Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 2

Discussie in 'Miskraam' gestart door Meleka, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken dat Dreamz, die angst om naar bed te gaan.
    Ik duim voor je dat het de komende uren komt.

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik nam altijd een flinke borrel en ging slapen. Meestal werd ik dan midden in de nacht wel wakker. Ik wilde er geestelijk niet helemaal bij zijn, of zoiets. Sterkte, Dreamz!

Suus

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hmm borrel, goed plan!
    Ik heb wel krampen, dus hopelijk komt het snel.

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    je kan het inderdaad eens zo brengen misschien helpt het.
    ik moet zeggen dat ik me er een klein beetje in kan komen dat hij voor zijn 43 ste kinderen wilt aan de andere kant word je geen slechtere vader als je na je 43 ste kinderen krijgt het is net wat je er zelf van maakt.
    bij ons speelt leeftijd nog geen rol ik ben 26 en mijn man 28 dus daar hoeft hij bij mij echt niet mee aan te komen

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik word 37, manlief is bijna 45. De jonge vaders en moeders om ons heen zijn veelal net zo 'oud', soms nog ouder. Misschien is het iets Amsterdams, maar ik ben nooit zo met leeftijd bezig geweest met betrekking tot het ouderschap. Als je jong vader en moeder wordt, dan heeft dat voordelen, maar als je wat ouder bent dan heeft dat ook prettige kanten. Het is allemaal relatief en betrekkelijk, meiden :D.

Suus

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is 30. Ik ben 40. Had beter andersom geweest kunnen zijn :D

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, het leven laat zich niet plannen, in tegenstelling tot wat ik vroeger dacht. Hoe gaat het met de spuiten, Meleka?

8. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik denk niet dat het iets amsterdams is in mijn omgeving zijn de meeste ook een stuk ''ouder'' voor ze aan kinderen beginnen als ik.
    en tuurlijk heeft het allebei zijn voor en nadelen.
    wij zijn ook nooit zo met leeftijd bezig geweest , maar wij waren er gewoon al klaar voor.
    op dit moment ben ik alleen heel blij dat ik nog niet zo ''oud'' ben want in wezen zou ik kwa leeftijd gezien er nog wel 20 jaar mee door kunnen gaan.
    maar ik vind niemand te oud voor aan kinderen te beginnen zolang je je kind maar in een liefde volle omgeving kan laten op groeien dat vind ik het belangrijkste.

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zo is dat, Mimi!

Suus

10. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Hallo,

Vanavond mijn eerste acupunctuurbeandeling gehad.
    Mijn milt schijnt overactief te zijn en die heeft te maken met het vasthouden van bv de vrucht. Althans dat is mij verteld. Mijn lichaam schijnt goed te reageren dus ik hoop er het beste van.
    Over twee weken opnieuw.

11. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Heel veel sterkte dreamz3

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel Iliana, de krampen in mijn rug worden steeds heftiger. Ben maar onder een dekentje op de bank gaan liggen met een boek.

Ik las dat je accupunctuur hebt laten doen, ben erg benieuwd!

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn om te horen, Iliana. Je weet maar nooit!

Suus

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

En sterkte, Dreamz!

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankje Suus, van mij mag het komen, ik ben er klaar voor!

16. Iliana

Iliana Lid

28 mei 2011
    26
    0
    0
    Technisch tekenaar
    Een paar jaar geleden ben ik bij dezelfde man geweest ivm psoriasis en had het weldegelijk positief effect, dus wie weet.
    Ik heb ook De Osteopaat overwogen maar eerst dit.

Poeh ik voel zo mee met je dreamz3 Bij mij kwam het steeds s'avonds op gang, steeds erger, s'morgens ging het dan wel weer even. Ik hoop dat het voor jou bij één of twee avonden blijft, dan kun je weer vooruit. Maar helaas moet je er wel doorheen.

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ooo dat herken ik zo goed. Zet 'm op, Dreamz!

18. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond even wat minder :D Stiekem vind ik het wel spannend. Mijn man, niet religieus en daarom ben ik dat niet gewend van hem, prevelde even snel een schietgebedje tot Allah. Ik stond gelijk stijf van spanning. Hij die juist zo relaxed is en me daarom mag injecteren, is toch niet zo relaxed??? En hij haalde de naald er pas na een tijdje uit, wat mij het idee gaf dat het niet helemaal goed ging. Het ging nergens over, maar geeft aan dat het me niet koud laat. Er was helemaal niets aan de hand. Het gaat dus eigenlijk heel goed als ik me maar niet aanstel :D

19. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Nou meiden, het bloedverlies is weer wat afgenomen.
    Geen grote stolsels meer.
    Ik ga toch maar een slaapje wagen, ben al zo moe...

20. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme Meleka, het is ook gewoon spannend, dat naaldengedoe. In het begin viel ik na het prikken altijd bijna flauw, zo eng vond ik het. Maar het gaat over. Je moet even iets overwinnen en dat is ook niet zo gek.

Dreamz, hoe is het nu?

Suus

Deel Deze Pagina