Als het nog eens misgaat, zou ik ook zeker op een verwijzing staan. Ben benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt. En veel sterkte met afvallen! Hoeveel moet je kwijt, denk je? Suus
Dreamz, hoe is het gegaan vannacht? Zo sneu voor je...je moet het al ondergaan en dan zet het ook nog eens niet door! :x
Ik heb op zich geen naaldenangst. Ik ben eigenlijk best wel heel stoer bij medische handelingen. Zolang die maar door een professional worden uitgevoerd, niet hier thuis Maar goed om te weten dat het went Dreamz, ik hoop dat je in ieder geval uitgerust wakker bent geworden.
He meiden, Ik heb het op dit moment heel druk, tijdelijke nieuwe baan, school en thuis. Mijn collega's gaan met zwangerschapsverlof en ik neem tijdelijk waar. Dus een promotie. School moet 2 onderzoeken inleveren en bedrijfsrecht tentamen voorbereiden. Morgen worden de openslaande deuren gebracht en vrijdag geplaatst. Soms weet ik ook niets te schrijven, ik wacht nu op mijn ongi en ik voel mijn ongi nog niet aankomen normaal wel. Meleka mijn man kan niet tegen naalden, maar ik heb er geen moeite meer mee. die bollen vind ik vreselijk. Die krijg ik maar als ik zwnager ben tot 9 wk en niet tot 12 ik gebruik ze wel tot 12 hoor Dreamz hoe gaat het Suus hoe was het gisteren? Heb wel aan je gedacht
Hoi meiden, Het was een onrustige nacht, maar helaas is het nog niet doorgezet. Hopelijk komt het vandaag, anders moet ik naar een vervangende gyn dan Exalto morgen... Werd wel wakker met buikkrampen, verlies nu nog wat kleine stolseltjes, maar die van gisteren waren een stuk groter. Afwachten maar... Ik ben eigenlijk boos en gefrustreerd, voel me nu helemaal zo'n gevangene in mijn eigen huis! Vandaag maar een goeie bezigheidstherapie zoeken. Ik ga maar klussen (echt klussen!) ofzo...
o dreamz wat vreselijk het is allemaal al heel vervelend wat er gebeurd dan moet je ook nog eens zo lang wachten. ik hoop voor je dat het snel goed opgang komt dan kan je teminste weer verder
Mijn man zit gewoon te meute over zijn leeftijd wat maakt mij het nou uit hoe oud ie is of ie nou 43 of 44 is lekker boeiend. Maar goed hij heeft dan het gevoel dat de mensen denken dat hij de opa is.Terwijl hij er nog jeugdig uitziet niemand geloofd dat ie 41 is. Mijn afspraak staat voor de Osteopaat de 28 ste pas dus dat duurt nog ff.
Hoi meiden, Weer even een update. Vanmorgen was het bloedverlies vrij weinig. Sinds ongeveer 1,5 uur nemen de krampen weer toe en verlies ik weer wat meer bloed en stolsels. Heeft er iemand een idee hoe lang ik nu nog moet wachten tot het vruchtje komt?
Hoi snelly, Wat kan de Osteopaat in ons geval betekenen, ik had er nl ook aan gedacht maar nog geen advies ingewonnen omdat ik nu acupunctuur probeer.
Dreamz wat naar dat het zo langzaam gaat. Wat ik vaak had is dat het zoals bij jou steeds stopt en weer flink op gang kwam en dan zodra het vruchtje eruit was stopte het vlak daar na. IIk heb niet altijd het vruchtje kunnen zien. 3 keer van de 6 keer. Een dikke knuffel voor jou. Hoe ver was je? @suus hoe is het daar? Is alles goed? Bij mij gaat het momenteel een beetje rommelig. Nu pas na 2 dagen tempverhoging had ik een positieve ovutest. Heb je dan wel je eisprong gehad? Wanneer moet ik dan met progesteron beginnen? Met prednison ben ik vandaag begonnen.
Mijn man is ook 43! Tegenwoordig worden mensen ouder dus kan je ook later een kind krijgen. Je bent echt dan niet de enige hoor en so what. Het gaat er om wat je een kind te bieden hebt (liefde).
@ Liselotje, het is nu echt al ruim 3,5 uur aan het krampen en ik verlies vrij veel stolsels. Vruchtzakje nog niet gezien... Van mij mag het vanavond over zijn, ben het helemaal spuugzat.
Ja echt he? Je wilt jezelf graag afleiden van de ellende, maar kunt nergens heen omdat je niet weet wanneer het gaat gebeuren. En die krampen gaan ook irriteren. Gisteren had ik paracetamol ingenomen, maar toen stopte het bloedverlies en de krampen, dus nu durf ik niet zo goed iets in te nemen, omdat ik bang ben dat het niet doorzet. Bah, ben dr helemaal klaar mee...
Hoi Dreamz, Houd moed, mijn vk zei dat je ook alleen stolsels kan verliezen en daarna schoon blijkt te zijn. Wanneer is je vervolgafspraak bij de gyn ?
Hoi Mirri, Ik zou toch ook een vruchtzakje moeten verliezen, dat was vorige keer ook zo. Ik zie de gyn als ik het vruchtje weg ga brengen. Verder heb ik nog geen afspraak gemaakt, omdat ik hierna een poosje pauze neem van alle zwangerperikelen. Ik heb nu best wel last van rugweeen, al 6,5 uur, ik hoop dat ze ervoor zorgen dat uk snel komt. Gelukkig zijn we morgen vrij, dus kunnen we laat opblijven als we willen...