Maja, heel hartelijk gefeliciteerd en ik duim voor je en help je hopen dat alles goed gaat. Heb vertrouwen, zet m op Mimi, spannende dag morgen, hoop op goed nieuws voor jullie
Babss, ik zou dat zeker voorstellen aan Noens. Angelica krijgt de IVIg ook steeds vóór de IUI. Sterkte met de verjaardag. Een crime gewoon. Zeker als je net weer ongesteld bent geworden. Kan helemaal invoelen hoe dat is. Suus
Hi girls, Ik ben ook wel blij dat er nu eindelijk wat gebeurt. Wel toevallig dat het recies gebeurt als ik aan het regelen ben dat het een handje geholpen wordt. Maar ik ben er wel blij mee. Hoop alleen wel dat hget vandaag nog zal komen, maar dat zal wel niet. Hoe hebben jullie dat gedaan? Moet ik mijn man vragen of hij morgen bij me blijft? Of kan hij gewoon gaan werken? Ik vind het ook zo lullig om hem iedere keer te vragen of hij thuis wil blijven hiervoor...
Ik denk dat je hem beter kunt vragen om naar huis te komen wanneer de miskraam doorzet. Ik hoop dat het bij jou snel zal gaan, maar het kan nog alle kanten op.
Okee dan doe ik dat, dan kan hij binnen een uurtje bij mij zijn. Maar mocht het vanavond erg heftig zijn, vraag ik hem misschien wel of hij thuis blijft. Maar even kijken hoe het loopt. Het kan natuurlijk ook nog 2 weken duren, wat ik overigens niet hoop.
Thnx Mirri, lief van je. Babbs: gatver wat een tegenvaller. Hoop dat je de middag een beetje hebt kunnen doorstaan, daar zit je dan helemaal niet op te wachten.. Zou zeker info op fronten gaan inwinnen, het voelt toch beter als je één vlak tenminste zelf iets in de hand hebt/actie kan ondernemen.
Hi Dreamz, Bij mij is t maar 1 x natuurljk gegaan. De rest bleef zitten en moest gcrt. Heb er bijna 2 weken over gedaan na 1,5 wk vloeien kwam t zonder krampen oid plonsde t zomaar in de wc. Hoop voor jouw dat t sneller gaat en pijnloos. T wachten is vervelend maar hoort ook bij t proces van afscheid nemen.
Dreamz sterkte meis! Ik hoop voor je dat t snel doorzet!! Babs wat rot... Vooral als je toch (wat) hoop had. Sterkte!! All. Er zijn engelenkaarten voor me gelegd. Ze waren heel positief!! Of je er nou in gelooft of niet, ik ben er iig hartstikke blij mee!!
Hoi meiden, Ik heb tot nu toe steeds wat bruinverlies... Afwachten maar even wat de komende dagen zullen brengen. Ben wel blij dat mijn lichaam in ieder geval iets aan het doen is...
kan ik jou lijstje nog laten prikken als ik al aan de aspirine zit?? dan heeft dat deel van de stolling toch weinig zin?? ik heb trouwens dit nog gevonden gaat over ivig Intraveneuze Immunoglobulinen (IvIg) maar daar staat het antifosfolipidensyndroom ook bij is dit iets wat ze alleen in het buitenland doen of doen ze dat ook in nederland?? en kan ik dat morgen ook vragen hou zou de vaatarts daar tegen over staat of vraag ik dan naar het bekende antwoord?? ik vertrek om 10 uur dan heb ik 2 uur de tijd halverwegen de weg pik ik mijn man op die gaat eerst een paar uur werken dus als alles mee zit moeten we er zeker 11 uur zijn nou dan heb ik nog 1 uur voor eventuele files , parkeerplek zoeken , ponsplaatje maken en de afdeling te zoeken nou dat moet lukken denk ik
All. Er zijn engelenkaarten voor me gelegd. Ze waren heel positief!! Of je er nou in gelooft of niet, ik ben er iig hartstikke blij mee!! Good for you! Iedere positieve vibe is mooi meegenomen toch? Het komt heus nog allemaal goed hoor Lobi! Kon je maar stiekem even vooruit kijken he?
Mimi: succes morgen! En of het antwoord al bekend is moet je niet weerhouden de vraag te stellen. Jij komt daar voor jou zelf en moet niet de deur uitgaan voordat je je gehele lijstje hebt kunnen afvinken.
Pfff zo was het rustig en nu ineens blz's gekletst haha Ff kijken wat ik nog weet.. Een nieuwe onder ons helaas Iliana welkom en sterkte meid Dreamz het zet dus door, knuffs Lobi ik duim mee! En pleegzorg in gang, spannend!! Maja ik snap je ook helemaal, ik heb alles gekruist en duim mee op een goede echo en nog meer! Cytotec Ik nam het voor mijn MA. Mijn lijf was toen zo erg zwanger (lees heel erg misselijk) dat ik toch meteen wou regelen. Curretage vond ik heftig dus dan maar de pillen. Risico dat het niet helemaal zou helpen wel verteld, maar ik vond de curretage toch een grote stap. Helaas niet alles weg. Wel gelijk binnen 5 u de lege zak en de placenta en alles maar een maand lang bleef er een stukje van nog geen halve cm achter. Nog een dosis cytoec toen meegekregen en het stukje wat ong cm was werd kleiner maar that's it. Regelmatig controle en moest bellen als ik ineens heftig ging vloeien. Toen wel op hemelvaart maar na testen was alles ok en mocht ik naar huis. Net met de laatste controle dat voor een curretage zou bepalen (want hcg was wel weer laag) had mijn lichaam het plots opgelost. Ik moest huilen van opluchting, zo blij. Ik had geen idee dat je beter iets ernaast kon nemen, was niet verteld. 3 van mijn mk's (de laatste 3) kwamen 's avonds op gang toen hubbie wel thuis was gelukkig. En was vergelijk baar met weeenstorm en soms gepaard met persweeen en toen veel vloeien erna en dan ongi. Mijn opwekking van de MA was ook binnen 5u gepiept en mijn bevalling van mijn dochter was 4u45min. Ik ben al gewaarschuwd dat mijn volgende bevalling wss nog sneller zal duren.
zo jij was ook snel met bevallen ik heb over mijn miskraam 5 uur gedaan en daar heb ik veel ergere weeen van gehad als toen ik moest bevallen van mijn dochter daar heb ik maar 3u45min over gedaan dus hier ging het ook erg snel ik ben ook al gewaarschuwd voor (hopenlijk) de volgende keer
Ja de vk zei bij de eerst afspraak met 10 weken tegen mijn man (die wilt graag een zkh bevalling en ik thuis) dat we mssn geluk zouden hebben als we een zkh zouden redden en dat hij mssn het kind ter wereld moest brengen, zijn gezicht joh hahahhaha
Hey meiden wat lees ik nu dreamz een mk wat balen zeg! dat vind ik echt sneu voor je. Een dikke knuffel van mij. de laatste dagen trek ik het niet om hier te zijn of met het medisch bezig te zijn. ik denk wel aan jullie en hoop dat het helemaal goed komt met iedereen. volgende week moet ik naar gent en zie er enorm tegen op. ik weet niet wat het gaat brengen en of ik de kracht heb om tegengas te geven als ze allen over iui beginnen en of ik dan naar nederland ga ipv gent. alemaal weer keuzes. momenteel ben ik in zo'n fase dat ik overal moet wachten op antwoorden en naar mijn gevoel kan ik niets doen terwijl ik graag alles in mijn handen heb.(met mijn werk en bijvoorbeeld vakantie enzovoort). Groetjes Lisette
Liselotje, heel erg begrijpelijk hoor meid! Ik heb niet eens de energie om op iedereen te reageren, al leef ik wel mee met iedereen. Veel sterkte meid!
tja daar ben ik dus zo bang voor ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen (ik had ook liever thuis bevallen) maar ik ben doods bang dat ik dat niet red dit is ook de rede dat ik ondanks alles gewoon voor controle in dit ziekenhuis blijf komen want ben bang als ik naar een ander ziekenhuis ga dat ik het helemaal niet red
Liselotje heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Mss komen ze je wel tegemoet en gaan ze helemaal niet moeilijk doen en ben je in je hoofd nu al een strijd aan t voeren die mss helemaal niet nodig is.. (Zoals ik bij t Geertgen). Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat jullie volgende week alleen maar goed nieuws mogen krijgen!! Liefs van mij