe het ervoor staat. En dan kan ik de vk altijd weer inschakelen en een afspraak in het zh maken. Ik wou dat mijn lijf nu eens luisterde en vandaag de boel eruit gaat gooien.
Nog ff een tip, het ziekenhuis bellen zonder tussenkomst van de vk leverde vaak aanzienlijk meer op. Wat nóg meer opleverde: mijn man laten bellen. Want als de man belt, moet het kennelijk wel heeeel dringend zijn. Ga ff lekker een stuk lopen of fietsen als je het aankan, dat schijnt de boel ook op gang te brengen.
Okee, dat zijn goede tips. Ik heb het idee dat er steeds meer prut komt en mijn buik begint ook een beetje gespannen aan te voelen. Hopelijk is dit het begin. Heb verder gelukkig niets op de planning, was de bedoeling om te gaan ballonvaren, maar we hebben gecancelled door de harde wind. Dus dat scheelt ook wel weer een hoop inspanning. Misschien gaan we strakjes inderdaad even lekker saampjes een stukkie wandelen, we zijn wel toe aan een beetje buitenlucht.
Hoi Meiden, Mijn menstruatie kwam vanmorgen weer doorzetten. Had deze ronde best wat hoop opgebouwd, had wat symptomen die ik bij vorige zwangerschappen ook had..., maar helaas dus. Zit echt even in een dip. Ben dat steeds maar weer afwachten ook echt helemaal beu. Ik twijfel of ik contact op zal nemen met prof Noens om nog eens te proberen of hij de ivig toch al voor de conceptie wil doen... Zo 'gezellig' naar een verjaardag met volop zwangeren en kleine kindjes...joepie... Lobi, spannend hoor die pleegzorg, maar wel leuk! Ik denk dat ik van de week ook maar eens wat info aan ga vragen. Dreams, sterkte! Lfs Babs.
Ben er weer Ff, Fijn dat er nu toch wat gebeurd Dreamz. Bruinverlies is idd een teken dat je lichaam het gaat verwerken. Hoop dat t snel en goed verloopt voor je. Maar goed dat t ballonvaren is.....je zal liever thuis zitten nu. Sterkte Lobi, spannend pleegzorg, mooi dat je dat traject aangaat, veel succes